דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 7 תרופות טבעיות להקלה על כאב שיניים היישר מספר המתכונים של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: 7 תרופות טבעיות להקלה על כאב שיניים היישר מספר המתכונים של סבתא!

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

במשך מאות שנים, סבתא מספקת תרופות מועילות לכאבי שיניים.קל לעקוב אחר הסעדים שלה, להשתמש במרכיבים שנמצאים בדרך כלל בבית ולעתים קרובות יעילים יותר מתרופות ללא מרשם.לכן, אם אתם מחפשים דרך טבעית ובמחיר סביר להקל על כאבי שיניים, או סתם רוצים לדעת מה סבתא נהגה לעשות, המשך לקרוא!

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר שסבתות משתמשות בכאב שיניים.תכונותיו האנטי -חיוביות והמשכך כאבים עוזרות להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, החל כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לערבב אותו עם כפית שמן זית ולשטוף אותו סביב הפה שלך כדקה לפני שתירוק אותו.

שום ובצל

סבתא ממליצה גם להשתמש בשום ובצל כדי להקל על כאבי שיניים.התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלהם עוזרות להרגיע את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה שיני שום או בצל אחד בגודל בינוני והניח אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין משחה על ידי ערבוב שום ובצל עם כמה טיפות שמן זית.

תרופת כאב שיניים תוצרת בית

סבתא ממליצה גם על תרופה ביתית לכאבי שיניים.מערבבים כפית מלח ים, כפית סודה לשתייה, וכמה טיפות מים להכנת משחה.החל את הדבק ישירות על האזור המושפע, ותן לו לשבת מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

טיפ ייחודי

סבתא ממליצה גם להשתמש בתרופה טבעית המיוצרת עם נים, המכונה גם לילך הודי.ל- NEEM תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, הרתיחו כמה עלים של נים במים.ברגע שהוא מתקרר, השתמש במים כדי לגרגר ולשטוף את הפה שלך.

מסקנה

קל לעקוב אחר הסעדים של סבתא לכאבי שיניים, משתמשים במרכיבים שנמצאים בדרך כלל בבית ולעתים קרובות יעילים יותר מתרופות ללא מרשם.בין אם תבחר להשתמש בשמן ציפורן, בשום ובצל, או בתרופה ביתית, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור לכם למצוא הקלה מכאבי שיניים.

תרופות לכאבי שיניים של סבתא: טיפולים ביתיים ופתרונות טבעיים

כאב שיניים הוא בעיה שכיחה לבריאות הפה שיכולה להיות די כואבת ומפריעה לחיי היומיום.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים ביתיים ופתרונות טבעיים שאנשים השתמשו בהם במשך שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים.סעדים אלה, שרבים מהם הועברו לאורך דורות של משפחות, ידועים כתרופות כאב שיניים של סבתא.

שימוש במי מלח כדי להקל על כאב שיניים

אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לכאבי שיניים הוא להשתמש בשטיפה של מי מלח.תרופה זו שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.כדי להכין שטיפה של מי מלח, פשוט שלב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהמלח מומס לחלוטין, ואז משטחים את התמיסה בפה למשך 30 שניות לפני יירוקו החוצה.אל תבלע את הפיתרון.

החלת שום להקלה על כאב שיניים

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לכאבי שיניים.כדי להשתמש בשום כתרופה, מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותם עם מעט מלח סלע או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן המושפעת.השום יסייע בהפחתת דלקת וכאב.הקפד לשטוף היטב את הפה שלך לאחר מריחת השום.

שימוש בשמן ציפורן להקלה על כאב שיניים

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.שמן ציפורן מכיל יוגנול, בעל תכונות הרדמה טבעיות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן ציפורן להקלה על כאב שיניים, פשוט מרחו כמה טיפות של השמן ישירות לשן הפגועה.אתה יכול גם לערבב את שמן הציפורן עם שמן נשא, כמו שמן זית, לפני שמריחים אותו על השן.

שימוש בתה צמחים להקלה על כאב שיניים

תה צמחי מרפא משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לכאבי שיניים.תה שנעשה עם קמומיל, פפארמינט וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.להכנת תה צמחים, פשוט תלול כפית אחת של העשב הרצוי בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה, מוסיפים מעט דבש אם תרצו ולוגמים לאט.

שימוש בקרח להקלה על כאב שיניים

החלת קרח על האזור המושפע היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לכאבי שיניים.הטמפרטורה הקרה מסייעת בהפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותה ישירות על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור לפי הצורך להקלה.

שאלות נפוצות

מה הסעדים של סבתא לכאבי שיניים?

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים כוללים שימוש במי מלח, מריחת שום, שימוש בשמן ציפורן, שתיית תה צמחים ומריחת קרח על האזור המושפע.

האם הסעדים של סבתא יעילים?

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים כולם טבעיים ומשמשים במשך מאות שנים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות יעילים כמו טיפולים מסורתיים, אך הם יכולים לספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים.

לסיכום, התרופות של סבתא לכאבי שיניים שימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים.תרופות אלה, הכוללות שימוש במי מלח, מריחת שום, שימוש בשמן ציפורן, שתיית תה צמחים ומריחת קרח על האזור הפגוע, כולם טבעיים ועשויים להיות כדאי לנסות אם אתם חווים כאב שיניים.עם זאת, אם כאב השיניים שלך נמשך, עדיף לפנות לטיפול מקצועי מרופא השיניים שלך.

wikipedia.org מגדיר תרופות של סבתא לכאבי שיניים כ”טיפולים ביתיים ופתרונות טבעיים שיש לאנשים שיש לאנשים שיש לאנשים שיש לאנשים שיש להם אנשים.משמש שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים. “מאמר זה סיפק סקירה של כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים, כמו מי מלח, שום, שמן ציפורן, תה צמחים וקרח.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות יעילים כמו טיפולים מסורתיים, אך הם יכולים לספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן