דף הבית » תרופות סבתא » חשיפת סודות סבתא: תרופות טבעיות לטחורים פנימיים

חשיפת סודות סבתא: תרופות טבעיות לטחורים פנימיים

מהם טחורים פנימיים?

טחורים פנימיים הם מצב רפואי שכיח המתרחש כאשר הוורידים ברקטום התחתון הופכים להיות נפוחים, מודלקים ונמצאים בדם.ורידים נפוחים אלה יכולים לגרום לכאב, גירוד ודימום במהלך תנועות המעי.טחורים יכולים להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כולל מאמץ במהלך תנועות מעיים, עצירות כרונית והריון.

תרופות לסבתא לטחורים פנימיים

תרופות סבתות הן סוג של רפואה מסורתית שהועברה מדור לדור.תרופות אלה טבעיות בדרך כלל ומשמשות לעתים קרובות לטיפול במחלות קלות כמו טחורים.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנפוצות ביותר לטחורים פנימיים.

אמבטיות סיטז חמות

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה רדודה המשמשת כדי לסייע בהפחתת דלקת ואי נוחות הקשורים לטחורים.כדי לבצע אמבטיה של סיטז, מלאו את האמבטיה בכמה סנטימטרים של מים חמים ותשבו בתוכה במשך כרבע שעה.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.

קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.עטפו מעט קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורה לטחורים.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

מזונות עשירים בסיבים

אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים יכולה לסייע בהפחתת עצירות ולהתאמץ במהלך תנועות המעי.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.מזונות עשירים בסיבים תזונתיים כוללים פירות, ירקות, שעועית ודגנים מלאים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן סוג של רפואה מסורתית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.תרופות צמחיות פופולריות עבור טחורים כוללים לוז מכשפה, מטאטא הקצב, וערמון סוסים.

טיפ ייחודי ומועיל

לפני שתשתמש באחת מהתרופות הסבתות הללו עבור טחורים פנימיים, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים.

מסקנה

טחורים פנימיים יכולים להיות מצב רפואי כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות לסבתא שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים.אמבטיות סיטז חמות, קומפרסים קרים, אלוורה, מזונות עשירים בסיבים ותרופות צמחיות יכולות כולם לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מה גורם לטחורים פנימיים?

טחורים פנימיים נגרמים על ידי מגוון גורמים הכוללים מאמץ במהלך תנועות מעיים, עצירות כרונית, תזונה דלת סיבים, הריון, השמנת יתר וגיל.מתאמץ במהלך תנועות המעי הוא הגורם השכיח ביותר לטחורים פנימיים.הלחץ המוגבר בפי הטבעת הנגרם על ידי מאמץ יכול לגרום לעורקים בפי הטבעת להתנפח ולהפוך לדלק.

הסעדים של סבתא לטחורים פנימיים

הסעדים של סבתא עבור טחורים פנימיים נמצאים בשימוש במשך מאות שנים, שהועברו מדור לדור.הוכח כי רבים מהתרופות הללו יעילות בטיפול בטחורים פנימיים והתסמינים הקשורים אליהם.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר:

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים בתזונה שלך הוא אחד התרופות היעילות הביתיות לטיפול בטחורים פנימיים.אכילת תזונה עשירה בסיבים עשירים עוזרת לרכך צואה ולהפחתת כמות המתח הנדרש במהלך תנועות המעי.מזונות עשירים בסיבים כוללים פירות, ירקות ודגנים מלאים.שתיית מים רבים לאורך היום עוזרת גם לשמור על שרפרפים רכים ולהפחית את הסיכון לעצירות.

אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז הן תרופה ביתית פופולרית לטיפול בטחורים פנימיים.אמבטיות סיטז משתמשות במים חמים כדי לעזור להרפות את השרירים ברקטום ולהפחית את הדלקתtion.כדי לבצע אמבטיה סיטז, מלאו אמבטיה רדודה עם כמה סנטימטרים של מים חמים ותשבו בתוכו למשך 15-20 דקות.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מכשף לוז

Hitch Lazel הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בטחורים פנימיים.לוז מכשפה הוא עיקרי המסייע להפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש במכשפות לוז, החל כמות קטנה מהנוזל ישירות על האזור.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים פנימיים.אלוורה מכיל תרכובות המסייעות להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש באלוורה, החל כמות קטנה של הג’ל ישירות על האזור.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות סבתא לטחורים פנימיים בטוחים?

    כן, תרופות סבתות לטחורים פנימיים הם בדרך כלל בטוחים ויעילים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית כדי לוודא שהיא מתאימה למצבך האישי.

  • כמה זמן לוקח לתרופות סבתות לעבוד?

    משך הזמן שנדרש כדי לסרב סבתא לעבודה ישתנה בהתאם לאדם ובחומרת הטחורים.באופן כללי, רוב האנשים יתחילו לראות תוצאות תוך מספר ימים.עם זאת, זה יכול לקחת מספר שבועות כדי לקבל את מלוא היתרונות.

לסיכום, תרופות סבתא רבות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בתסמינים של טחורים פנימיים.שינויים תזונתיים, אמבטיות סיץ, לוז מכשפה ואלוורה הם כולם תרופות ביתיות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית כדי לוודא שהיא מתאימה למצבך האישי. טחורים פנימיים תרופות סבתא יכולות לספק הקלה מהתסמינים של טחורים פנימיים, אך חשוב לוודאהתרופות משמשות בבטחה ובכינות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן