דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הביתיות של סבתא: הדרך הטובה ביותר לנצח גרון כואב!

התרופות הביתיות של סבתא: הדרך הטובה ביותר לנצח גרון כואב!

הסעדים של סבתא לגרון כואב

גרון כואב הם מחלה נפוצה, בין אם זה מקור, שפעת או אלרגיות.סבתא אולי היו כמה סעדים בשרוול כדי לעזור להילחם באי הנוחות.להלן כמה מהתרופות של סבתא לגרון כואב חזק שעשוי לספק הקלה.

גרגר מי מלח

מי מלח גרגרניים הם תרופה עתיקה לגרון כואב.ממיסים ½ כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים אותו למשך 30 שניות.זה עוזר להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות.

הכינו תה דבש ולימון

הכנת תה עם דבש ולימון היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.פשוט מוסיפים את המיץ של חצי לימון וכפית דבש לכוס מים חמים ומערבבים.הדבש עוזר לצבוע את הגרון וללימון יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בכאבי גרון.

טיפ ייחודי: שתו תה קמומיל

תה קמומיל יכול להיות תרופה נהדרת לכאבי גרון, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את הגרון.להכנת תה קמומיל, פשוט הוסיפו 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.ואז מסננים ומוסיפים מעט דבש ולימון לכוח מרגיע נוסף.

הישאר לחות

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות כשסובלים מאלע גרון הוא להישאר לחות.זה עוזר לשמור על לחות בגרון ולהפחית את אי הנוחות.שתו שפע נוזלים כמו מים, תה צמחים ומרקים לאורך כל היום.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.שלב מזונות כמו שום, ג’ינג’ר, דבש, פירות הדרים וכורכום בתזונה שלך, מכיוון שמזונות אלה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

השתמש במכונת אדים

אוויר יבש יכול להחמיר כאב גרון, כך ששימוש בכוכב אדים יכול להועיל.מכשיר אדים מוסיף לחות לאוויר, המסייע לשמור על לחות בגרון ולהפחית את אי הנוחות.

קח תרופות OTC

תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי גרון.חשוב לעקוב אחר ההוראות בתווית ולדבר עם רופא לפני נטילת תרופה כלשהי.

מסקנה

הסעדים של סבתא לגרון כואב חזק יכולים לספק הקלה מאי הנוחות ולעזור להפחית נפיחות ודלקת.חשוב להישאר לחות, לאכול תזונה בריאה ולהשתמש בכוכב אדים.בנוסף, מי מלח גרגרני, הכנת תה עם דבש ולימון, ותה קמומיל שתייה יכולים לעזור להרגיע את הגרון.תרופות ללא מרשם יכולות לספק גם הקלה.

עשבי תיבול ותבלינים לטיפול בכאבי גרון חזק

עשבי תיבול ותבלינים שימשו במשך מאות שנים כתרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.הסעדים של סבתא כללו לעתים קרובות הכנת תה או גרגר תערובת של עשבי תיבול ותבלינים.עבור כאב גרון, חלק מהעשבים והתבלינים הנפוצים ביותר כוללים ג’ינג’ר, כורכום, לימון, דבש וקינמון.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים והוא ידוע בהשפעתו המרגיעה על הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה כואבת בגרון, פשוט תלויים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון.שתו את התה לאט כדי לעזור להקל על כאבי גרון ודלקת.

כורכום

כורכום הוא עשב שימושי נוסף לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי ומסייע בהפחתת נפיחות וכאב.להכנת תה כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם והוסיפו כפית דבש.שתו את זה ארבע פעמים ביום כדי להפחית את כאבי הגרון ואי הנוחות.

לימון

לימון הוא חיטוי טבעי ומסייע בהפחתת הדלקת בגרון.להכנת תה לימון, תלול אמעט פרוסות לימון במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום להקלה מכאבי גרון.

דבש

דבש הוא תרופה יעילה לכאבי גרון בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בדבש כתרופה כואבת בגרון, פשוט מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותו לאט.

קינמון

לקינמון יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את כאבי הגרון ודלקת.להכנת תה קינמון, תלול כפית אבקת קינמון בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש.שתו תה זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הגרון ואי הנוחות.

תרופות אחרות לכאבי גרון

בנוסף לעשבי תיבול ותבלינים, הסעדים של סבתא לכאבי גרון כללו לעתים קרובות תרופות טבעיות אחרות כמו חומץ תפוחים, שום ותה צמחים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ומסייע בהפחתת הדלקת בגרון.כדי להכין גרגר חומץ, מערבבים כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומגרגר איתו מספר פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות ומסייע בהפחתת כאבי גרון ואי נוחות.כדי להשתמש בשום כתרופה לכאבי גרון, פשוט ללעוס כמה שיני שום או הכינו תה שום.להכנת תה שום, תלולות כמה שיני שום במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום להקלה מכאבי גרון ואי נוחות.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה וטבעית לטפל בכאבי גרון.תה צמחי מרפא, גרגים ותרופות טבעיות אחרות יכולות לעזור להפחית את כאבי הגרון ודלקת.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי.אם יש לך כאב גרון קשה, עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים של סבתא לגרון כואב חזק? תרופות של סבתא לגרון כואב חזק כוללים לעתים קרובות עשבי תיבול ותבלינים כמו ג’ינג’ר, כורכום, לימון, דבש וקינמון.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אחרות כמו חומץ תפוחים, שום ותה צמחים.
  • כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה? ניתן ליצור תה צמחי צמחים על ידי תלול עשבי התיבול או התבלינים במים רותחים למשך 10 דקות ומתאמץ.ניתן להשתמש גם בתרופות אחרות כמו גרגים ותה צמחים.
  • האם הסעדים הללו הם תחליף לייעוץ רפואי? לא, הסעדים של סבתא אינם תחליף לייעוץ רפואי.אם יש לך כאב גרון קשה, עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ.

הסעדים של סבתא לגרון כואב חזק יכולים להיות דרך יעילה וטבעית להפחתת כאבי גרון ודלקת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן