דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 10 תרופות לבית לטחורים מדממים היישר מהמטבח של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: 10 תרופות לבית לטחורים מדממים היישר מהמטבח של סבתא!

מהם טחורים ומה גורם להם?

טחורים נפוחים וורידים מודלקים ברקטום וסביב פי הטבעת.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל מתאמץ במהלך תנועות המעי, ישיבה לפרקי זמן ממושכים, עצירות כרונית או שלשול והריון.

טחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים.טחורים פנימיים ממוקמים בתוך פי הטבעת, וטחורים חיצוניים ממוקמים סביב פי הטבעת.הם יכולים להיות מסווגים גם ככיתה I, כיתה ב ‘, כיתה III או כיתה IV, תלוי בחומרתם.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים

הסעדים של סבתא לטיפול בטחורים מדממים כוללים את הדברים הבאים:

1.הגדל את צריכת המים שלך

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים ויכולה גם לעזור לשמור על שרפרפים רכים, מה שמקל עליהם לעבור.מכוון לפחות 8-10 כוסות מים ביום.

2.אכלו אוכלים בסיבים גבוהים

תזונה עשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הטחורים ולהקל על מעבר צואה.מאכלים עשירים בסיבים תזונתיים כוללים פירות, ירקות, גרגרים מלאים וקטניות.

3.השתמש באמבט סיטז

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה שניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.כדי להשתמש באמבט סיטז, מלא אמבט רדוד במים חמים מספיק בכדי לכסות את המותניים והישבן שלך.לשבת באמבטיה 15-20 דקות, פעמיים עד שלוש ביום.

4.החל חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בחבילת קרח, עטפו כמה קוביות קרח בבד והמרחו אותה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות, פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.השתמש בקרם אקטואלי או משחה

ישנם כמה קרמים ומשחות אקטואליים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.חפש מוצרים המכילים מרכיבים מרגיעים כמו אלוורה או לוז מכשפה.

6.לקחת תרופות נגד כאבים ללא מרשם

אם אי הנוחות הקשורה לטחורים היא יותר מדי מכדי לשאת, אתה יכול לקחת תרופות נגד כאב ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן כדי לעזור להקל על הכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים, הקפד להתעמל רב ולקחת הפסקות אמבטיה רגילות.מתאמץ על האסלה יכול להגדיל את הסיכון שלך לפתח טחורים, לכן הקפידו לקחת את זמנכם בעת השימוש בשירותים.

טיפול בטחורים מדממים עם הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לדימום טחורים הם לרוב הדרך העולה והבטוחה ביותר לטיפול במצב.טחורים, שהם ורידים נפוחים ברקטום, יכולים להיות כואבים ביותר ויכולים להתרחש דימום.אף על פי שהכאב יכול להיות מרתק, ישנם תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.

תרופות ביתיות

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לטחורים מדממים משרים במים חמים, המכונה גם אמבט סיטץ.זה מועיל מכיוון שזה מסייע בהפחתת הדלקת והגירוי של ורידי הרקטום.הוספת מלחי Epsom למים יכולה לספק הקלה נוספת.תרופה ביתית פופולרית נוספת היא ליישם קומפרס קר על האזור המושפע.זה עוזר להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם לוז מכשפה על האזור כדי לסייע בהפחתת הנפיחות, ואילו משחה העשויה משום ומים יכולה לעזור להפחית את תחושות הגירוד והשריפה.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים לעזור גם להפחית את תסמיני הטחורים.הגדלת צריכת המזונות הסיבים הגבוהים עוזרת לרכך צואה ולהקל עליהם לעבור.זה יכול לעזור להפחית את המתח והלחץ על ורידי הרקטום.בנוסף, חשוב לשתות הרבה מים ולהישאר לחות.זה עוזר להפוך את הצואה לרכה יותר וקלה יותר לעבור, ולהפחית את המתח על הוורידים.בנוסף, צמצום צריכת המזונות העשירים בשומן, סוכר ומלח מעובד יכול לעזורלהפחית את הסימפטומים.

תרגילים שיעזרו עם טחורים

תרגילים

יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.תרגילי קיגל מועילים במיוחד, מכיוון שהם מחזקים את שרירי רצפת האגן ומפחיתים את המתח על ורידי הרקטום.בנוסף, סקוואטים והליכה הם תרגילים מועילים, מכיוון שהם עוזרים לחזק את השרירים באזור האגן.תנוחות יוגה כמו תנוחת הקוברה, תנוחת הגשר ותנוחת הכלבים הפונה כלפי מטה יכולים להועיל במתן הקלה מהתסמינים של טחורים.

תרופות נוספות

הסעדים של סבתא לטחורים מדממים כוללים גם שימוש בעשבי תיבול טבעיים ותוספי מזון.ניתן ליישם ישירות על האזור הנגוע במכשפה, אלוורה וקמומיל.בנוסף, ניתן לקחת תוספים כמו ערמון סוסים ומטאטא של הקצב כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.כמו בכל תוסף, חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח אותם כדי להבטיח שהם בטוחים לגופך.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות ביתיות בטוחות לשימוש לטחורים?
    כן, תרופות ביתיות רבות בטוחות לשימוש ויכולות לספק הקלה מהתסמינים של טחורים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן כדי להבטיח שהם בטוחים לגופך.
  • האם יש תרגילים שיכולים לעזור בטחורים?
    כן, ישנם תרגילים רבים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.תרגילי קיגל, סקוואטים והליכה יכולים כולם לעזור להפחית את המתח על ורידי הרקטל.בנוסף, תנוחות יוגה כמו תנוחת הקוברה, תנוחת הגשר ותנוחת הכלבים הפונה כלפי מטה יכולים להועיל במתן הקלה.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים יכולים לספק דרך בטוחה וטבעית להפחתת תסמיני המצב.תרופות ביתיות כמו השריית אמבטיה חמה ומריחת דחיסה קרה יכולים לעזור להפחתת דלקת וכאב.שינויים תזונתיים, כמו הגדלת צריכת מזון עתיר סיבים, יכולים גם לעזור להפחית את המתח בעורקי פי הטבעת.בנוסף, ניתן להשתמש בתרגילים ותוספי מזון טבעיים כדי לסייע בהפחתת תסמיני הטחורים.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת תסמיני המצב.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות או תוספי מזון לבית כלשהם כדי להבטיח שהם בטוחים לגופך.בנוסף, תרגילים יכולים להועיל בהפחתת המתח על ורידי הרקטום ובמתן הקלה מהתסמינים.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים יכולים להיות דרך יעילה להפחתת תסמיני המצב.על ידי שימוש בתרופות ביתיות, שינויים תזונתיים, תרגילים ותוספי מזון טבעיים, ניתן להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים ולספק הקלה מהתסמינים.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן