דף הבית » מחלות עור/פציעה תרופות ביתיות » תרופות סבתא מהירות ויעילות לכוויות
תרופות סבתא לכוויות

תרופות סבתא מהירות ויעילות לכוויות

אחת התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לכוויות היא חלב. זה יכול לשמש לניקוי פצעים, להפחית כאב ולהאיץ את הריפוי.

כשאתה מבשל על הכיריים, השתמש תמיד במחזיק סירים או בכפפות לתנור כדי להגן על הידיים שלך מפני משטחים חמים.

חשוב לשמור על לחות העור שלך עם מים פושרים אם יש לך כוויה. כאשר יש לך כוויה עם שלפוחיות או מתקלפות, חשוב לשמור אותה לחה כדי שהפצע לא יידבק.

תרופות סבתא לכוויות:

– קרח: יש למרוח קרח על הכוויה למשך 10 דקות כל 20 דקות עד שהכאב נרגע.

– מי חמצן: יש למרוח מי חמצן על הכוויה עד שהיא מפסיקה לדמם, לאחר מכן לכסות אותה בתחבושת או בגזה ולהחליף אותה כל כמה שעות.

– מי מלח: מוסיפים מלח למים ומשרים בהם את הכוויה למשך 15 דקות כל שעה עד שהכאבים שוככים.

אלוורה לכוויות

אלוורה הוא צמח פופולרי ששימש במשך מאות שנים בשל יתרונות הריפוי שלו. הוא משמש גם במגוון דרכים אחרות, כגון מוצרי קוסמטיקה ורפואה.

אלוורה הוכחה כיעילה בטיפול בכוויות, דלקות עור וכיבים. יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ונפיחות כאשר מורחים אותו על האזור הפגוע.

אלוורה היא טיפול טבעי מצוין לכוויות מכיוון שיש לה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לסייע בהפחתת כאב ונפיחות כאשר מורחים אותה על האזור הפגוע.

מה לשים על כוויה

כוויה הוא מונח המתאר אדם שנפגע וכואב. הוא משמש גם לתיאור התחושה הפיזית של כאב.

כוויות נגרמות בדרך כלל מאש, כימיקלים או זרמים חשמליים. הם יכולים להיגרם גם ממגע עור עם משטחים חמים כגון כיריים או תנור. ניתן לסווג כוויות לשלושה סוגים: כוויות מדרגה ראשונה, כוויות מדרגה שנייה וכוויות מדרגה שלישית.

כוויות מדרגה ראשונה הן סוג הכוויה הנפוץ ביותר. אלה שטחיים וגורמים לאדמומיות, שלפוחיות ונפיחות סביב האזור הפגוע. כוויות מדרגה שנייה מתרחשות כאשר העור ניזוק לרמה עמוקה יותר מכוויות מדרגה ראשונה, אך לא עד העצם או רקמת השריר כפי שעושות כוויות מדרגה שלישית. מתרחשות כוויות מדרגה שלישית

כוויה דרגה 2

כוויה מדרגה 2 היא סוג של כוויה הנגרמת ממגע של העור עם משטח חם ויבש. זה יכול להיגרם ממגע עם כיריים או מבער חשמלי או אפילו תנור.

כוויות מדרגה 2 כואבות ויכולות לגרום לצלקות קבועות. הם דורשים טיפול רפואי מיידי מכיוון שהם עלולים להוביל לזיהום ולנזק עצבי.

משחת שיניים על כוויה

משחת שיניים על גחמה היא מותג משחת שיניים שמאמין בכוחה של משחת שיניים לספק הקלה לחיי היומיום שלך.

למשחת שיניים על גחמה יש שלושה מרכיבים עיקריים: סודה לשתייה, אבקת פחם ושמן קוקוס פעיל. מרכיבים אלה כולם טבעיים ושימשו במשך מאות שנים בתרבויות שונות.

משחת שיניים על גחמה נועדה לשמש כמשחת שיניים יומיומית לכל מי שרוצה להרגיש טוב יותר עם בריאות הפה שלו.

כוויה בפנים

כוויה בפנים היא תופעה שכיחה עבור אנשים רבים. זו גם חוויה מאוד כואבת. במאמר זה נבחן כיצד לטפל ולמנוע כוויות אלו.

כוויה בפנים היא פציעה הנובעת מנוזלים או חפץ חם שבאים במגע עם העור. הפציעה עלולה להיגרם מקפה חם, מרק, תה או מרק שהיו לוהטים מדי ונשפכו על העור בזמן שאכלתם אותו.

הטיפול הנפוץ ביותר לכוויות בפנים הוא קירור האזור במים או קרח צוננים ולאחר מכן שימוש בתרופות כאב ללא מרשם כדי להקל על כאבים ונפיחות.

מה לשים על כווית שמש

כאשר אתה מקבל כוויות שמש, מה כדאי לשים על הכוויה שלך?

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשים מטלית קרירה על הכוויה. זה יעזור לעור להתקלף. אתה יכול גם להשתמש בג’ל אלוורה או קרם הידרוקורטיזון.

כוויה בחיך

צריבה בחך היא תופעה שקורה כשאוכלים משהו כל כך טעים, שהוא עושה חשק לאכול אותו שוב ושוב. זו בעיה נפוצה לאנשים שיש להם אישיות ממכרת.

הסיבה העיקרית לכך שאנשים חווים צריבה בחך היא כי הם לא יודעים איך לעצור את עצמם מאכילת האוכל. זה לא בגלל שזה רע להם (למרות שלפעמים זה כן), אלא בגלל שהם לא יכולים לחשוב על דרכים אחרות לבלות את זמנם.

מאמר זה יבדוק כיצד חברות יכולות לעזור לעובדים שלהן עם צריבה בחך על ידי מציאת דרכים בריאות יותר מאשר לתת להם יותר עבודה, או לתת להם יותר עבודה ללא שחיקה.

כוויה בכף היד

– שימוש יתר בטלפון או בטאבלט שלך

– חשיפה לחום ממכשירי בישול או חימום

– חשיפה לכימיקלים וחומרים אחרים במקום העבודה

– חשיפה לרמות גבוהות של קרינה אלקטרומגנטית (EMR)

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן