דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » הסר נימים ברגליים באמצעות תרופת סבתא
נימים ברגליים תרופות סבתא

הסר נימים ברגליים באמצעות תרופת סבתא

נימים ברגליים הם כלי דם קטנים המסייעים בחילופי חמצן וחומרי מזון. הם נמצאים בחלק התחתון של הרגל, ליד הקרסול.

נימים ברגליים יכולים להיגרם ממספר גורמים, כולל פציעות, מחלות או סיבוכים במהלך ההריון. הם יכולים גם להוביל להצטברות נוזלים ונפיחות.

הגורם העיקרי לבעיות נימים הוא מצב הנקרא בצקת. בצקת היא הצטברות של נוזל ברקמת הגוף מכיוון שאין מספיק זרימת דם כדי להסיר אותו מרקמות ואיברים. לכן בעיות נימים מטופלות לעתים קרובות בתרופות המסייעות להגביר את זרימת הדם או להפחית את הנפיחות.

נימים הם כלי דם קטנים הנמצאים בעור, בשרירים ובאיברים. הם אחראים על נשיאת חמצן וחומרי מזון לתאים באזורים אלה בגוף.

כמה תרופות טבעיות לנימים כוללות:

-אלוורה ג’ל

-משחת דבש וכורכום

– פרוסות מלפפון

– שתיית מים מרובה – הימנעות מקפאין ואלכוהול – אמבטיות חמות עם מלחי אפסום – עיסוי הרגליים עם קרם קר

ניתוח ורידים ברגליים החלמה

ניתוח ורידים בהחלמת הרגליים הוא תהליך מורכב. זה כולל שלבים מרובים כמו השלב הראשוני של ההכנה, הניתוח והשלב שלאחר הניתוח.

השלב הראשוני של ההכנה לניתוח ורידים בהחלמה של הרגליים מתחיל בהיסטוריה רפואית יסודית ובדיקה גופנית. לאחר מכן ניתנות למטופלים תרופות הרדמה להפחתת כאב וחרדה במהלך הניתוח. הפעולה עצמה כוללת יצירת חתך ברגל המטופל והסרת ורידים מאזורים אחרים בגוף כדי ליצור גישה להשתלות ורידים. השתלים הללו מחוברים לאחר מכן לוורידים בריאים על מנת להחזיר את זרימת הדם חזרה לחלק התחתון של גופם. לבסוף, המטופלים ילמדו כיצד לטפל בוורידים החדשים שלהם לאחר הניתוח וכן כיצד להתאמן כראוי לרגליים כדי שיוכלו לחזור לתנועתיות מלאה.

טיפול בדליות ברגליים

דליות ברגליים הן מצב שכיח ולעיתים כואב שעלול לגרום לאי נוחות רבה. דליות נגרמות על ידי לחץ מוגבר וחיכוך מוגבר בשרירי הרגליים.

דליות עלולות להיות כואבות מאוד, במיוחד כשהן הופכות דלקתיות או נגועות. במקרים מסוימים, דליות עלולות להוביל לכיבים, שעלולים לגרום לכאב במשך שבועות או חודשים לפני ההחלמה.

בעוד שקיימים טיפולים רבים עבור דליות, הטיפול הנפוץ ביותר הוא גרבי לחץ. גרבי דחיסה עוזרות לתמוך במחזור הדם בחזרה ללב שלך על ידי דחיסת שרירי הרגליים והפחתת החיכוך עליהם.

איך למנוע ורידים ברגליים

ורידי רגליים הם בעיה שכיחה איתה מתמודדים אנשים רבים. ישנן מספר דרכים למניעת ורידי רגליים הכוללות גרבי דחיסה ושימוש בסרט רפואי.

ללבוש גרבי דחיסה היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע ורידים ברגליים. הגרביים מסייעות בהפחתת הנפיחות והדימום של הוורידים על ידי מתן תמיכה נוספת להם. סרט רפואי הוא גם דרך נוספת למנוע ורידים ברגליים מכיוון שהוא מסייע בהגנה מפני חיכוך, שעלול לגרום לדימום ולנפיחות.

ורידים בולטים ברגל

הוורידים ברגל שלך נקראים גם ורידים iliac, femoral, and popliteal. שלושת סוגי הוורידים הללו מהווים כ-90% מכל הדם שנשאב מהלב שלך.

ישנם שני סוגים עיקריים של שלושת הוורידים העיקריים הללו: ורידים עמוקים וורידים שטחיים. הווריד העמוק נמצא בצד אחד של הרגל שלך והוא בעל קוטר גדול והוא ממוקם מתחת לעור. ניתן למצוא את הווריד השטחי משני הצדדים ויש לו קוטר קטן מכיוון שהוא ממוקם מעל רמת העור.

סקלרותרפיה

סקלרותרפיה היא טיפול במחלות כלי דם כגון דליות, ורידי עכביש וטלנגיאקטזיות. זה מבוצע על ידי הזרקת תמיסה של שמן סיליקון לתוך כלי הדם הפגוע כדי לגרום לו לקרוס.

סקלרותרפיה משמשת גם בניתוחים קוסמטיים לסגירת הנקבוביות בפנים ובאף. הטיפול כולל הזרקת תמיסה של שמן סיליקון לאזור הפגוע.

הסרת ורידים ברגליים מכבי

בקבוצת מכבי קיבלו החלטה להסיר את הוורידים ברגליים כדי למנוע פציעה אפשרית.

קבוצת מכבי היא אחת מקבוצות הכדורגל הפופולריות בישראל. הם משחקים ללא ורידים ברגליים כבר למעלה מ-10 שנים והם עדיין לא חוו שום סיבוכים.

מקאבי, המהווה ראשי תיבות של “מקאבי תל אביב” הוקמה ב- 6 בינואר 1906 על ידי מהגרים יהודים ממזרח אירופה שלא היו מרוצים מאיכות הספורט המוצעת באותה תקופה בפלסטין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן