דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לשיעול אצל ילדים

סבתא יודעת הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לשיעול אצל ילדים

הסעדים של סבתא לשיעול בילדים

שיעול הוא נושא בריאותי נפוץ בקרב ילדים, והורים מחפשים לרוב תרופות שיעזרו לילדיהם לקבל הקלה.לסבתא יש כמה תרופות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להרגיע את שיעולם של ילדים.מהבית התרופות לתרופות ללא מרשם, הנה כמה מהתרופות של סבתא לשיעול אצל ילדים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את שיעולם אצל ילדים.כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר כוללים:

  • Lemon Balm
  • אקליפטוס
  • שורש מרשמלו
  • טימין
  • שורש ליקוריץ

ניתן להשתמש בצמחי מרפא אלה להכנת תה שניתן לתת לילדים כדי לעזור להרגיע את שיעולם.ניתן להכין תה צמחים על ידי הוספת כפית עשבי תיבול יבשים לכוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות, מסננים וממתיקים דבש אם רוצים.

תרופות ללא מרשם

ישנן גם מגוון של תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את שיעולם אצל ילדים.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

  • מדכאי שיעול
  • מצפים
  • decongestants
  • אנטיהיסטמינים

ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי לעזור להרגיע את שיעול, אך חשוב לדבר עם הרופא או הרוקח שלך כדי לוודא שאתה נותן את התרופה הנכונה לגיל ומצבו של ילדך.

קצה הסבתא

אחד הטיפים האהובים על סבתא לשיעול ילדים מרגיע הוא להכין “סירופ שיעול” מדבש ולימון.פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון טרי.תן את הסירופ לילדך כפית בכל פעם, עד ארבע פעמים ביום.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר להפחית דלקת.

חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא לשיעול בילדים כדי לעזור להרגיע את שיעולם ולספק הקלה.ניתן להשתמש בתה צמחים ותרופות ללא מרשם כדי לעזור להרגיע את שיעול, ו”סירופ השיעול “מדבש ולימון יכול לספק הקלה בצורה טבעית וטעימה.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתתן תרופות כלשהן לילדך.

תרופות טבעיות לשיעול ילדים

שיעול אצל ילדים יכול להיות לא נעים ולא נוח לילד ולמשפחתם כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור, המכונה בדרך כלל “הסעדים של סבתא”.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא להקלה על שיעול של ילד.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לשיעול.לדבש יש מתיקות טבעית שעוזרת לצבוע ולהרגיע את כאב הגרון.מיץ לימון מכיל ויטמין C שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים יחד 2 כפות דבש ומיץ חצי לימון.תן את התערובת הזו לילד ללגום לאט.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לשיעול.ג’ינג’ר מכיל תרכובות חזקות רבות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לתערובת לתלול לפחות 10 דקות לפני מתאמץ ולהוסיף כפית דבש.תן לילד חצי כוס תה כל כמה שעות.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהקטין את חומרת השיעול.כדי לבצע שאיפת אדים, פשוט הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.הניחו את הסיר על השולחן וכיסו את ראש הילד במגבת.אפשר לילד לשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.זה אמור לעזור להפחית את העומס בגרון ולספק הקלה משיעול.

תרופות אחרות

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור tהו להקל על שיעול של ילד.אלה כוללים שתיית מים חמים עם כורכום, לוגמים תה צמחים כמו קמומיל, ושימוש באדים בחדר השינה של הילד.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי לתת לילד שלי תרופה טבעית לשיעול שלהם?
    תדירות הסעדים תהיה תלויה בחומרת השיעול.באופן כללי, עדיף לתת לילד את אחד התרופות כל כמה שעות.
  • האם תרופות טבעיות בטוחות לילדים?
    כן, תרופות טבעיות בדרך כלל בטוחות לילדים.עם זאת, חשוב לבדוק עם רופא לפני שהוא נותן תרופות טבעיות לילד.

הסעדים של סבתא לשיעול אצל ילדים הם דרך נהדרת לספק הקלה טבעית משיעול.דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, קיטור ותרופות טבעיות אחרות יכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול ולספק הקלה לילד.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר תרופות טבעיות לילד.בנוסף, Wikipedia.org מספק מידע נוסף על התרופות של סבתא לשיעול בילדים .

לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול אצל ילדים הם דרך נהדרת לספק הקלה טבעית משיעול.תרופות אלה פשוטות, לא יקרות וניתן להשתמש בהן בבטחה כדי לספק הקלה משיעול.עם זאת, חשוב לבדוק עם רופא לפני שהוא נותן תרופות טבעיות לילד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן