דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לליחה: פתרונות טבעיים שאתה צריך לדעת!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לליחה: פתרונות טבעיים שאתה צריך לדעת!

מבוא

הסעדים של סבתא לליחה הם דרך נהדרת להיפטר מעודף ריר ולהקל על הסימפטומים של הצטננות או זיהום בדרכי הנשימה העליונות האחרות.התרופות של סבתא כוללות לעתים קרובות מרכיבים טבעיים ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות.בין אם מדובר בתרופה ביתית להצטננות או במשהו רציני יותר, הסעדים של סבתא יכולים לעזור לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לליבה.במאמר זה, נדון ביתרונות הסעדים של סבתא לליבה ונספק כמה טיפים מועילים לשימוש בהם.

מה זה פלגם?

ליחה היא חומר עבה ודביק המיוצר על ידי מערכת הנשימה.זה מיוצר כדי לסייע בהגנה על הריאות ועל דרכי הנשימה מפני חלקיקים ומגרים זרים.ליחה בדרך כלל ברורה או לבנה בצבע ויכולה לנוע בין דק ומימי עד עבה וצמיגי.כאשר ליחה הופכת להיות עבה ודביקה, היא עלולה לגרום לקושי בנשימה וגודש בחזה.

הסעדים של סבתא לליבה

הסעדים של סבתא לליחה הם לרוב טבעיים וקלים למצוא.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של הצטננות או זיהום בדרכי הנשימה העליונות האחרות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לליבה:

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות וזיהומים בדרכי הנשימה העליונות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהקל על הפליגה.כדי להשתמש בג’ינג’ר לפליגה, נסה להרתיח כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או זיהום נשימתי אחר.כדי להשתמש בשום לפליגה, נסה להוסיף כמה שיני שום טחון לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז לשתות את התערובת עד 3 פעמים ביום.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את כמות הליחה בריאות.כדי להשתמש בדבש לליחה, נסה לערבב כף דבש עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון ודרכי הנשימה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים איתה כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר במשך 10-15 שניות.עשו זאת עד 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לדלל ריר ולעזור לו לגרש ביתר קלות.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.נשען מעל הסיר ומכסה את הראש במגבת.קח נשימות איטיות ועמוקות למשך 10-15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים גודש בחזה וקשיי נשימה בגלל ליחה, נסו להתקלח חם.הקיטור מהמקלחת יכול לעזור לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.זה יכול גם לעזור לך להירגע ולהקל על הנשימה.

אנו מקווים כי הסעדים של סבתא אלה לליבה עזרו.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה ביתית להצטננות או זיהום בדרכי הנשימה העליונות.

תרופות ביתיות לליבה

הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים, וכך גם ליחה.ליחה היא ריר עבה ודביק המיוצר בדרכי הנשימה ויכול לגרום למגוון תסמינים.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית ולנהל ליחה.

שתו מים חמים

אחד התרופות הביתי הקלות והיעילות ביותר הוא לשתות מים חמים.שתיית מים חמים עוזרת לדלל את הליחה, מה שמקל על הגירוש מהגוף.בנוסף, מים חמים יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפיתמלח עם 8 גרם מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.חשוב לזכור לא לבלוע את מי המלח.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על בעיות בריאותיות רבות, ופילה אינה יוצאת דופן.ישנם עשבי תיבול רבים שיכולים לעזור להפחית ולגרש ליחה.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולנקות את הריר.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש להמתיק.שתו עד 3 כוסות ביום.

THYME

טימין הוא עשב המכיל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לליחה.להכנת תה טימין, מערבבים 1 כפית עלי טימין מיובשים עם 1 כוס מים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים עד 3 כוסות ביום.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לפליגה

מה היתרונות של שתיית מים חמים?

שתיית מים חמים עוזרת לדלל את הליחה, מה שמקל על הגירוש מהגוף.בנוסף, מים חמים יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

האם זה בטוח לגרגר עם מי מלח?

כן, זה בטוח לגרגר עם מי מלח.עם זאת, חשוב לזכור לא לבלוע את מי המלח.

מסקנה

הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים והם עדיין יעילים כיום.שתיית מים חמים, גרגר עם מי מלח ושימוש בתרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר וטימין יכול לעזור להפחית ולנהל ליחה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה כל סעדים ביתיים כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.בנוסף, הבנת הגורמים הפוטנציאליים לליחה יכולה לעזור במניעת התרחשותו מלכתחילה.הסעדים של סבתא לליבה עשויים להיות דרך יעילה להפחית ולגרש את הריר, אך חשוב לתרגל היגיינת נשימה טובה ולהתייעץ תחילה עם רופא.

למידע נוסף על הסעדים של סבתא לליבה, מועיל להבין מה זה ליחה ואיך זה נגרם.על פי wikipedia.org , פלגם הוא סוג של ריר שנוצר בדרכי הנשימה וקושר למגוון שלמחלות נשימה.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה לצמצם ולנהל את הפלה, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה כל סעדים ביתיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן