דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 10 תרופות לבית לאפטהה היישר מהבית של סבתא!

סבתא ידעה הכי טוב: 10 תרופות לבית לאפטהה היישר מהבית של סבתא!

הסעדים של סבתא עבור Aphthae

Aphthae, או פצעי סרטן, הם כיבים קטנים ורדודים המופיעים בחלק הפנימי של הפה, השפתיים או הגרון.הם יכולים להיות כואבים ולא נוחים ויכולים לגרום לקושי באכילה או בשתייה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו מדור לדור, שיכולים לעזור לטפל ולהרגיע את הסימפטומים של אפטהא.

שטיפת מי מלח

אחד התרופות המומלצות ביותר עבור Aphthae הוא להשתמש בשטיפה של מי מלח.ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ומסטרים את התערובת בפה שלך למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור להרוג כל חיידקים שעשויים להיות קיים, שיכולים לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

אלוורה

אלוורה הוא צמח מרגיע ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור.כדי להשתמש באלוורה עבור Aphthae, אתה יכול לקנות בקבוק ג’ל אלוורה טהור, או לפרק חתיכה קטנה של עלה אלוורה ולסחוט את הג’ל ישירות אל הכאב של הדואר.התכונות האנטי דלקתיות של אלוורה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לאפטהה.

טיפ ייחודי

טיפ ייחודי נוסף הוא להשתמש בקומפרס ג’ינג’ר.פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר שהתקרר, השתמש בכדור כותנה או בד כדי למרוח את המים המנופלים בג’ינג’ר ישירות על כואב הקנקר.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת, תוך קידום ריפוי.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה מועילה נוספת עבור Aphthae.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את הדבק ישירות על כואב הסרן והשאיר אותו לכמה דקות.סודה לשתייה תסייע בנטרול הסביבה החומצית בפה, שיכולה לעזור להפחית כאב ודלקת.

תרופות ללא מרשם

ישנן גם כמה תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור בטיפול בתסמיני האפטהה.אלה כוללים ג’לים ומשחות המכילים חומרי הרדמה, שיכולים לעזור להפחית את הכאב, כמו גם נגד חיטוי, שיכולים לעזור להרוג חיידקים ולקדם ריפוי.

מסקנה

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל ולהרגיע את הסימפטומים של אפטהה.משטיפות מי מלח ושל אלוורה ועד סודה לשתייה ותרופות ללא מרשם, ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.אז אם אתם מחפשים דרך טבעית להתייחס לפצעים של הקנקר שלכם, תוכלו לנסות את אחד הסעדים של סבתא.

הסעדים של סבתא לאפטהא – חלק 2

Aphthae יכול להיות מחלה מתסכלת להתמודד איתה, ואנשים רבים פונים לתרופות של סבתא כחלופה טבעית ולעתים קרובות יעילה יותר לטיפולים מסורתיים יותר.מאמר זה יבחן כמה מהתרופות הנפוצות יותר שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור לטפל באפטהה, כמו גם כמה מהסיכונים הפוטנציאליים הקשורים אליהם.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, ואפטהא אינו יוצא מן הכלל.כמה מעשבי התיבול הפופולריים יותר לטיפול באפטהה כוללים קמומיל, ליקוריץ ואלם חלקלק.לקמומיל יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי, ואילו ליקריץ שימש להפחתת נפיחות וגרד.אלם חלקלק שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את הגרון ולהפחית את הכאב.

בנוסף לעשבי התיבול הללו, ישנם גם סעדים אחרים הכרוכים בשימוש בצמחים ועשבי תיבול.לדוגמה, לשום יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כורכום שימש גם להפחתת כאבים ודלקת, ואילו אלוורה שימשה להפחתת נפיחות וגרד.ניתן ליישם את התרופות הצמחייות הללו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי, תלוי בחומרת המצב.

תרופות הומאופתיות

הומאופתיה היא סוג של אלטרנטיבהרפואה המשתמשת בחומרים מדוללים לטיפול במחלות שונות.תרופות הומיאופתיות עבור Aphthae כוללות את בלדונה, APIS, Mercurius Solubilis ו- Rhus Toxicodendron.בלדונה משמשת להפחתת נפיחות וכאב, ואילו API משמשת להפחתת גירוד ודלקת.מרקוריוס סולוביליס משמש להפחתת דלקת ולקידום ריפוי, ורוס טוקסיקודנדרון משמש להפחתת כאבים וגרד.

תרופות הומאופתיות נלקחות בדרך כלל דרך הפה או מיושמות באופן אקטואלי, תלוי בחומרת המצב.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות הומיאופתיות רק לאחר התייעצות עם מתרגל הומאופתיה מוסמך.יש לקבוע מינון ותדירות על ידי איש מקצוע, שכן מינון שגוי יכול להוביל לתופעות שליליות.

סיכוני הסעדים של סבתא

למרות שהתרופות של סבתא יכולות להיות יעילות בטיפול באפטהה, ישנם כמה סיכונים פוטנציאליים הקשורים אליהם.תרופות צמחיות יכולות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם רופא או רוקח לפני שנטילת תרופות צמחיות כלשהן.לתרופות הומיאופתיות יש גם סיכונים פוטנציאליים, ולכן חשוב להתייעץ עם מתרגל הומאופתיה מוסמך לפני שהוא לוקח תרופות הומאופתיות כלשהן.

בנוסף, כמה תרופות צמחיות והומיאופתיות יכולות לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב להיות מודעים לכך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.חשוב גם לזכור כי תרופות אלה אינן מוסדרות ויכולות להשתנות באיכות ובחוזק, ולכן חשוב לוודא שהמוצר הוא ממקור מכובד.

מסקנה

הסעדים של סבתא עבור Aphthae יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצב.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות והומיאופתיות כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי, אך חשוב לזכור כי לתרופות אלה יכולות להיות סיכונים פוטנציאליים.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח בטיחות ויעילות.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא עבור Aphthae?

הסעדים של סבתא לאפטהה כוללים תרופות צמחי מרפא כמו קמומיל, ליקריץ ואלם חלקלק, כמו גם תרופות הומיאופתיות כמו בלדונה, APIS, Mercurius solubilis ו- Rhus Toxicodendron.

האם הסעדים של סבתא עבור Aphthae בטוחים?

הסעדים של סבתא עבור Aphthae יכולים להיות בטוחים ויעילים, עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח בטיחות ויעילות.

מסקנה

הסעדים של סבתא עבור Aphthae יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצב.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות והומיאופתיות כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי, אך חשוב לזכור כי לתרופות אלה יכולות להיות סיכונים פוטנציאליים.זה חשוב ל

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן