דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול יבש בילדים-מה עובד ומה לא

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול יבש בילדים-מה עובד ומה לא

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות.כאשר הוא מלווה בגרון יבש, זה יכול להיות מטריד במיוחד, במיוחד לילדים.הסעדים של סבתא לשיעול יבש לילדים קיימים במשך דורות ויכולים לספק הקלה נחוצה מאוד.

מה גורם לשיעול יבש?

שיעול יבש הוא סימן לגירוי ודלקת בגרון ובריאות.לעתים קרובות זה נגרם על ידי אלרגיות, הצטננות וירוסים, ויכול להיות מופעל על ידי חומרים מגרים כמו עשן, אבק ודיידת חיית מחמד.במקרים מסוימים, שיעול יבש יכול להוות סימן למצב חמור יותר, כמו אסטמה או ברונכיטיס.

הסעדים של סבתא לשיעול יבש לילדים

הסעדים של סבתא לשיעול יבש לילדים יכולים לספק הקלה טבעית.הנה כמה שמנסים:

  • גרגר: מי מלח יכולים לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת בגרון.ערוך תמיסה של ½ כפית מלח ו -8 אונקיות מים חמים.לגרוס איתו כמה דקות ואז לירוק אותו.
  • תה צמחים: תה צמחים הוא אפשרות טובה להפחתת דלקת ולהרגעת גרון יבש.כמה עשבי תיבול המסייעים במיוחד לשיעול יבש הם ליקריץ, מרשמלו ואלם חלקלק.
  • דבש: דבש הוא מדכא שיעול טבעי.מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ולשתה את ילדכם לאט.
  • קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.תן לילדך לנשום את הקיטור מספר דקות.
  • מכשיר אדים: מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על האוויר בבית שלך לח, מה שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולקדם ריפוי.

טיפ:

חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.אם השיעול של ילדכם נמשך לאחר שניסו את הסעדים הללו, עדיף ליצור קשר עם הרופא שלכם.

הסעדים של סבתא לשיעול יבש לילדים יכולים לספק הקלה נחוצה.תרופות פשוטות וטבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע את הגרון היבש ולהפחית את הדלקת.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.אם השיעול של ילדכם נמשך לאחר שניסו את הסעדים הללו, עדיף ליצור קשר עם הרופא שלכם.

תרופות טבעיות לילדים עם שיעול יבש

התרופות של סבתא לשיעול יבש לילדים משמשים במשך מאות שנים והם דרך נהדרת לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה למצב זה.ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע ולהפחית את ההשפעות של שיעול יבש.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לטיפול בשיעול יבש.שילוב כף דבש עם כף של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.לדבש יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות, המסייעות להרוג חיידקים, ואילו הלימון מסייע בפירוק הריר ולהפחית את הגירוי של שיעול יבש.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול יבש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה, כמו גם לסייע בהפחתת ייצור הריר.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מגרד חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לתערובת כפית דבש לפני השתייה.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי הקשור לשיעול יבש.עשבי תיבול פופולריים לטיפול בשיעול יבש כוללים שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ, סמכי ואלם חלקלק.ניתן לרכוש עשבי תיבול אלה בשקיות תה או בצורת אבקה, וניתן להוסיף אותם לכוס מים חמים.לקבלת יתרונות נוספים, ניתן להוסיף דבש גם לתה.

שאיפת קיטור

Steamשאיפה יכולה להיות דרך נהדרת להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי הקשור לשיעול יבש.מרתיחים סיר מים ומוסיפים אליו כמה טיפות של שמן אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר ריר ולהפחית את גירוי השיעול.

נוזלים

שתיית שפע נוזלים חשובה גם בעת התמודדות עם שיעול יבש.מים, מיץ ותה צמחי מרפא יכולים כולם לעזור לשמור על החיתוך בגרון ולהפחית את הגירוי הקשור לשיעול יבש.חשוב גם להימנע ממשקאות ואלכוהול המכילים קפאין, מכיוון שאלו יכולים לגרות את הגרון עוד יותר.

שאלות נפוצות קשורות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש?
    כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש כוללות דבש ולימון, ג’ינג’ר, תה צמחים, שאיפת קיטור ושתיית שפע נוזלים.
  • כמה זמן עלי להשתמש בתרופות אלה?
    יש להשתמש בסעדים אלה כל עוד השיעול נמשך.אם הסימפטומים לא ישתפרו לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לרופא.

התרופות של סבתא לשיעול יבש לילדים שימשו במשך מאות שנים ויכולות להיות דרך נהדרת לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה למצב זה.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות כמו דבש ולימון, ג’ינג’ר, תה צמחים, שאיפת קיטור ושתיית שפע נוזלים כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.חשוב לזכור שאם הסימפטומים לא ישתפרו לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לרופא.בנוסף, חשוב לזכור חקר את התרופות לפני השימוש בהם, כדי להבטיח שהם בטוחים עבור האינדיבידואלי.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול יבש לילדים יכולים להיות דרך יעילה וטבעית לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה למצב זה.חשוב לזכור לחקור את הסעדים לפני השימוש בהם, ואם הסימפטומים לא ישתפרו לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לרופא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן