דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: הסעדים המוכחים שלה להקלה בכוויות שמש

סבתא ידעה הכי טוב: הסעדים המוכחים שלה להקלה בכוויות שמש

הסעדים של סבתא לשוויון שמש: הקלה טבעית

אף אחד לא אוהב כוויה של כוויות שמש, אבל זה משהו שיכול לקרות לכולנו.עם זאת, ישנם כמה תרופות טבעיות שנבדקו בזמן שהועברו מדור לדור שעשויות לעזור להרגיע את אי הנוחות של כוויות שמש.להלן כמה מהתרופות של סבתא לכוויות שמש שעשויות לספק הקלה מהירה וטבעית.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה כוויית שמש טבעית המשמשת במשך מאות שנים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות וריפוי חזקות שיכולות לעזור להרגיע את התחושות הבוערות של כוויות שמש.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.כדי להשתמש במיץ אלוורה להקלה על כוויות שמש, חתוך עלה אלוורה ומורח את המיץ ישירות על האזור הנגוע.אתה יכול גם לקנות מיץ אלוורה מחנויות מזון בריאות רבות.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה נהדרת להקלה בכוויות שמש.תכונות הריפוי הטבעיות של שיבולת שועל יכולות לעזור להפחית את הכאב והגרד של כוויות שמש.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, פשוט טחון כוס שיבולת שועל לאבקה עדינה, ואז הוסף אותה למי האמבט שלך.משרים באמבט שיבולת שועל למשך 10-15 דקות כדי לחוות הקלה.

טיפ ייחודי: הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר

כדי להעניק לאמבט שיבולת שועל דחיפה נוספת של כוח ריפוי, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כוויות שמש.

קומפרסים מגניבים

קומפרסים מגניבים הם עוד תרופה ביתית נהדרת לשוויון שמש.קומפרסים מגניבים יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות, כמו גם לעזור להרגיע את התחושה הבוערת.כדי ליצור קומפרס קריר, פשוט להשרות מטלית כביסה במים קרים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.אתה יכול גם להשתמש במגבת מגניבה ולחה כדי לספק הקלה.

חומץ

חומץ הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור לספק הקלה מכוויות שמש.התכונות החומציות של החומץ יכולות לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ להקלה על כוויות שמש, פשוט מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והגרד של כוויות שמש.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בשמן קוקוס להקלה בכוויות שמש, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכוויות שמש נבדקות בזמן ודרכים טבעיות לספק הקלה מאי הנוחות של כוויות שמש.ממיץ אלוורה ואמבטיות שיבולת שועל ועד קומפרסים קירורים ושמן קוקוס, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לספק הקלה.זכור להשתמש תמיד בקרם הגנה אם אתה מתכנן לבזבז תקופות ממושכות בחוץ, ולנסות להישאר בצל בכל הזדמנות אפשרית.בעזרת טיפים אלה אתה יכול לשמור על עורך נראה בריא ושווי שמש.

כשאתה סובל מכוויות שמש, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לגרום לעצמך בנוח.התרופות של סבתא לכוויות שמש כוללות כמה טיפים פשוטים ועם זאת יעילים לסייע להרגיע את הכאב.

קח אמבטיה קרירה

אחד הטיפולים היעילים והמרגיעים ביותר עבור כוויות שמש הוא להתרחץ.מלאו את האמבט במים קרירים או פושרים והוסיפו קומץ סודה לשתייה או שיבולת שועל כדי לעזור להפחית את הדלקת.תירגע באמבטיה למשך 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את עקיצת הכוויה.לאחר מכן, טפח על עצמך יבש ומרוח קרם לחות.

החל קומפרס קר

דרך קלה ויעילה נוספת לעזור להפחית את כאב כוויות שמש היא ליישם דחיסה קרה.משרים מטלית רכה או מפית בד במים קרים ומרחים אותו על האזור המושפע.השאר את הדחיסה במקום למשך 10-15 דקות וחזרו לפי הצורך.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מאי הנוחות של הכוויה.

סבתא ‘S תרופות לכוויות שמש: תרופות טבעיות

התרופות של סבתא לכוויות שמש כוללות גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת, לחות את העור ולספק הקלה מהכאב.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור כוויות שמש.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לכוויות שמש.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות וקירור שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי כוויות שמש.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים קרירים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 10-15 דקות ושטפו במים קרירים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את כאב כוויות השמש ולשמור על העור לחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע ולהשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות.חזור לפי הצורך לאורך כל היום.

הסעדים של סבתא לשמש: מניעה

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע כוויות שמש היא להשתמש בקרם הגנה ובגדי מגן כאשר מבזבזים זמן בחוץ.הקפד למרוח קרם הגנה עם לפחות SPF 30 ולהגיש מחדש כל שעתיים.חבוש כובע, שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים כדי להגן על עורך מפני קרני השמש.

שאלות נפוצות

  • ש: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בכוויות שמש?
    ת: הדרך הטובה ביותר לטפל בכוויות שמש היא להתרחץ קריר או למרוח קומפרס קר.אתה יכול גם להשתמש בתרופות טבעיות כמו אלוורה, חומץ תפוחים או שמן קוקוס כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.
  • ש: כיצד אוכל למנוע כוויות שמש?
    ת: הדרך הטובה ביותר למנוע כוויות שמש היא להשתמש בקרם הגנה ובגדי מגן כאשר מבלים זמן בחוץ.הקפד למרוח קרם הגנה עם לפחות SPF 30 ולהגיש מחדש כל שעתיים.לבש כובע, שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים כדי להגן על עורך מפני קרני השמש.

הסעדים של סבתא לכוויות שמש הם טיפולים פשוטים ועם זאת יעילים שיעזרו לכם למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות של כוויות שמש.מתרחץ באמבטיה קרירה, מריחת קומפרס קר, ושימוש בתרופות טבעיות כמו אלוורה, חומץ תפוחים או שמן קוקוס יכול לספק הקלה מכאבי כוויות שמש.יתר על כן, שימוש בקרם הגנה ובגדי מגן הוא הדרך הטובה ביותר למנוע מלכתחילה כוויות שמש.

בנוסף לתרופות המסורתיות של SUNBURN, ייתכן שתרצה לשקול Wikipedia שלהגדרת הסעדים של סבתא לכוויות שמש .מידע זה יכול לעזור לספק תובנה נוספת

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן