דף הבית » תרופות סבתא » בטל את הנעילה של הסעדים הסודיים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים!

בטל את הנעילה של הסעדים הסודיים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים!

התרופות של סבתא מיושנת להפחתת הנפיחות בפנים

פנים נפוחות יכולות להיות כואבות ומכוערות.זה עלול להיגרם כתוצאה מפגיעה, תגובה אלרגית, זיהום או שינויים הורמונליים.לא משנה מה הסיבה, ניתן לטפל בה במגוון תרופות שהועברו מסבתא.

הסעדים של סבתא הם פשוטים וחסכוניים, ורבים מהם מתמקדים בהפחתת דלקת ונפיחות.אז אם אתם מתמודדים עם פנים נפוחות, שקלו לנסות כמה מהתרופות המנוסות והאמויות הללו.

קומפרס קר

התרופה הנפוצה ביותר לפנים נפוחות היא הדחיסה הקרה.זה כרוך בהצבת דחיסה קרה, כמו מגבת ספוגה במים קרים, על האזור הנפוח.הקור עוזר להפחית דלקת ונפיחות.יש לעשות זאת במשך כרבע שעה בכל פעם, ועד 4 פעמים ביום.

קומפרס חם

לחלופין, אתה יכול להשתמש בקומפרס חם כדי להפחית נפיחות.זה כרוך בהשריית בד במים חמים, ואז למרוח אותו על האזור המושפע במשך 15 דקות בכל פעם, עד 4 פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

לקבלת הקלה נוספת, נסה לסירוגין בין קומפרסים קרים לחמים.התחל עם קומפרס קר למשך 15 דקות ואז לעבור לדחיסה חמה למשך 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בצורה יעילה יותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה שנבדקה בזמן להפחתת דלקת ונפיחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.זה אמור לעזור להפחית נפיחות ודלקת בפנים.

אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו, החל ג’ל אלוורה טרי ורה ישירות על האזור המושפע.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת תוצאות מיטביות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה יעילה נוספת להפחתת נפיחות ודלקת.פשוט תלולות 1-2 כפיות קמומיל מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית נפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית כורכום עם כף דבש וכוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם פשוטים וחסכוניים, ורבים מהם מתמקדים בהפחתת דלקת ונפיחות.אז אם אתה מתמודד עם פנים נפוחות, שקול לנסות כמה מהתרופות שנבדקו בזמן.מקומרים קרים וחמים ועד חומץ תפוחים, אלוורה, תה קמומיל וכורכום, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת בפנים.

התרופות של סבתא להפחתת נפיחות בפנים

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים הם פשוטים וטבעיים, וניתן לעשות זאת בבית במינימום מאמץ.החל משימוש בקומפרסים קרים ועד שימוש בתה צמחים, ישנם מגוון פתרונות שיכולים לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות ונפיחות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא נהגה להפחית את הנפיחות בפנים.

קומפרסים קרים

התרופה של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים הייתה קומפרס קר.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הנפיחות על ידי הפחתת זרימת הדם לאזור הפגוע.ניתן להכין קומפרסים קרים עם בד וקצת קרח או חבילה קרה.אתה יכול גם לקנות קומפרס קר מהחנות.

תה צמחי מרפא

סבתא השתמשה גם בתה צמחי מרפא כדי לעזור להפחית נפיחות בפנים.תה צמחי מרפא כמו קמומיל ותה ירוק ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתה צמחי מרפא כתרופה, תלול שקית תה במים חמים למשך 10 דקות ואז למרוח את התה על האזור המושפע.אתה יכול גם להשתמש בשקית תה מבושלת ולהניח אותו ישירות על האזור הפגוע.

מלפפונים

סבתא השתמשה גם במלפפונים כדי להפחית את הנפיחות בפנים.מלפונים קוןתכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בפנים.כדי להשתמש במלפפונים כתרופה, חתוך מלפפון לפרוסות והניח אותם על האזור הפגוע למשך 10 דקות.אתה יכול גם לרסק את המלפפון ולהחיל אותו על האזור הפגוע.

הסעדים של סבתא אחרים להפחתת הנפיחות בפנים

בנוסף לתרופות לעיל, סבתא המליצה גם להשתמש אלוורה, יוגורט ודבש כדי להפחית את הנפיחות בפנים.אלוורה מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.יוגורט מכיל חומצה לקטית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ואודם.דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם.ניתן להשתמש בכל התרופות הללו במקביל זה עם זה או בנפרד.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הנפיחות בפנים? כן, הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הנפיחות בפנים על ידי הפחתת זרימת הדם לאזור הפגוע ולהפחתת הדלקת.
  • מה התרופה הטובה ביותר להפחתת נפיחות? התרופה הטובה ביותר להפחתת הנפיחות בפנים היא להשתמש בשילוב של קומפרסים קרים, תה צמחים, מלפפונים, אלוורה, יוגורט ודבש.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים הם פשוטים, טבעיים וקלים לביצוע בבית.משימוש בקומפרסים קרים ועד שימוש בתה צמחים, מלפפונים, אלוורה, יוגורט ודבש, ישנם מגוון פתרונות שיכולים לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות ונפיחות.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להפחית נפיחות בפנים ללא צורך בתרופות או בטיפולים יקרים. רפואת צמחים הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית נפיחות בפנים ובאזורים אחרים בגוף.

הסעדים של סבתא להפחתת נפיחות בפנים הם דרך נהדרת להפחית דלקת ללא צורך בתרופות או בטיפולים יקרים.אם אתם מחפשים דרך פשוטה, טבעית ויעילה לצמצם את הנפיחות בפניכם, הסעדים של סבתא שווה לנסות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן