דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!חשיפת הסעדים של סבתא להקלה על שיעול יבש

סבתא יודעת הכי טוב!חשיפת הסעדים של סבתא להקלה על שיעול יבש

מבוא

הסעדים של סבתא לשיעול יבש קיימים כבר מאות שנים.גישה טבעית והוליסטית זו לטיפול בשיעול יבש עמדה במבחן הזמן והיא עדיין משמשת כיום על ידי אנשים רבים.הסעדים של סבתא לרוב קלים לשימוש, חסכוניים ויכולים לספק הקלה מסוימת מהתסמינים של שיעול יבש.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לשיעול יבש, כמו גם כמה טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם.

הסעדים של סבתא לשיעול יבש

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לשיעול יבש.תרופה זו עוזרת להרגיע את דרכי הנשימה הרגיזות ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות דבש ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור הנשימה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים, מכסים אותו ותן לו תלול למשך 10 דקות.ברגע שהתה התקרר, הוסף כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול יבש.שאיפת קיטור מסייעת לשחרר ריר בדרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים, הוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה, ונשענים מעל הקערה עם מגבת מעל הראש.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות וחזרו על התהליך פעמיים ביום.

סירופ שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה וניתן להשתמש בה לטיפול בשיעול יבש.להכנת סירופ שום, מערבבים שתי שיני שום, כוס דבש וחצי כוס מים בסיר ומביאים אותו לרתיחה.לאחר שהתערובת התקררה, מסננים אותה וקח כף אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום.

חלב כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.להכנת חלב כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

טיפים מועילים

  • שתו הרבה נוזלים כדי לשמור על התייבשות דרכי הנשימה.
  • הימנע מאוויר קר ויבש והתרחק מאבק ועשן.
  • גרגר עם מי מלח חמים כדי לעזור להרגיע גרון מגורה.
  • להתקלח חם כדי לעזור להפחית דלקת.
  • נסה להשיג הרבה מנוחה ולהימנע מפעילות מאומצת.
  • נסה לשפר את מערכת החיסון שלך על ידי אכילת תזונה בריאה, נטילת תוספי מזון והפחתת לחץ.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לראות את הרופא שלך אם הסימפטומים של שיעול היבש שלך נמשכים.הם יוכלו לאבחן את הגורם הבסיסי לשיעול שלך ולספק את הטיפול הטוב ביותר אליו.

לבסוף, טיפ ייחודי ומועיל להתמודדות עם שיעול יבש הוא לאכול כף דבש לפני השינה.לדבש יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיביוטיקה, שיכולות לעזור להרגיע גרון מגורה ולהפחית את ייצור הריר.

יתכן שקשה למצוא תרופה לשיעול יבש ללא עזרה של רופא, אך ניתן להקל על הסימפטומים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מדור לדור.הסעדים של סבתא לשיעול יבש יכולים להיות דרך יעילה להרגיע את הגרון, להפחית את הדלקת ולברור גודש.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולנקות את דרכי הנשימה.כמה מהתה הצמחייה הפופולרית ביותר לטיפול בשיעול יבש כוללים:

  • Lemon Balm
  • טימין
  • שורש מרשמלו
  • שורש ליקוריץ
  • קמומיל
  • ג’ינג’ר

עשבי תיבול אלה בעלי תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את כאב הגרון.הם יכולים גם לעזור לפנות את הריר קדימהמ ‘את דרכי הנשימה ומפחיתים את הדלקת.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה ביתית לשיעול יבש.זהו משותף טבעי, שמשמעותו שהוא יכול לעזור לשחרר ולפנות ריר מדרכי הנשימה.דבש הוא גם מקור טבעי של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע כאב גרון.ניתן לקחת דבש ישר או לערבב עם מים חמים ומיץ לימון להכנת תה מרגיע.

שפשוף אדים ואדים

ניתן להשתמש בשפשוף אדים ואדים כדי לסייע בפינוי דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.ניתן לייצר אדים על ידי רתיחת מים בסיר ואז שאפת הקיטור, או באמצעות מכונת קיטור או מאדה.ניתן ליישם גם שפשוף אדים ישירות על החזה לצורך הקלה.

תרופות טבעיות לשיעול יבש: שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש?

    כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש כוללות תה צמחים, דבש, קיטור ושפשוף אדים.

  • האם תה צמחים יעיל לטיפול בשיעול יבש?

    תה צמחים יכול להיות יעיל לטיפול בשיעול יבש.הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולנקות את דרכי הנשימה.

  • האם דבש יכול לעזור לשיעול יבש?

    כן, דבש יכול לעזור לשיעול יבש.זהו משותף טבעי, שמשמעותו שהוא יכול לעזור לשחרר ולפנות ריר מדרכי הנשימה.זהו גם מקור טבעי של נוגדי חמצון שיכול לעזור להפחית דלקת.

הסעדים של סבתא לשיעול יבש יכולים להיות דרך יעילה להקל על הסימפטומים ללא עזרה של רופא.תה צמחי מרפא, דבש, קיטור ושפשוף אדים הם כל תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולנקות את דרכי הנשימה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להוות תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים להיות דרך נהדרת למצוא הקלה משיעול יבש. תרופות של סבתא שימשו לדורות כדי להרגיע ולהתייחס למגוון מחלות, ויבששיעול אינו יוצא מן הכלל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן