דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב!9 תרופות לשפעת שהועברו מהדור של סבתא

סבתא ידעה הכי טוב!9 תרופות לשפעת שהועברו מהדור של סבתא

הסעדים של סבתא לשפעת

עונת שפעת כאן, והגיע הזמן להתכונן.בעוד שחלקם עשויים להגיע לתרופות ותוספי מזון ללא מרשם, תמיד כדאי לקחת בחשבון את הסעדים המנוסים והמאמינים שהועברו על ידי סבתותינו.הסעדים של סבתא אולי לא נוצצים, אך הם יכולים להיות יעילים באותה מידה.

החל מהתה ועד תמיכות, תרופות ביתיות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להילחם בשפעת ובמחלות אחרות.הנה, נסתכל על כמה מהתרופות של סבתא לשפעת וכיצד תוכלו להשתמש בהם כדי לעזור לכם ולמשפחתכם להישאר בריאים בעונת שפעת זו.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להילחם בשפעת.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי-ויראליות ומגדילות חיסון שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השפעת ולעזור לך לחזור להרגיש במיטבך.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לחפש בתערובת תה צמחים כוללים סמלים, אקינצאה, ג’ינג’ר ופפרמינט.

Elderberry הוא אנטי-ויראלי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להילחם בהצטננות ובפלוס.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ומשמש כדי לסייע בהפחתת קדחים וגודש.מנטה הוא מפורש טבעי ויכול לעזור להקל על תסמיני השפעת.

הכנת תה צמחים משלך

הכנת תה צמחי מרפא משלך זה קל ויכול להיות דרך נהדרת להפיק את המרב מעשבי התיבול שלך.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מכל אחד מעשבי התיבול שבחרת עם כוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, ואז להתאמץ וליהנות.

אם אין לך זמן או נטייה להכין תה צמחים משלך, אתה יכול למצוא תה צמחי מרפא מראש ברוב חנויות המזון הבריאות.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת דחיפה חיסונית נוספת, הוסף כף דבש או סחיטת לימון לתה שלך.דבש וגם לימון הם חומרים טבעיים אנטי בקטריאליים ואנטי-ויראליים ויכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים שלך.

לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, הקפידו לשתות את תה הצמחים שלכם לאורך כל היום כדי להשיג את התועלת ביותר.

הסעדים של סבתא לשפעת – חלק 2

תרופות צמחי מרפא

הסעדים של סבתא לשפעת כללו לעתים קרובות טיפולי צמחים.תרופות צמחיות הן חומרים טבעיים הנגזרים מצמחים ונחשבים שיש להם תכונות רפואיות.דוגמאות לתרופות צמחיות שסבתא אולי השתמשה בטיפול בשפעת כוללות Echinacea, Goldenseal, שום, ג’ינג’ר וג’ינסנג.

Echinacea הוא עשב שנחשב לעורר את מערכת החיסון וניתן ליטול אותו בכדור או בצורת תמצית נוזלית.Goldenseal הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות וניתן ליטול אותו בכדור או בצורת תמצית נוזלית.לשום תכונות אנטיביוטיות ונוגדות חמצון וניתן ליטול אותה בכדור או בצורת תמצית נוזלית.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה וניתן ליטול אותה בכדור או בצורת תמצית נוזלית.ג’ינסנג הוא עשב שנחשב להגביר את מערכת החיסון וניתן לקחת אותו בכדור או בצורת תמצית נוזלית.

תרופות הומאופתיות

הסעדים של סבתא לשפעת עשויים גם כללו טיפולים הומאופתיים.הומאופתיה היא מערכת רפואה הוליסטית המשתמשת במינונים זעירים של חומרים טבעיים כדי לעורר את מנגנוני הריפוי של הגוף עצמו.דוגמאות לתרופות הומיאופתיות שסבתא אולי השתמשה בטיפול בשפעת כוללות אוסצילוקוקינום, Aconitum Napellus, Gelsemium Sempervirens ו- Bryonia Alba.

Oscillococcinum הוא תרופה הומיאופתית שנחשבת להפחית את משך וחומרת השפעת.Aconitum Napellus הוא תרופה הומיאופתית שנחשבת להפחית את תסמיני השפעת, כולל חום, צמרמורות וכאבי גוף.Gelsemium Sempervirens הוא תרופה הומיאופתית שנחשבת להפחתת תסמיני השפעת, כולל עייפות וחולשה.בריוניה אלבה היא תרופה הומיאופתית שנחשבת להפחית את תסמיני השפעת, כולל גודש בחזה וקושי נשימה.

הסעדים של סבתא לשפעת – סיכום

הסעדים של סבתא לשפעת כללו לעיתים קרובות טיפולים צמחיים והומאופתיים.תרופות צמחיות כמו Echinacea, Goldenseal, שום, ג’ינג’ר וג’ינסנג, נחשבים לעורר את מערכת החיסון ובעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.תרופות הומיאופתיות כמו אוסצילוקוקינום, Aconitum Napellus, Gelsemium Sempervirens ו- Bryonia Alba נחשבים להפחית את משך וחומרת השפעת, כמו גם את הסימפטומים הנלווים אליו.יתכן כי הסעדים של סבתא היו יעילים בטיפול בשפעת, אך חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי מרופא מוסמך.

שאלות נפוצות

  • מהן הסעדים של סבתא לשפעת? תרופות של סבתא לשפעת כללו לעתים קרובות טיפולים צמחיים והומיאופתיים.תרופות צמחיות כמו Echinacea, Goldenseal, שום, ג’ינג’ר וג’ינסנג נחשבים לעורר את מערכת החיסון ויש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.תרופות הומיאופתיות כמו אוסצילוקוקינום, Aconitum Napellus, Gelsemium Sempervirens ו- Bryonia Alba נחשבים להפחית את משך וחומרת השפעת, כמו גם את הסימפטומים הנלווים אליו.
  • האם הסעדים של סבתא עבור שפעת אפקטיבית? ייתכן כי הסעדים של סבתא היו יעילים בטיפול בשפעת, אך חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי ממסמך מוסמךדוקטור.

הסעדים של סבתא לשפעת הם נושא מעניין לחקור ויכולים להציע תובנה לגבי נוהלי הריפוי המסורתיים של אבות אבותינו.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי מרופא מוסמך.למידע נוסף על הסעדים של סבתא לשפעת, לחץ כאן להגדרה של ויקיפדיה לגבי התרופות של סבתא לשפעת .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן