דף הבית » תרופות סבתא » כיצד רפואת סבתא יכולה לעזור בניהול עצירות אצל תינוקות

כיצד רפואת סבתא יכולה לעזור בניהול עצירות אצל תינוקות

עצירות אצל תינוקות: תרופת סבתא

הורות היא עבודה מעייפת וכאשר התינוק שלך לא נוח וכאבים זה יכול להיות עבודה קשה עוד יותר.נושא אחד שמתעורר עם תינוקות הוא עצירות.עצירות אצל תינוקות מתרחשת בדרך כלל כאשר מערכת העיכול שלהם אינה פועלת כראוי או כאשר התזונה שלהם אינה כוללת מספיק סיבים.עצירות אצל תינוקות יכולה להיות כואבת ולא נוחה, ויכול להיות קשה לדעת כיצד לעזור.למרבה המזל, יש שפע של ידע מסבתות שעסקו עם תינוקות במשך דורות.להלן מבט על תרופת הסבתא לעצירות אצל תינוקות.

שינויים בתזונה

הדבר הראשון שממליץ על סבתות לעתים קרובות הוא לבצע שינויים בתזונה של התינוק.זה כולל הצגת מזונות עשירים בסיבים רבים יותר כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.חשוב גם להבטיח שהתינוק יקבל מספיק נוזלים, שכן התייבשות יכולה גם לגרום לעצירות.בנוסף, סבתות ממליצות לעתים קרובות להימנע ממוצרי חלב, מכיוון שהם יכולים להיות קשים לתינוקות לעכל.

עיסוי עדין

סבתות ממליצות לעתים קרובות גם על עיסוי עדין שיעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.ניתן לעשות זאת על ידי שפשוף בעדינות של בטן התינוק בכיוון השעון.זה יעזור לעורר את מערכת העיכול ולהקל על התינוק לעבור שרפרף.

טיפ ייחודי ומועיל

סבתות ממליצות גם להוסיף כפית שמן זית לבקבוק או לפורמולה של התינוק כדרך לעזור להקל על עצירות.השמן יעזור לשמן את מערכת העיכול ולהקל על התינוק לעבור שרפרף.

תרופות טבעיות

בנוסף לשינויי דיאטה ועיסוי, סבתות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בתרופות טבעיות כדי לסייע בהקלה על עצירות אצל תינוקות.זה כולל דברים כמו מיץ שזיפים או תה צמחים.מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי, ותה צמחים כמו קמומיל או ג’ינג’ר יכולים לעזור להרגיע את בטנו של התינוק ולעודד תנועה במערכת העיכול.

מסקנה

עצירות אצל תינוקות יכולה להיות נושא קשה ולא נוח, אך למרבה המזל, לסבתות יש שפע של ידע שיכול לעזור.על ידי ביצוע שינויים בתזונה של התינוק, לתת לתינוק עיסוי עדין, ובשימוש בתרופות טבעיות, הורים יכולים לעזור לתינוק שלהם למצוא הקלה מעצירות.

עצירות אצל תינוקות: פתרונות לרפואה סבתא

עצירות יכולה להיות מצב קשה לתינוקות לחוות, וזה יכול להיות זמן מלחיץ גם עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם כמה טיפים מנוסחים ואמינו מהסבתות שלנו ומטפלות אחרות שיכולות לעזור להקל על הבעיה.טיפים אלה ידועים בשם פתרונות “רפואת סבתא”, ולעתים קרובות הם יעילים בהקלה על עצירות.

1.הוספת מיץ שזיפים לתזונה

מיץ שגיאה הוא תרופה קלאסית לעצירות אצל תינוקות.זה טבעי, בטוח ויעיל.אתה יכול לתת לתינוק שלך גרם אחד של מיץ שזיפים ליום, מעורבב עם הפורמולה הרגילה או חלב אם.יש לדלל את המיץ בכמות שווה של מים, מכיוון שהוא יכול להיות חזק מכדי לשתות לא מדולל.אתה יכול גם לתת לתינוק שלך שזיפים שזיפים מחוררים, שיהיו להם השפעה זהה.

2.הגדלת צריכת הסיבים

הגדלת צריכת הסיבים של התינוק שלך יכולה לעזור להקל על עצירות, מכיוון שהיא מסייעת בהגברת הצואה ולהקל על העברת.אתה יכול לתת לתינוק שלך פירות וירקות מחוררים, כמו רוטב תפוחים, אגסים ושזיפים.אתה יכול גם להכיר להם דגני בוקר מלאים, כמו שיבולת שועל ונבט חיטה.כל אלה מקורות סיבים מצוינים שיכולים לעזור לשמור על מערכת העיכול של תינוקך רגילה.

3.הצגת פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם מיקרואורגניזמים חיים שיכולים לעזור לקדם מערכת עיכול בריאה.הם יכולים לעזור לאזן את החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להקל על התינוק שלך לעבור שרפרפים.אתה יכול לתת לתינוק שלך תוספי מזון פרוביוטיים, אך עדיף להביא אותם ממקור טבעי, כמו יוגורט או קפיר.מזונות אלה עשירים בפרוביוטיקה, והם בטוחים לתינוקות לצרוך.

4.נותן לתינוק שלך אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את שרירי התינוק שלך ולהקל עליהם לעבור שרפרפים.אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למי האמבט, מכיוון שזה יכול לעזור להרגיע את התינוק שלך ולהפוך אותם לרגועים יותר.אתה יכול גם לעסות בעדינות את הבטן של תינוקך בכיוון השעון, מכיוון שזה יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול.

מסקנה

עצירות אצל תינוקות יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ניתן למצוא הקלה עם פתרונות לרפואה של סבתא.מיץ גיזום ופירות וירקות מחוררים יכולים לעזור להגדיל את צריכת הסיבים, ופרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את החיידקים במעיים.בנוסף, אמבטיה חמה ועיסוי בטן עדין יכולים לעזור להרפות את תינוקך ולהקל עליהם לעבור שרפרפים.פתרונות אלה כולם טבעיים, בטוחים ויעילים.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לתת לתינוק שלי מיץ שזיפים?

עדיף לדלל את מיץ הגיזום בכמות שווה של מים.אתה יכול לתת לתינוק שלך גרם אחד של מיץ שזיפים ליום, מעורבב עם הפורמולה הרגילה או חלב אם.

האם אוכל לתת לתינוק שלי פרוביוטיקה?

כן, אתה יכול לתת לתינוק שלך פרוביוטיקה בצורה של תוספי מזון, אך עדיף להביא אותם ממקור טבעי, כמו יוגורט או קפיר.מזונות אלה עשירים בפרוביוטיקה, והם בטוחים לתינוקות לצרוך. למידע נוסף על רפוא סבתא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן