דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 10 תרופות יעילות לשיעול בהריון

סבתא יודעת הכי טוב: 10 תרופות יעילות לשיעול בהריון

הסעדים של סבתא לשיעול בהריון

הריון הוא תקופה מרגשת לציפייה לאמהות, אך היא יכולה גם להביא עמה תסמינים לא נוחים או אפילו מדאיגים.שיעול הוא התרחשות שכיחה במהלך ההיריון, ולרוב זה לא גורם לדאגה.עם זאת, זה עדיין יכול להיות לא נוח ומפריע לשינה, מנוחה ופעילויות של חיי היומיום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולהקלה.

תרופות טבעיות

הסעדים של סבתא לשיעול בהריון קיימים כבר מאות שנים ויכולים להיות יעילים מאוד.חלק מהתרופות הטבעיות הללו כוללות:

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה לשיעול, כפי שידוע שהוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או סירופ, או לקחת כתוסף.בנוסף, יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ובריאות.

דבש

ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, וניתן להשתמש בו גם להרגעת כאב גרון.זה יכול להילקח כסירופ, להוסיף לתה או אפילו לקחת מעצמו.

לימון

לימון שימש כתרופה טבעית לשיעול במשך מאות שנים.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, וניתן להשתמש בו גם כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.ניתן לקחת אותו כמיץ או להוסיף לתה או נוזלים אחרים.

Steam

קיטור הוא תרופה טבעית לשיעול, מכיוון שהוא יכול לעזור לשחרר ריר בגרון ובריאות.זה יכול להיווצר על ידי רתיחת מים ושאיפת הקיטור, או באמצעות מכשיר אדים.

טיפ מועיל

כאשר משתמשים בתרופות של סבתא לשיעול בהריון, חשוב לזכור כי תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך אינן תחליף לייעוץ רפואי.אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מספק שירותי בריאות על מנת להבטיח את בריאותם ובטיחותה של האם וגם התינוק.

נשים בהריון פגיעות במיוחד לשיעול, מכיוון שהגוף כבר עובד קשה כדי לתמוך בתינוק ההולך וגדל.למרבה המזל, ישנם תרופות מסורתיות רבות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים ולעזור לשמור על בריאות האם המצפה.התרופות הביתיות של סבתא לשיעול בהריון יכולות להועיל בהקלה על תסמינים, אך תמיד יש להשתמש בהן תחת פיקוחו של רופא.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בשיעול במהלך ההיריון כוללים: ג’ינג’ר, שורש ליקוריץ, שורש מרשמלו, מולין, טימין ואלם חלקלק.

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ומסייע בהפחתת הדלקת בגרון והריאות, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.שורש ליקוריץ משמש להרגעת כאב גרון, ואילו שורש מרשמלו מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע גרון מגורה.Mullein הוא משווה, המסייע לדלל ריר ולקדם את גירושו מהגוף.טימין הוא אנטיבקטריאלי ואנטיספטי, שיכול לעזור להפחית את הזיהום הבסיסי.אלם חלקלק הוא הרס, מה שאומר שהוא עוזר להרגיע ולצפות בגרון ולהפחית את הגירוי.

שינויים באורח החיים

ביצוע כמה שינויים באורח חיים פשוט יכול גם לעזור להפחית את חומרת השיעול במהלך ההיריון.שתיית שפע נוזלים יכולה לדלל ריר ולעזור לשמור על הגרון והריאות לחות.הימנעות מגירויים ידועים, כמו עשן, אבק ודיידת חיות מחמד, יכולה גם לעזור להפחית את השיעול.בנוסף, שימוש במכונת אדים כדי לשמור על האוויר בבית לחית יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בגרון ובריאות.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש במהלך ההיריון?

התרופות הביתיות של סבתא יכולות להועיל בהקלה על תסמיני שיעול במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בהתרופות BAL, מכיוון שכמה עשבי תיבול יכולים להיות מסוכנים עבור נשים בהריון.

מנוחה חשובה לטיפול בשיעול במהלך ההיריון?

כן, קבלת מנוחה רבה חשובה לטיפול בשיעול במהלך ההיריון.מנוחה יכולה לעזור לגוף למקד את האנרגיה שלו במאבק בזיהום וריפוי הגרון והריאות.בנוסף, מנוחה יכולה לעזור להפחית את הלחץ, מה שעלול להחמיר את תסמיני השיעול.

לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול בהריון יכולים להועיל בהקלה על תסמינים, אך תמיד יש להשתמש בהם תחת פיקוחו של רופא.תרופות צמחיות, כמו ג’ינג’ר, שורש ליקריץ, שורש מרשמלו, מולין, טימין ואלם חלקלק, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע גרון מגורה.ביצוע כמה שינויים באורח חיים פשוט, כמו שתיית שפע של נוזלים והימנעות מגירויים ידועים, יכול גם לעזור להפחית את השיעול.לבסוף, קבלת מנוחה רבה חשובה לטיפול בשיעול במהלך ההיריון.

הסעדים של סבתא לשיעול בהריון יכולים לספק הקלה מתסמינים, אך חשוב לנשים בהריון להתייעץ עם רופא לפני שתשתמשו בסוג כלשהו של תרופה ביתית.כמו בכל מצב רפואי, חיוני לפנות לעזרה מקצועית בעת התמודדות עם שיעול במהלך ההיריון.למידע נוסף על התרופות של סבתא לשיעול בהריון, בקר בהגדרה זו של Wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן