דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!גלה את הסעדים שלה כדי להפחית את הנפיחות בפנים

סבתא יודעת הכי טוב!גלה את הסעדים שלה כדי להפחית את הנפיחות בפנים

מבוא

נפיחות בפנים יכולה להיות לא נוחה ולא מכוערת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו את סבתותינו כדי להפחית את הנפיחות בפנים.ניתן להכין אותם בקלות בבית, וניתן להשתמש בהם כדי להפחית ביעילות את הנפיחות בפנים.במאמר זה נסתכל על כמה מהסעדים היעילים והסבתא היעילים ביותר שנבדקו בזמן שיכולים להפחית את הנפיחות בפנים.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים

1.קומפרס קר

אחד התרופות הפשוטות והפופולריות ביותר להפחתת הנפיחות בפנים הוא דחיסה קרה.הטמפרטורה הקרה עוזרת להיצר את כלי הדם אשר בתורם מצמצמים את הנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים.מניחים את הבד מעל האזור הנפוח והחזיקו אותו שם למשך 10 עד 15 דקות.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מלפפון

מלפפון משמש זה מכבר כתרופה להפחתת נפיחות בפנים.הוא עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים המסייעים להפחתת דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח מלפפון וסגר אותו.מוסיפים כמה טיפות מיץ לימון וכפית דבש למלפפון מגורד.מרחו את התערובת על האזור הנפוח ומאפשרים לו לשבת 15 דקות.יש לשטוף במים קרים.

3.עלי מנטה

עלי נענע עשירים במנטול המסייע להפחתת דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח קומץ עלי נענע טריים וריסק אותם.הוסף כמה טיפות מים ומערבב ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור הנפוח והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף במים קרים.

4.תפוח אדמה

תפוחי אדמה עשירים בנוגדי חמצון המסייעים להפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, קח תפוח אדמה וסגר אותה.מוסיפים כמה טיפות מיץ לימון ומערבבים היטב.מרחו את התערובת על האזור הנפוח והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים קרים.

5.אלוורה

אלוורה הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להפחתת דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח עלה אלוורה וחילץ ממנו את הג’ל.החל את הג’ל על האזור הנפוח והשאיר אותו במשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי תרופות אלה יעילות רק אם משתמשים בה באופן קבוע.נסה להשתמש בתרופות אלה כל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.כמו כן, הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו באחד מהתרופות הללו אם יש לכם מצבים רפואיים קיימים.

ישנם מספר תרופות DIY שניתן להשתמש בה כדי להפחית נפיחות בפנים.תלוי בגורם הנפיחות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להפחית אדמומיות ולהרגיע את העור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר ב- DIY להפחתת הנפיחות בפנים.

קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחד הטיפולים היעילים ביותר להפחתת נפיחות בפנים.הטמפרטורה הקרה מסייעת להפחתת דלקת ואדמומיות ומרגיעה את העור.להכנת דחיסה קרה, פשוט עטפו חבילת קרח, מגבת קרה או ירקות קפואים בבד ומורחים אותה על אזור הנפיחות.השאר את הדחיסה הקרה למשך 10 דקות, ואז הסר אותו למשך 10 דקות, וחזור לפי הצורך.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית להפחתת נפיחות הפנים.זה עוזר להפחתת דלקת ואדמומיות ומועיל במיוחד לתנאי עור כמו אקזמה, פסוריאזיס ואקנה.כדי להשתמש באלוורה, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה טרי ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ולחזור לפי הצורך.

תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה פופולרית להפחתת נפיחות פנים.נוגדי החמצון בתה ירוק עוזרים להפחתת דלקת ואדמומיות ועלולים גם לעזור להרגיע את העור.כדי להשתמש בתה ירוק, תלול שקית תה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר התקררות התה, החל אותו על האזור המושפע באמצעות כותנהכרית או בד.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

דבש

דבש הוא תרופה פופולרית נוספת להפחתת נפיחות בפנים.זה עוזר להפחתת דלקת ואדמומיות ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי.כדי להשתמש בדבש, החל שכבה דקה של דבש גולמי ואורגני ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ולחזור לפי הצורך.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים

הסעדים של סבתא הם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר להפחתת נפיחות הפנים.סעדים אלה עשויים לכלול שימוש בעשבי תיבול, שמנים אתרים ומרכיבים טבעיים אחרים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להפחתת נפיחות הפנים.

תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה נהדרת להפחתת נפיחות בפנים.העמילן בתפוחי אדמה עוזר להפחית דלקת ואדמומיות ויכול גם לעזור להרגיע את העור.כדי להשתמש בתפוחי אדמה, מגרד תפוח אדמה גולמי אחד והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

OATMEAL

שיבולת שועל היא תרופה פופולרית נוספת להפחתת נפיחות בפנים.התכונות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון של שיבולת שועל עוזרות להפחתת דלקת ואודם ויכולות גם לעזור להרגיע את העור.כדי להשתמש בשיבולת שועל, מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ולחזור לפי הצורך.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה פופולרית להפחתת נפיחות בפנים.התכונות הנוגדות חמצון ואנטי דלקתיות של שמן שקדים עוזרות להפחתת דלקת ואדמומיות ויכולות גם לעזור להרגיע את העור.כדי להשתמש בשמן שקדים, החל כמה טיפות שמן שקדים ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן