דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות שיעזרו לכווץ נקבוביות בפניך!

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות שיעזרו לכווץ נקבוביות בפניך!

מהן נקבוביות?

נקבוביות הן פתחים קטנים על העור המאפשרים לעבור זיעה, שמנים והפרשות אחרות.הם גם הפתחים לשערות הגדלות מהעור שלנו.נקבוביות נראות לרוב על הפנים, אך ניתן למצוא אותן בכל הגוף.קיום נקבוביות גדולות יכול להוות מקור לחוסר ביטחון עבור אנשים רבים, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להפחית את המראה שלהם.

הסעדים של סבתא לנקבוביות

לאורך כל השנים, סבתות רבות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לעזור להפחית את המראה של נקבוביות מוגדלות.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיפטר לחלוטין מהנושא, אך הם יכולים לעזור להפחית את המראה הכללי שלהם.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לנקבוביות:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להדק את העור ולהפחית את המראה של נקבוביות גדולות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון על כדור כותנה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

2.לבן ביצה

לבן ביצה הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת מראה הנקבוביות.כל שעליך לעשות הוא להפריד בין חלבוני הביצה מהחלמון והחל אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו כ -15 דקות, ואז שטפו אותו במים קרירים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת המראה של נקבוביות גדולות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים וחזור על התהליך פעמיים עד שלוש בשבוע.

4.אלוורה

אלוורה היא מעירה טבעית ומרוגעת בעור שיכולה לעזור להפחית את המראה של נקבוביות גדולות.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים וחזור על התהליך פעמיים עד שלוש בשבוע.

5.דבש

דבש הוא הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשמור על לחות בעור.החלת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את המראה של נקבוביות גדולות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו אותו במים קרירים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בכל הסעדים הללו במתינות.שימוש יתר של כל אחד מהתרופות הללו עלול לגרום נזק רב מתועלת.בנוסף, חשוב להבטיח שאתה משתמש בטכניקה מתאימה בעת יישום הסעדים הללו.יישום לחץ רב מדי או שימוש ביותר מדי מהתרופה יכול גם לגרום לגירוי בעור.

לבסוף, חשוב לוודא שאתה משתמש במוצרים באיכות גבוהה בעת החלת הסעדים הללו.זה יבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר וגם שאתה לא חושף את העור שלך לכימיקלים קשים או מגרים.

נקבוביות DIY ממזערות מסכות פנים

הסעדים של סבתא הם לרוב זולים, פשוטים ויעילים.אחד מתרופות הסבתות הפופולריות ביותר למזעור הנקבוביות הוא מסכת פנים DIY.ישנם מספר מתכונים זמינים למסכות פנים DIY, תלוי במה שיש לך בבית.

פשוט מאוד הוא לערבב 1 כפית דבש עם כפית 1 של מיץ לימון סחוט טרי, ולמרוח את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.מסכה זו נהדרת להפחתת מראה הנקבוביות, בזכות התכונות האנטיבקטריאליות והנוגדי חמצון של דבש, ותכונותיו המעוררות ומאורת העור של לימון.

מסכה נוספת שיכולה לעזור להפחית את מראה הנקבוביות היא תערובת של כפית אבוקדו מחית, 1 כפית דבש, וכפית מיץ לימון סחוט טרי.מרחי את התערובת על הפנים והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.מסכה זו נהדרת להפחתת הנקבוביות, בגלל התכונות המתייבשות וההזנה של אבוקדו, התכונות האנטיבקטריאליות והנוגדי חמצון של דבש, ותכונותיו המוארות ומאורת העור של Lאמון.

תרופות ביתיות למזעור נקבוביות

הסעדים של סבתא יכולים גם לעזור להפחית את מראה הנקבוביות כאשר משתמשים בו באופן קבוע.

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית הוא להשתמש בתערובת של כפית סודה לשתייה וכפית 1 של מיץ לימון סחוט טרי.שפשפו את התערובת הזו על הפנים, השאירו אותה למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.תרופה זו נהדרת להפחתת הנקבוביות, הודות לתכונות הפילינג והפחתת העור של סודה לשתייה, ותכונותיו המעוררות ומאורת עור של לימון.

תרופה ביתית נוספת היא לערבב 1 כף של מיץ לימון סחוט טרי עם כף דבש, ולהחיל את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.תרופה זו נהדרת להפחתת הנקבוביות, בזכות התכונות האנטיבקטריאליות והנוגדי חמצון של דבש, ותכונותיו המעוררות ומאוררות העור של לימון.

טיפים אחרים למזעור המראה של נקבוביות

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם כמה טיפים אחרים שיכולים לעזור להפחית את מראה הנקבוביות.

ראשית, חשוב לשמור על עורך נקי ונקי מלכלוך ושמן.זה יכול לעזור להפחית את מראה הנקבוביות, שכן נקבוביות סתומות יכולות לגרום להן להראות גדולות יותר.הקפד להשתמש במנקה עדין ולהשתמש במים פושרים בעת שטיפת הפנים.

שנית, הקפידו להשתמש בקרם לחות לאחר שטיפת הפנים.לחות עוזר לשמור על לחות העור, מה שיכול לעזור להפחית את מראה הנקבוביות.

שלישית, הקפידו לפטור באופן קבוע.זה עוזר להסיר תאי עור מתים ויכול לעזור להפחית את מראה הנקבוביות.

לבסוף, הקפידו ללבוש קרם הגנה כשאתם יוצאים בחוץ.נזק לשמש יכול לגרום לנקבוביות להראות גדולות יותר, ולכן חשוב להגן על עורך מפני קרני השמש המזיקות.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות ביתיות להפחתת מראה הנקבוביות?

    כמה תרופות ביתיות להפחתת מראה הנקבוביות כוללות שימוש בתערובת של סודה לשתייה ומיץ לימון, בעזרת תערובת של דבש ומיץ לימון, ושימוש בתערובת של אבוקדו, דבש ומיץ לימון.

  • באיזו תדירות עלי להפיל את המראה של נקבוביות?

    עדיף לפטיל 1-2 פעמים בשבוע על מנת להפחית את המראה של נקבוביות.

לסיכום, ישנם מספר תרופות לסבתא ותרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הנקבוביות.אלה כוללים מסכות פנים DIY, תרופות ביתיות וטיפים אחרים כמו שמירה על העור נקי, לחות, פילינג ולבישת קרם הגנה.על ידי שימוש בתרופות וטיפים אלה באופן קבוע, אתה יכול לעזור להפחית את המראה של הנקבוביות ולהשיג עור חלק יותר ואחיד יותר.

נקבוביות בפנים הן פתחים קטנים בעור המאפשרים זיעה וסבום לצאת מהגוף.ניתן להשתמש בתרופות לסבתא ובתרופות ביתיות כדי להפחית את מראה הנקבוביות, כולל מסכות פנים של DIY, תרופות ביתיות וטיפים אחרים כמו שמירה על העור נקי, לחות, פילינג ולבישת קרם הגנה.על ידי שימוש בתרופות וטיפים אלה באופן קבוע, אתה יכול לעזור להפחית את המראה של הנקבוביות ולהשיג עור חלק יותר ואחיד יותר.

למידע נוסף תוכלו לבדוק <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן