דף הבית » בריאות הנפש תרופות ביתיות » טיפול בסחרחורת תרופות סבתא- כל מה שאתה צריך לדעת
טיפול בסחרחורת תרופות סבתא

טיפול בסחרחורת תרופות סבתא- כל מה שאתה צריך לדעת

ורטיגו הוא מבנה פתאומית, לא רצונית של ספינינג, סחרחורת או סחרחורת המתרחשת כאשר האוזן הפנימית לא מגיבה לשינוי בתנועה. התסמינים יכולים להיות קלים או חמורים. הם נמצאים במצב רפואי.

אנשים רבים המורכבים מהחברה. חלק מהמטופלים מסוגלים להיפטר מוורטיגו לאחר מספר שבועות או חודשים, אנשים אחרים זקוקים למספר חודשים לפני שהם מרגישים טוב יותר. טיפולים מומלץ להשתמש בתרופות כמו מגנזיום ונוגדי פרכוסים (, gabapentin). עם זאת, חלק מהמטופלים מגלים שטיפול זה כלל אינו עובד עבורם אנו צריכים רופאים בדרך אחרת להיות פיזיותרפיה או דיקור סיני.

להלן דרכים טבעיות לרפא ורטיגו:

1.) עשב סיני הנקרא גינקו בילובה ידוע כריפוי בעיות ורטיגו. כדי להקל על ורטיגו ובעיות שיווי משקל, הוא שולט בזרימת הדם למוח.

2.) אפשר להשרות שורש ג’ינג’ר לחמש דקות בכוס מים חמים. ניתן להפחית את הטעם המר עם דבש. שתי כוסות תה ג’ינג’ר יומיות עשויות לסייע בתסמיני ורטיגו כמו בחילות ורטיגו.

3.) שקדים הם מקורות עשירים של ויטמינים A, B ו-E. אכילת חופן שקדים יומי יכולה לעזור עם תסמיני ורטיגו.

4.) הן לדבש והן לחומץ תפוחים נחשבים כבעלי יתרונות טיפוליים לשיפור זרימת הדם למוח. ניתן למנוע ולטפל בתסמיני ורטיגו באמצעות שני חלקים דבש וחלק אחד חומץ תפוחים.

5.) עקרונות הדיקור משמשים גם באקופרסורה, אבל אין מחטים מעורבות. אקופרסורה שואפת לשפר את הרפיה ואת הבריאות הכללית. באמצעות גירוי של נקודות לחץ בכל הגוף, הוא יכול לסייע בניהול ורטיגו.

6.) שמנים אתריים כמו מנטה, ג’ינג’ר, לבנדר ולימון הם חלק מהחלופות לטיפול בסחרחורת.

לפני מתן מקומי, שמנים אתריים נשאפים דרך אינפוזיר או מדוללים בשמן נשא. כדי לאתר את השמן היעיל ביותר להקלה על תסמיני ורטיגו, ייתכן שאדם יצטרך להתנסות במגוון מהם.

למה קורה ורטיגו?

ורטיגו הוא סחרחורת פתאומית המתרחשת כאשר המוח קולט שינוי במיקום של משהו. הוורטיגו נגרם מחוסר איזון באיזון הגוף, ויכול להיגרם מדיכאון, חרדה או הפרעות נפשיות אחרות.

גורמים ביולוגיים לסחרחורת: לאנשים רבים יש ורטיגו בגלל הפרעה גופנית בסיסית, ולא בגלל שינוי ביציבה. הסיבה השכיחה ביותר לסחרחורת היא הפרעה באוזן הפנימית הנקראת מחלת מנייר, הפוגעת באוזן הפנימית ובאיברי שיווי המשקל. במקרים חמורים, הפרעה זו עלולה להוביל לאובדן זמני של שיווי משקל וסחרחורת.

תסמינים של ורטיגו

התסמינים של ורטיגו דומים מאוד לאלו של מחלת פרקינסון. זוהי הפרעה נוירולוגית המשפיעה על מערכת העצבים המרכזית (מוח/נפש) ויכולה להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים כגון תרופות, שבץ או גידולים במוח או בחוט השדרה.

ספינינג

הטיה

הִתנַדנְדוּת

בִּלתִי מְאוּזָן

נמשך לכיוון אחד

מרגיש בחילה

הֲקָאָה

תנועות עיניים חריגות או קופצניות (ניסטגמוס)

כְּאֵב רֹאשׁ

מְיוֹזָע

צלצול באוזניים או אובדן שמיעה

לסכם זאת:

אין תרופה אחת לסחרחורת אולם ישנן דרכים טבעיות להפחית את הסימפטומים שלו. המוח האנושי מחווט לתפוס ורטיגו כשיום זה אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד אנחנו חושבים על זה. אבל הדרך המונעת ורגו היא באמצעות פתרון אינו משפיע על המוח שלנו.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן