דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לאבני כליות

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לאבני כליות

תסמינים של אבני כליות

אבנים בכליות הן מרבצי מינרלים ומלחים קשים הנוצרים בתוך הכליות שלך.אבנים בכליות קטנות עשויות לעבור דרך דרכי השתן שלך מבלי לגרום לבעיות, עם זאת, אבנים גדולות יותר עלולות לגרום לכאב קשה ולחסום את זרימת השתן.תסמינים של אבני כליות כוללים כאבים חמורים בגב התחתון ובצדדים, בחילה, הקאות וקשיי שתן.במקרים מסוימים, אתה עלול גם לחוות שתן עקוב מדם.

הסעדים של סבתא לאבני כליות

סבתא הייתה תמיד מלאה בחוכמה ותרופות מיושנות.להלן כמה מהתרופות שלה לאבני כליות שכדאי לנסות:

1.חומץ תפוחים

סבתא טענה כי חומץ תפוחים יכול לעזור להמיס אבני כליה ולהקל על העברת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום עד שעברו אבני הכליה.

2.מיץ לימון

מיץ לימון חומצי מאוד ויכול לעזור לפרק אבני כליה כך שקל יותר לעבור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום עד שעברו אבני הכליה.

3.שורש שן הארי

שורש שן הארי יכול לעזור להגביר את זרימת השתן ולשטוף אבני כליות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש שן הארי המיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום עד שעברו אבני הכליה.

4.פטרוזיליה

פטרוזיליה יכולה לעזור להגדיל את ייצור השתן ולשטוף אבני כליות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פטרוזיליה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה שלוש פעמים ביום עד שאבני הכליות עברו.

טיפ:

חשוב לשתות הרבה מים כשאתה סובל מאבני כליות.שתיית מים רבים תעזור לשטוף את האבנים ולהפחית את הכאב.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.

כיצד לטפל באבני כליות עם הסעדים של סבתא

אבנים בכליות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח להתמודד איתו.לפעמים, הדרך הטובה ביותר למצוא הקלה היא להשתמש בתרופה טבעית ששימשה במשך דורות.הסעדים של סבתא הם לרוב יעילים באותה מידה כמו טיפולים מודרניים, ותוכלו למצוא רבים מהם ברשת.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לאבני כליות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של אבני כליות.זהו מקור טבעי לחומצת לימון, המסייעת בפירוק האבנים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתו אותו לאורך כל היום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לאבני כליות.היא גבוהה בחומצת לימון, המסייעת בפירוק האבנים ולהפחתת הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושתו אותו לאורך כל היום.

שורש שן הארי

שורש שן הארי משמש זה מכבר לטיפול באבני כליות.זהו משתן טבעי, המסייע לשטוף את האבנים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שורש שן הארי המיובש עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ועוזר לשטוף את האבנים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות פטרוזיליה טרייה עם כוס מים חמים ושתום פעמיים ביום.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא יעילים לטיפול באבני כליות?

כן, רבים מהתרופות של סבתא יעילות לטיפול באבני כליות.חומץ תפוחים, מיץ לימון, שורש שן הארי ופטרוזיליה הם כולם משתנים טבעיים שיכולים לעזור לשטוף את האבנים ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות של סבתא לטיפול באבני כליות?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות של סבתא לטיפול באבני כליה היא לערבב אותם עם כוסמים חמים ושותים אותם לאורך כל היום.תלוי בתרופה, ניתן לעשות זאת פעמיים או שלוש פעמים ביום.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם לרוב יעילים באותה מידה כמו טיפולים מודרניים לאבני כליות, והם יכולים לשמש כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות.חומץ תפוחים, מיץ לימון, שורש שן הארי ופטרוזיליה הם כולם משתנים טבעיים שיכולים לעזור לשטוף את האבנים.הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה היא לערבב אותם עם כוס מים חמים ולשתות אותם לאורך כל היום.למידע נוסף על התרופות של סבתא לאבני כליות, בדוק את עמוד הוויקיפדיה הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן