דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

מבוא

כאבי שיניים יכולים להיות כואבים להפליא ולהקשות על אכילה, לישון ולהתרכז.בעוד שהאינסטינקט הראשון שלך יכול להיות להגיע לתרופות לכאבים ללא מרשם, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לספק הקלה.הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הועברו לאורך דורות, והוכחו שהם בטוחים ויעילים.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לכאבי שיניים וכיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הם פשוטים וטבעיים, ורבים מהם הם פריטים שכבר יש לך כבר במזווה שלך.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר לכאב שיניים:

ציפורן

ציפורן שימשו זה מכבר לטיפול בכאבי שיניים, מכיוון שהם מכילים הרדמה טבעית שיכולה לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בציפורן לכאבי שיניים, אתה יכול להכין שמן ציפורן על ידי שיני שיני שמן צמחי ואז למרוח אותו על האזור הפגוע, או שאתה יכול פשוט ללעוס על ציפורן או שניים כדי לקבל הקלה.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הנפוצות ביותר לכאבי שיניים.מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב, ויכולים גם לעזור לשחרר כל פסולת שעלולה להיתקע בשן.כדי להשתמש במים מלח, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים, ואז סובב אותו סביב הפה שלך למשך 30 שניות לפני שיירוק אותו.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאב כאב השיניים.כדי להשתמש בשום לכאב שיניים, תוכלו ללעוס על שן שום או להכין משחת שום על ידי ריסוק שן שום והוספת כמה טיפות שמן זית.החל את העיסה על האזור המושפע, ואז שוטף במים חמים לאחר מספר דקות.

תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאבי שיניים.כדי להשתמש בתה מנטה, תלול כפית עלי מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר לפני שתסתובב סביב הפה שלך למשך מספר דקות.

פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות מקללות כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאב השיניים.כדי להשתמש בפלפל קאיין לכאב שיניים, מערבבים כפית פלפל קאיין עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה, ואז מרחו את העיסה על האזור הפגוע ושוטפים במים חמים לאחר מספר דקות.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שרבים מהתרופות הללו יכולות להיות חזקות מאוד, ולכן עדיף להתחיל עם כמות קטנה ולהגדיל את המינון במידת הצורך.אם אתה מגלה שהתרופות אינן מספקות הקלה לאחר מספר ימים, עדיף להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לשלול כל סוגיות בסיסיות.

התרופות הביתיות של סבתא לכאבי שיניים

התרופות הביתיות של סבתא לכאבי שיניים הועברו לאורך הדורות ועדיין נמצאים בשימוש נרחב כיום.על פי ההערכה, סעדים אלה יעילים בהקלה על כאבים, נפיחות ודלקת הנגרמת מכאב שיניים.הסעדים של סבתא הם בדרך כלל טבעיים, סבירים וקלים למצוא.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאב שיניים.הוא מכיל יוגנול, שהוא חומר משכך כאבים וחיטוש.כדי להשתמש בשמן ציפורן, החל כמה טיפות ממנו על כדור כותנה והניח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאר את כדור הכותנה במקום מספר דקות ואז הסר אותו.חזור על תהליך זה לפי הצורך להפחתת כאבי כאב שיניים.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיביוטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים.כדי להשתמש בשום לכאב שיניים, טחון שן שום ומערבב אותו עם מעט מלח.מניחים תערובת זו על האזור הפגוע והשאירו אותה במקום מספר דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לפי הצורך.

בצל

בצל הוא תרופה יעילה נוספת עבור TOOTHache.תרכובות הגופרית שנמצאות בבצל עוזרות להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בצל לכאבי שיניים, חתוך חתיכת בצל קטנה והניח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו במקום מספר דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה לפי הצורך.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לכאב שיניים מכיוון שהם מסייעים להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש במי מלח לכאב שיניים, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש בתערובת זו כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.הקפד לשטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.

שאלות נפוצות

כמה זמן הסעדים של סבתא לכאבי שיניים נמשכים?

משך ההקלה המסופק על ידי הסעדים של סבתא לכאבי שיניים יכולים להשתנות בהתאם לחומרת הכאב.באופן כללי, הקלה יכולה להימשך מספר שעות.עם זאת, אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.

הם הסעדים של סבתא לכאבי שיניים בטוחים?

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הם בדרך כלל בטוחים ויש להם מעט תופעות לוואי.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן, במיוחד אם אתה בהריון או שיש לך מצבים רפואיים בסיסיים.

התרופות של סבתא לכאבי שיניים שימשו במשך מאות שנים ועדיין נמצאים בשימוש נרחב כיום.סעדים אלה הם בדרך כלל טבעיים, סבירים וקלים למצוא.שמן ציפורן, שום, בצל ומי מלח הם חלק מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים.אמנם סעדים אלה יכולים לספק הקלה זמנית, אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי אם הכאב נמשך.קישור להגדרה של Wikipedia.org לגבי התרופות של סבתא לכאבי שיניים כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן