דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!בחינת הסעדים של סבתא לדלקת עיניים

סבתא יודעת הכי טוב!בחינת הסעדים של סבתא לדלקת עיניים

מבוא

דלקת עיניים, או דלקת הלחמית, היא מצב שכיח הנגרם כתוצאה מתגובה או זיהום אלרגי.זה מאופיין בנפיחות ואודם של העין, כמו גם גירוד, שריפה והגברת ייצור הדמעות.למרות שניתן לטפל בה בתרופות, אנשים רבים מעדיפים לפנות לתרופות טבעיות כדי להקל על הסימפטומים ולספק הקלה.הסעדים של סבתא לדלקת עיניים הם חלק מהוותיקים והאמינים ביותר, והם יכולים לספק הקלה מהירה מאי הנוחות של מצב זה.

הסעדים של סבתא לדלקת עיניים

כשמדובר בטיפול בדלקת עיניים, הסעדים של סבתא הם חלק מהפשוטים והיעילים ביותר.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.קומפרס קר

קומפרס קר הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר לדלקת עיניים.כדי ליצור דחיסה קרה, פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על העין המושפעת למשך מספר דקות בכל פעם.הטמפרטורה הקרה תפחית את הנפיחות והגירוי, ותספק הקלה מאי הנוחות של דלקת העיניים.

2.שקיות תה ירוק

לתה ירוק יתרונות בריאותיים רבים, והוא יכול לשמש גם לטיפול בדלקת בעיניים.משרים שתי שקיות תה ירוקות במים חמים, ואז מאפשרים להם להתקרר.מניחים את שקיות התה מעל העין הפגועה במשך 10 דקות בכל פעם.התכונות האנטי-דלקתיות של התה יסייעו להפחתת אדמומיות, נפיחות ואי נוחות.

3.פרוסות מלפפון

ניתן להשתמש בפרוסות מלפפון כדי להרגיע את אי הנוחות של דלקת העיניים.מניחים שתי פרוסות מלפפון מעל העין המושפעת במשך 10 דקות בכל פעם.הטמפרטורה הקרירה של המלפפון תפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לדלקת עיניים.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר.מניחים את שקיות התה מעל העין הפגועה במשך 10 דקות בכל פעם.התכונות האנטי-דלקתיות של התה יסייעו להפחתת אדמומיות, נפיחות ואי נוחות.

5.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לדלקת עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית דבש אחת עם כפית מים חמים.טבלו ספוגית כותנה בתערובת ומורחים אותה על העין המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות של דבש יסייעו להפחתת אדמומיות, נפיחות ואי נוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו לדלקת עיניים, חשוב להשתמש רק בחומרים נקיים ולהחיל אותם בעדינות.זה יעזור למנוע גירוי נוסף ולהבטיח שהטיפול יעיל ככל האפשר.

הסעדים הביתיים של סבתא לדלקת עיניים

הסעדים של סבתא לדלקת עיניים מנוסים ונכונים.רבים מהתרופות הביתיות הללו הועברו לאורך דורות וניתן להשתמש בהן לטיפול בסוגים שונים של דלקת עיניים.לא רק שהתרופות הללו זולות ונוחות לשימוש, אלא שהן יכולות להיות יעילות למדי.להלן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לדלקת עיניים שסבתא השתמשה בה.

קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחת התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לדלקת עיניים.הטמפרטורה הקרירה מסייעת להפחתת נפיחות וכאב, ואילו הלחץ מסייע בהפחתת אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והניחו אותו מעל העין הפגועה.אתה יכול גם להשתמש בכף קרה או שקית ירקות קפואים.שמור על הדחיסה על העין למשך 10 דקות בכל פעם, הסיר אותו כשהוא מתחיל להרגיש קר מדי.

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות, אך ניתן להשתמש בו גם לטיפול בדלקת בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים למשך חמש דקות.לאחר מכן, נותנים לתה להתקרר מעט ומסננים את הנוזל למיכל נקי.טבלו כדור כותנה לתה והחל אותו על העין המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את העין במים קרירים.עשה זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמנים אתרים

שמנים אתרים משמשים זה מכבר לטיפול במחלות שונות, כולל דלקת עיניים.חלק מהשמנים האתריים הטובים ביותר למטרה זו הם שמן לבנדר, קמומיל ושמן עץ התה.כדי להשתמש בשמנים אלה, ערבבו טיפה אחת או שתיים של השמן האתרי לבחירתכם עם כפית שמן נשא.לאחר מכן, מרחו את התערובת על כדור כותנה והניחו אותו מעל העין הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את העין במים קרירים.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

הסעדים של סבתא לדלקת עיניים עדיין נמצאים בשימוש כיום.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות פשוטות ובמחיר סביר אלה לטיפול בסוגים שונים של דלקת עיניים, כולל אדמומיות, גירוי, נפיחות וכאב.כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר כוללות קומפרסים קרים, תה קמומיל ושמנים אתרים.עם שימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות הביתיות לדלקת עיניים?

    עדיף להשתמש בתרופות הביתיות לדלקת עיניים פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  • האם בטוח להשתמש בשמנים אתרים לדלקת עיניים?

    כן, בטוח להשתמש בשמנים אתרים לדלקת עיניים כאשר משתמשים בהם בדילול הנכון.מערבבים תמיד את השמן האתרי עם שמן נשא לפני שמריחים אותו על העין.

הסעדים של סבתא לדלקת עיניים הם דרך נהדרת לטפל בתסמינים של דלקת עיניים מבלי לפנות לתרופות יקרות.עם שימוש קבוע, תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.למידע נוסף על התרופות של סבתא לדלקת עיניים, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן