דף הבית » תרופות סבתא » ‘סבתא יודעת הכי טוב: לחשוף את התרופות העתיקות לזיהום באוזניים שסבתא נשבעת בה!’

‘סבתא יודעת הכי טוב: לחשוף את התרופות העתיקות לזיהום באוזניים שסבתא נשבעת בה!’

הסעדים של סבתא לטיפול בזיהום באוזניים

דלקות אוזניים הן בעיה שכיחה הן למבוגרים והן לילדים, והם יכולים להיות די כואבים.אמנם ישנם תרופות רפואיות לטיפול בזיהומים באוזניים, אך אנשים רבים עדיין פונים לתרופות ביתיות שסבתותיהן השתמשו בעבר.להלן מבט על כמה מהתרופות שייתכן שסבתא שלך המליצה לטיפול בזיהומים באוזניים.

שמן שום

שמן שום הוא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונחשבים שמסייעים בהפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בשמן שום כתרופה, מחממים כמה טיפות של השמן בקערה קטנה עד שהוא חם.בעזרת טפטפת עיניים, הכניסו כמה טיפות של שמן השום החם לאוזן הפגועה.הקפידו לשמור על הראש מוטה לצד כך שלשמן יהיה זמן לעבוד.

דחיסת מלח ומים חמים

תרופה נוספת שסבתא שלך אולי הציעה היא דחיסת מלח ומים חמים.כדי להכין את הדחיסה, מערבבים כפית מלח אחת עם שתי כוסות מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת וסובבים את עודפי הנוזל.הניחו את הבד על האוזן הפגועה ושמרו אותו שם למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת האוזניים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בכל סוג של תרופה ביתית לזיהום באוזניים, חשוב לזכור לעולם לא להכניס שום חפץ לתעלת האוזן.זה יכול לגרום לזיהום נוסף ואף לפגוע באוזן.

חומץ תפוחים ומיץ בצל

חומץ תפוחים ומיץ בצל ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת כתוצאה מדלקת אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס חומץ תפוחים עם חומץ תפוחים עם כוס מיץ בצל.הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה ושמרו על הראש מוטה לצד למשך מספר דקות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן גם אפשרות פופולרית לטיפול בזיהומים באוזניים.חלק מהעשבים ששימשו באופן מסורתי למטרה זו כוללים קמומיל, מולין ושום.כדי להשתמש בעשבי התיבול האלה, תלול כפית אחת של העשב המיובש בכוס מים חמים אחת למשך 10 דקות.אפשר לתערובת להתקרר ואז לסמן אותה.הכניסו כמה טיפות מתערובת הצמחים המקוררת לאוזן הפגועה ושמרו על הראש מוטה למשך מספר דקות.

מסקנה

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים יכולים להיות יעילים למדי ולספק הקלה מהכאב והדלקת הקשורים למצב זה.חשוב לזכור שיש להשתמש בכל תרופה ביתית בשילוב עם טיפול רפואי.אם המצב לא משתפר או מחמיר, חשוב לפנות מייד לעזרה רפואית.

הסעדים של סבתא לזיהום באוזניים: חלק 2

הסעדים של סבתא לזיהום באוזניים הועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום.מאמר זה יתמקד בשלושה מהתרופות הפופולריות ביותר: שמן שום, מיץ בצל וחומץ תפוחים.נדון ביתרונות של כל תרופה, כיצד להשתמש בהם ותופעות לוואי פוטנציאליות.המשך לקרוא למידע נוסף על התרופות של סבתא לזיהום באוזניים.

שמן שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לזיהום באוזניים.הוא מכיל תכונות אנטי -מיקרוביאליות וחיטוי חזקות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.כדי להשתמש בשמן שום כתרופה לזיהום באוזניים, פשוט להשרות כדור כותנה או קצה Q בשמן ומורחים אותו על האוזן.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

מיץ בצל

מיץ בצל שימש כתרופה לזיהום באוזניים במשך מאות שנים.הוא מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.כדי להשתמש במיץ בצל כתרופה לזיהום באוזניים, חילוץ את המיץ מבצל והחל אותו על האוזן הפגועה בעזרת טפטפת.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

חומץ תפוחים

Apple Cideחומץ R שימש כתרופה טבעית לזיהום באוזניים במשך מאות שנים.הוא מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לזיהום באוזניים, פשוט מערבבים חלקים שווים של החומץ והמים החמים, ומורחים אותו על האוזן הפגועה בעזרת טפטפת.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

תופעות לוואי פוטנציאליות

למרות שהתרופות של סבתא לזיהום באוזניים הם בדרך כלל בטוחים, הם יכולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים.תופעות לוואי אלה יכולות לנוע בין קלות לחמורות וכוללות בחילה, הקאות, סחרחורת וכאבי ראש.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, הפסיק להשתמש בתרופה מייד ופנה לרופא שלך.

מסקנה

הסעדים של סבתא לזיהום באוזניים הם דרך בטוחה ויעילה לטיפול בזיהום באוזניים.הם טבעיים, סבירים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב המטבחים.שמן שום, מיץ בצל וחומץ תפוחים הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.עם זאת, חשוב לזכור שהם יכולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים, ולכן תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא לדלקת אוזניים בטוחים?

    כן, הסעדים של סבתא לזיהום באוזניים הם בדרך כלל בטוחים ויעילים.עם זאת, חשוב לזכור שהם יכולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים, ולכן תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

  • מה היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא לזיהום באוזניים?

    היתרונות של שימוש בסעדים של סבתא לזיהום באוזניים כוללים להיות טבעי, סביר ונמצא בקלות ברוב המטבחים.הם מכילים גם תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.

התרופות של סבתא לזיהום באוזניים הם דרך יעילה ובמחיר סביר לטיפול בזיהום באוזניים.שמן שום, מיץ בצל וחומץ תפוחים הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.עם זאת, חשוב לזכור שהם יכולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים, ולכן תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו. התרופות של סבתא לזיהום באוזניים הם דרך בטוחה ויעילה לטיפול בזיהום באוזניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן