דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הפשוטים אך היעילים של סבתא לאף נזלים

הסעדים הפשוטים אך היעילים של סבתא לאף נזלים

מבוא

הסעדים של סבתא לאף נזלים קיימים כבר מאות שנים, והם מספקים דרך טבעית, בטוחה וזולה להקל על הסימפטומים שלך.החל מתרופות של תה וצמחי מרפא וכלה בטיפולי קיטור ואפילו שמנים טבעיים, ישנן דרכים רבות ופשוטות ויעילות לקבל הקלה מאף נזלת.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר של סבתא לאף נזלת וכיצד להשתמש בהן.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר לאף נזלת.עשבי תיבול נפוצים כוללים סמכי, אקליפטוס, מנטה ושום.ל- Elderberry יש תכונות אנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של מחלה נשימה או אחרת.לאקליפטוס השפעה אנטי דלקתית, שיכולה לעזור להפחית נפיחות וגודש.מנטה יכולה לעזור להרגיע את כאב גרון ולנקות מעברים באף, ואילו שום יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפיק את המרב מתרופות הצמחים שלך, נסה לשלב כמה עשבי תיבול שונים ולהכין תה.תלויים את עשבי התיבול במים חמים למשך 10-15 דקות, מסננים ושותים עד 3 פעמים ביום.

טיפולי קיטור

טיפולי קיטור הם תרופה פופולרית ויעילה נוספת לאף נזלת.Steam פועל לפתיחת מעברי האף שלך, מה שמקל על הנשימה ועזרה בהפחתת ייצור הריר.כדי ליצור טיפול בקיטור, מלאו קערה גדולה במים רותחים והוסיפו 3-4 טיפות של שמן אתרי שבחרתם.הניחו את הפנים על הקערה, הקפידו לעצב את העיניים, וכוונות את הראש במגבת.עשה זאת במשך 10-15 דקות, 3 פעמים ביום.

שמנים טבעיים

שמנים טבעיים הם תרופה נהדרת נוספת לאף נזלת.שמנים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור לפנות את מעברי האף ולהפחתת הדלקת.לשימוש, פשוט הוסיפו כמה טיפות של השמן שבחרתם לקערת מים חמים ושאפו את האדים למשך 10-15 דקות, 3 פעמים ביום.

מסקנה

הסעדים של סבתא לאף נזלים הם דרך בטוחה ויעילה לקבל הקלה מהתסמינים שלך.מתרופות צמחי מרפא וטיפולי קיטור לשמנים טבעיים, ישנן דרכים פשוטות וזולות רבות לקבל הקלה.זכור להתייעץ עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך מחמירים או לא ישתפר

התרופות של סבתא לאף נזלת אינן יעילות רק, הן גם טבעיות ובמחיר סביר.ניתן להשתמש בתרופות אלה לטיפול יותר מאשר רק על נזלים;הם יכולים לשמש גם לטיפול בתסמינים קרים ושפעת אחרים.להלן כמה תרופות נוספות לאף נזלת שאולי סבתא לימדה אותך.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לאף נזלת.הקיטור החם עוזר לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה, וודאו שהפנים שלכם לא קרובים מדי למים החמים.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.ניתן לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגר מים מלח הוא טיפול פשוט ויעיל נוסף לאף נזלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו כוס במים חמים והוסיפו כפית מלח.מערבבים את התערובת עד להמיס המלח.גרגר עם מי המלח למשך 30 שניות וחזור על מספר פעמים ביום.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ולהפחית את כמות הריר באף.

השקיה באף

השקיה באף היא תרופה נהדרת לאף נזוז.תרופה זו כוללת שימוש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף, המסייעים להפחתת הדלקת ולנקות ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו סיר נטי במים חמים והוסיפו כפית מלח.הטו את ראשך בעדינות מעל הכיור והכניס את זרבובית סיר נטי לנחיר אחד.אפשר את כךלוטות לזרום דרך הנחיר ולהחזיק את האחר.חזור על הצד השני.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לפנות אף נזלת.ידוע כי תה צמחי מרפא כמו קמומיל ואכינצאה מפחית דלקת ומנקה את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית עשבי תיבול יבשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.תרופה זו יכולה לשמש גם כתרופה לשאיפת קיטור;פשוט מניחים את התה בקערה ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

הסעדים של סבתא לאף נזיר – סיכום

התרופות של סבתא לאף נזלת אינן יעילות רק, הן גם טבעיות ובמחיר סביר.שאיפת קיטור, גרגר מי מלח, השקיה באף ותה צמחים הם כולם תרופות נהדרות לאף נזלת.תרופות אלה עוזרות להפחתת דלקת ולנקות ריר, ומספקות הקלה מאף נזלת.סבתא תהיה גאה בך על שימוש בתרופות טבעיות אלה לטיפול באף הנזלת שלך.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בשאיפת קיטור כתרופה לאף נזלת?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בשאיפת קיטור כתרופה לאף נזלת היא למלא קערה גדולה במים חמים ולהוסיף כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה, וודאו שהפנים שלכם לא קרובים מדי למים החמים.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.ניתן לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום.

מהי השקיה באף?

השקיה באף היא תרופה לאף נזלת הכרוך בשימוש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף, המסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו סיר נטי במים חמים והוסיפו כפית מלח.הטו את ראשך בעדינות מעל הכיור והכניס את זרבובית סיר נטי לנחיר אחד.אפשר לפתרון לזרום דרך הנחיר ולהחזיק את האחר.חזור על הצד השני.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום. למידע נוסף על השקיה באף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן