דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות להצטננות היישר מהמטבח של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות להצטננות היישר מהמטבח של סבתא!

מבוא

כשמדובר בהצטננות, כולנו יודעים עד כמה הם יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים.מהכאבים והכאבים ועד האף המחניק וכאבי הגרון, זה לא משהו שאף אחד מאיתנו רוצה לחוות.למרבה המזל, סבתא ידעה דבר או שניים על התייחסות להצטננות.הסעדים של סבתא להצטננות קיימים כבר דורות, והם יכולים להיות יעילים באותה מידה כיום כמו שהיו בעבר.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא נהגה להתייחס להצטננות, כמו גם כמה מהתרופות המודרניות יותר שתוכלו לנסות.

הסעדים של סבתא להצטננות

לסבתא היו מגוון תרופות להצטננות בה נהגה לטפל בתסמינים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא השתמשה בה:

  • חומץ תפוחים ודבש: סבתא הייתה מערבבת כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.תערובת זו נאמרה כי היא עזרה בפירוק גודש ולהרגיע את כאב הגרון.
  • תה צמחי מרפא: סבתא הייתה מכינה תה צמחים עם מרכיבים כמו ג’ינג’ר, לימון ודבש.מרכיבים אלה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להקל על תסמיני קור.
  • מרק עוף: סבתא ידעה שמרק עוף הוא תרופה נהדרת להצטננות.זה גבוה בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בקור.
  • שום: סבתא הייתה מוסיפה לעתים קרובות שום למרקים ולתבשילים כדי לעזור להילחם בהצטננות.שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיביוטיות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף הקור.

תרופות מודרניות להצטננות

בנוסף לתרופות של סבתא, ישנם גם כמה תרופות מודרניות שתוכלו לנסות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות יותר שתוכלו לנסות:

  • תרופות ללא מרשם: תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להקל על תסמיני הצטננות.תרופות פופולריות כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולות לעזור להפחית חום ולהקל על כאבים וכאבים.
  • ויטמין C: ויטמין C ידוע בתכונותיו מגדילות החיסון.נטילת תוסף ויטמין C יכולה לעזור להילחם בנגיף הקור ולהפחית את משך הצטננות.
  • אבץ: אבץ הוא חומר מזין נוסף שיכול לעזור להילחם בהצטננות.נטילת תוסף אבץ יכולה לעזור להפחית את משך הצטננות, כמו גם להפחית את חומרת הסימפטומים.
  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור להקל על העומס ולהקל על אף מחניק.פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונשמו את הקיטור למשך כמה דקות.

טיפ מועיל

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כשאתה מרגיש הצטננות הוא להשיג הרבה מנוחה.מנוחה גופך יכולה לעזור למערכת החיסון שלך להילחם בנגיף ולהפחית את משך הקור.אז הקפידו לתת לעצמכם הרבה זמן לנוח כשאתם מרגישים תחת מזג האוויר.

תרופות טבעיות מסבתא

הסעדים של סבתא להצטננות שימשו במשך מאות שנים, ורבים מהם עדיין עובדים כיום.בין אם אתם מחפשים דרך להקל על הסימפטומים שלכם או אמצעי מניעה, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר מארסנל הלחימה הקרה של סבתא.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות הידועות ביותר להצטננות.הוא מלא בנוגדי חמצון ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.דבש יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהאיץ את זמן ההחלמה.כדי להשתמש בדבש כתרופה, מערבבים כף אחת בכוס מים או תה חמים.

שום

שום הוא עוד אחד מהתרופות המנוסות והמאומצות של סבתא להצטננות.הוא מלא בתכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם להצטננות.כדי להשתמש בשום כתרופה, אתה יכול להוסיף אותו לאוכל שלך או להכין שוםEA על ידי תיל שתי ציפורן במים חמים למשך חמש דקות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להצטננות, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת, להילחם בזיהום ולהקל על בחילות.כדי להשתמש בו כתרופה, מגרד חתיכת ג’ינג’ר ותלכד במים חמים למשך חמש דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון כדי לשפר את הטעם.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הוא מלא בנוגדי חמצון רבים ויכול לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, ערבבו שתי כפות בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

אמצעי מניעה שיעזרו למנוע הצטננות

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם גם אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי לסייע בהפחתת הסיכון להצטננות.

שטפו את הידיים

אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר להפחתת הסיכון שלך להתקרר היא לשטוף את הידיים לעתים קרובות.שטיפת הידיים במים חמים וסבון לפחות 20 שניות היא דרך נהדרת להפחית את התפשטות החיידקים.

אכלו אוכלים מחזקים חיסוניים

אכילת מזונות עשירים בוויטמינים ובמינרלים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפוך אותך פחות רגישים להצטננות.מזונות כמו פירות הדר, ירקות עלים, אגוזים וזרעים הם כולם מקורות נהדרים לוויטמינים ומינרלים.

קבל מספיק שינה

השינה מספקת יכולה לעזור לגופך להילחם בזיהומים ובנגיפים.כוון לשבע עד תשע שעות שינה בכל לילה כדי להבטיח שגופך יקבל את המנוחה שהוא זקוק לו.

הישאר לחות

להישאר לחות הוא חיוני לבריאותך הכללית, אך זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון שלך להצטנן.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשטוף רעלים ולשמור על בריא גופך.

מסקנה

הסעדים של סבתא להצטננות שימשו במשך מאות שנים, ורבים מהם עדיין עובדים כיום.בין אם אתם מחפשים דרך להקל על הסימפטומים שלכם או אמצעי מונע, ישנם תרופות טבעיות רבות מהארסנל של סבתא שיכולים לעזור.בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם גם אמצעי מניעה כמו שטיפת ידיים, אכילת מזונות מחזקים חיסוניים, שינה מספקת ולהישאר לחות שיכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך להתקרר.

הסעדים של סבתא להצטננות הם דרך נהדרת לעזור להילחם בנגיף ולהפחית את הסימפטומים.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

מהן תרופות טבעיות להצטננות?

תרופות טבעיות להצטננות יכולות לכלול דבש, שום, ג’ינג’ר וחומץ תפוחים.תרופות אלה מלאות בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית את השיעול, להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.

מהם כמה אמצעי מניעה שיעזרו להימנע מהצטננות?

כמה אמצעי מניעה המסייעים במניעת הצטננות כוללים שטיפת ידיים לעיתים קרובות, אכילת מזונות מחזקים חיסוניים, שינה מספקת ולהישאר לחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן