דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות לליבה שסבתא נשבע על ידי

סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות לליבה שסבתא נשבע על ידי

הסעדים של סבתא לליבה: תרופות ביתיות לנקות ריר

ריר הוא חומר דביק המיוצר בגוף כדי להגן עליו מפני זיהום וגירוי.אמנם זה חלק רגיל מההגנות של הגוף, יותר מדי ריר יכול להוביל למצב לא נוח המכונה ליחה.ליחה היא ריר עבה, לעיתים קרובות צהבהב או ירקרק המצטבר בגרון ובחזה.זה יכול לגרום לקושי בנשימה, שיעול ותסמינים אחרים.

למרבה המזל, לסבתא יש כמה סעדים שנבדקו בזמן שיעזרו לנקות את הליבה.רבים מהתרופות הללו הם טבעיים וקלים לשימוש ויכולים לספק הקלה מתסמיני ליחה.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לליבה.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לליבה.לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, ומיץ לימון עוזר בפירוק הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לליבה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות, והוא בעל משותף טבעי, מה שאומר שהוא מסייע בפינוי ריר מהריאות והגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לנקות ליחה, הכינו תה על ידי הרתחת שתי כפיות ג’ינג’ר מגורד בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות היעילות ביותר לפינוי ליחה.האוויר החם והלח עוזר לשחרר את הריר ולנקות את דרכי הנשימה.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו מנטה או אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי

טיפ ייחודי ומועיל לפינוי ליחה הוא לשתות הרבה מים חמים לאורך כל היום.מים חמים עוזרים לדלל את הריר, מה שמקל על השיעול.זה גם עוזר לשטוף רעלים מהגוף ולהגביר את מערכת החיסון.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום.

אלה רק כמה מהתרופות של סבתא לליחה.עם תרופות טבעיות ובית, ניתן לנקות ליחה ולנשום קל יותר.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, הקפידו לראות איש מקצוע בתחום הבריאות.

התרופות הטבעיות של סבתא לליבה

הסעדים של סבתא לליחה קיימים כבר מאות שנים, ומציעים מגוון של תרופות טבעיות כדי להקל על התסמינים ולקדם ריפוי.החל מתה צמחים לטיפולי קיטור, הוכח כי הסעדים העתיקים הללו היו יעילים ובטוחים כאחד.כאן, נחקור כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לליבה וכיצד הם יכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר.

תה צמחי מרפא לליבה

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להשיג את החומרים המזינים שגופך צריך להילחם על ליחה.הם גם קלים להכנה, וניתן להתענג עליהם חם או קר.כמה מהתה הצמחייה הפופולרית ביותר לליבה הם:

  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את ייצור הריר ולהקל על העומס.
  • תה Echinacea: ל- Echinacea יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את כמות החיידקים בריאות, ועוזרת להפחית את הליבה.
  • תה Mullein: תה זה הוא תרופה נהדרת לליבה ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור לפנות את ריאות הריר.
  • תה לימון: תה זה ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה.

ניתן לנקוט בתה אלה מדי יום כדי לעזור להפחית דלקת, לקדם ריפוי ולהפחית את כמות הליחה בריאות.

טיפולי קיטור לליבה

טיפולי קיטור הם דרך נהדרת נוספת לעזור להפחית את כמות הליחה בריאות.שיטה זו כוללת שאיפת קיטור, המסייעת לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי לערוך טיפול בקיטור, אתה יכול להשתמש בסיר פשוט של מים רותחים או במכונת קיטור.הוסף לסיר כמה שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה לסיר או למכונת הקיטור ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה יעזור להפחית דלקת, לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את כמות הליחה בריאות.

הסעדים של סבתא לליבה: השורה התחתונה

הסעדים של סבתא לליבה שימשו במשך מאות שנים כדרך יעילה וטבעית להפחתת התסמינים ולקדם ריפוי.טיפולי תה צמחים וטיפולי קיטור הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר ויכולים לעזור להפחית דלקת, לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את כמות הליחה בריאות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב לעקוב אחר הוראות ספק שירותי הבריאות שלך בעת השימוש בסעדים אלה.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור בפלגם? כן, הסעדים של סבתא לליבה יכולים לעזור להפחית את הדלקת, לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את כמות הליבה בריאות.
  • מהם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר? טיפולי צמחים וטיפולי קיטור הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לליבה.
  • האם הסעדים הללו בטוחים? כן, הסעדים של סבתא לליחה בטוחים כאשר משתמשים בהם כמתווכח על ידי ספק שירותי הבריאות שלך.

לסיכום, הסעדים של סבתא לליבה יכולים להיות דרך נהדרת להפחית דלקת, לפתוח את דרכי הנשימה ולהקטין את כמות הליחה בריאות.סעדים אלה בטוחים וקלים לשימוש, מה שהופך אותם לאופציה נהדרת להקלה על תסמיני ליחה.עם זאת, חשוב לעקוב אחר הוראות ספק שירותי הבריאות שלך בעת שימוש בסעדים אלה. התרופות של סבתא לפלגם יכולות לספק הקלה טבעית ולקדם ריפוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן