דף הבית » תרופות סבתא » לחיות מחדש את החוכמה של סבתא: תרופות טבעיות לגרון סטרפ

לחיות מחדש את החוכמה של סבתא: תרופות טבעיות לגרון סטרפ

מבוא

גרון סטרפ הוא זיהום חיידקי שכיח מאוד הגורם לגרון כואב ומגרד.זה מדבק מאוד וניתן להתפשט באמצעות שיעול או עיטוש, או משטחים נוגעים לגעת שזוהמו עם החיידקים.בעוד שאנטיביוטיקה היא הטיפול היעיל ביותר בגרון סטרפ, אנשים רבים רואים בתרופות ביתיות כחלופה.הסעדים של סבתא נתפסים לעתים קרובות כאמינים והיעילים ביותר בכל מה שקשור לטיפול בגרון סטרפ.מאמר זה יסביר כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לגרון סטרפ שהומלץ על ידי סבתא.

הסעדים של סבתא לגרון סטרפ

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לגרון סטרפ.מלח עוזר להפחית נפיחות וכאב, כמו גם לשטוף חיידקים.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים חצי כפית מלח לכוס מים חמים.לאחר מכן, גרגרו את הפיתרון למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל גרון סטרפ.נחשב לסייע בהפחתת תסמינים כמו כאב ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.דבש ולימון

Honey and Lemon הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לגרון סטרפ.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, ואילו ללימון יש ויטמין C שידוע כמגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת ומיץ חצי לימון לכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר ברפואה המסורתית כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל סטרפ גרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת תסמינים כמו כאב ודלקת.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לטפל בגרון סטרפ.צמחי מרפא מסוימים כמו ג’ינג’ר, מנטה וטימין הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי ליצור תרופה זו, תלולה כפית אחת של העשב שנבחר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה לפני השתייה.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

חשוב לזכור לשתות שפע נוזלים כשסובלים מגרון סטרפ.שהייה לחות מסייעת להפחתת דלקת ולשטוף חיידקים.נסה לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על גרונך לח ולהפחית את הסימפטומים.

לסיכום, הסעדים של סבתא נתפסים לעתים קרובות כאמינים והיעילים ביותר בכל מה שקשור לטיפול בגרון סטרפ.מאמר זה תיאר כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לגרון סטרפ שהומלץ על ידי סבתא.זכור לשתות שפע של נוזלים ולחזור על התרופה שנבחרה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

רכיבים טבעיים מומלצים לתרופות של סבתא לגרון סטרפ

התרופות של סבתא לגרון סטרפ כוללות לרוב מרכיבים טבעיים ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע ולרפא דלקות בגרון.חלק מהמרכיבים הנפוצים ביותר כוללים:

  • דבש – דבש הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך אלפי שנים כדי לסייע בטיפול בגרון כואב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים הגורמים לגרון סטרפ.
  • ג’ינג’ר-ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול הואLP מפחית נפיחות וכאבים הקשורים לגרון סטרפ.זה יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • שום – שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לגרון סטרפ.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • חומץ תפוחים-חומץ תפוחים יש תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות, כאבים וזיהום הקשורים לגרון סטרפ.
  • פלפל קאיין-פלפל קאיין יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות, כאב וזיהום.

הסעדים של סבתא לגרון סטרפ

הסעדים של סבתא לגרון סטרפ הם לרוב פשוטים וקלים להכנה עם מרכיבים טבעיים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

תרופת דבש וג’ינג’ר

מערבבים כף דבש אחת עם כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.קח את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום ושום תפוחים חומץ חומץ

מערבבים כף שום של שום עם כף אחת של חומץ תפוחים.קח את התערובת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קאיין פלפל ודבש תרופה

מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף דבש אחת.קח את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופות של סבתא בגרון סטרפ יכולות לעזור להקל על תסמיני הזיהום ולעזור לגוף להילחם בחיידקים הגורמים לו.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.בנוסף, חשוב להשלים כל טיפול אנטיביוטי שנקבע בגרון סטרפ.

שאלות נפוצות

מהו גרון סטרפ?

גרון סטרפ הוא זיהום חיידקי בגרון ושקדים הנגרמים על ידי קבוצת סטרפטוקוקוס .זה מאופיין בכאבי גרון, חום ובלוטות לימפה נפוחות.חשוב לפנות לרופא לטיפול, שכן גרון סטרפ יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר אם לא מטופלים כראוי.

כיצד אוכל למנוע גרון סטרפ?

הדרך הטובה ביותר למנוע גרון סטרפ היא לתרגל היגיינה טובה, כמו שטיפת הידיים שלך באופן קבוע והימנעות ממגע הדוק עם אנשים חולים.בנוסף, עליכם להימנע משיתוף כלי אכילה וכוסות שתייה, מכיוון שאלו יכולים להפיץ את החיידקים הגורמים לגרון סטרפ.

הסעדים של סבתא לגרון סטרפ יכולים להיות דרך יעילה לעזור להקל על הסימפטומים של גרון סטרפ ולעזור לגוף להילחם בחיידקים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להיות בטוחים לכולם.בנוסף, חשוב להשלים כל טיפול אנטיביוטי שנקבע בגרון סטרפ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן