דף הבית » תרופות סבתא » סעודות כאב כתפיים סודיות של סבתא: 4 דרכים טבעיות למצוא הקלה

סעודות כאב כתפיים סודיות של סבתא: 4 דרכים טבעיות למצוא הקלה

מה גורם לכאבי כתפיים?

הכתפיים הן אחד המפרקים המורכבים ביותר בגוף, וככאלה, הם יכולים להיות מועדים למגוון סוגיות שיכולות לגרום לכאב.חלק מהגורמים השכיחים ביותר לכאבי כתפיים כוללים פגיעות שרוול מסובב, בורסיטיס, קרעים ברצועה ודלקת בגידים.כאבי כתפיים יכולים גם לנבוע משבר, דלקת פרקים או אפילו עצב צבט.

תרופות לכאבי כתפיים של סבתא

לסבתא תמיד היו כמה תרופות ביתיות נהדרות לכאב, וכאבי כתפיים אינם שונים.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר שיעזרו להקל על כאבי הכתפיים של סבתא שלך.

1.טיפול בחום או קר

טיפול בחום או קר יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי הכתפיים.חום יכול לעזור להרפות שרירים כואבים ולהפחתת הדלקת.קור יכול לעזור להפחית נפיחות ויכול להועיל במיוחד אם כאבי הכתפיים נובע מפגיעה.כדי להשתמש בשני טיפול, פשוט לעטוף חבילה חמה או קרה במגבת והחל אותה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי הכתפיים.תרגילים פשוטים כמו כתפי כתפיים, מעגלי זרוע ולחץ כתפיים יכולים לעזור לחזק את שרירי הכתפיים ולהפחתת הכאב.חשוב להתחיל לאט ובהדרגה להגדיל את עוצמת התרגילים לאורך זמן.

3.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי כתפיים.עיסוי יכול לעזור להפחית את הדלקת, להרפות שרירים ולהגביר את זרימת הדם.עדיף למצוא מטפל בעיסוי מקצועי שיכול לספק עיסוי מותאם שיעזור למקד לאזורים הספציפיים הגורמים לכאב הכתפיים של סבתא שלך.

4.דיאטה

תזונה בריאה יכולה להועיל גם לכאבי כתפיים.אכילת מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.אכילת שפע של פירות וירקות טריים יכולה גם לעזור לקדם ריפוי ולהפחתת כאבים.

טיפ ייחודי

טיפ ייחודי אחד לסייע להקל על כאבי הכתפיים הוא לתרגל יוגה.יוגה היא דרך נהדרת להגביר את הגמישות ולחזק את שרירי הכתפיים.זו יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל תרגול יוגה אם יש לך בעיות בכתפיים בסיסיות.

מסקנה

הכתפיים הן מפרק מורכב ויכולות להיות מועדות למגוון סוגיות שיכולות לגרום לכאב.התרופות הביתיות של סבתא יכולות להיות דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי הכתפיים.טיפול בחום או קר, פעילות גופנית, עיסוי ותזונה בריאה יכולים להועיל.בנוסף, תרגול יוגה יכול להיות דרך נהדרת להגביר את הגמישות ולהפחית את הלחץ, מה שיכול גם לעזור להפחית את הכאב.

תרופות כאב בכתפיים סבתא נשבעה על ידי

סבתא תמיד הייתה מלאה בחוכמה ובעצות, במיוחד כשמדובר בסעדים לכאבי כתפיים.בין אם זה היה תרופה ביתית שאמה עברה אליה או משהו שלמדה בכוחות עצמה, סבתא הייתה אדון בטיפול בכאבי כתפיים ללא שימוש ברפואה מודרנית.הנה כמה מהתרופות שסבתא נשבע בכך שתוכלו לנסות בבית.

קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם אחד התרופות הטובות ביותר לטיפול בכאבי כתפיים.סבתא ממליצה לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור לתוצאות הטובות ביותר.התחל עם קומפרס חם למשך כרבע שעה, ואז לעבור לדחיסה קרה למשך 15 דקות נוספות.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

תה צמחי מרפא

סבתא הייתה מאמין גדול בכוח הריפוי של תה צמחים.היא ממליצה לשתות תה ג’ינג’ר, כורכום ותה קמומיל לכאבי כתפיים.עשבי תיבול אלה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת, כמו גם לשפר את הניידות.אתה יכול גם להכין תערובת תה צמחים משלך כדי להתאים אישית את הטעם והעוצמה.

מתיחות ועיסוי

מתיחות ועיסוי הם שני סעדים חשובים לכאבי כתפיים שסבתא נשבעת בה.מתיחות יכולות לעזור להקל על המתח ושפר את הגמישות, בעוד שעיסוי יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.סבתא ממליצה לבצע תרגילי מתיחה עדינים ועיסויים מספר פעמים ביום כדי לעזור להקל על כאבי כתפיים.

דיקור סיני

סבתא הייתה מאמין גדול בכוח הדיקור לטיפול בכאבי כתפיים.דיקור סיני הוא תרגול רפואי סיני מסורתי הכולל הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.סבתא ממליצה לנסות דיקור סיני כדי לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות.

שמנים אתרים

סבתא הייתה מאוורר של שימוש בשמנים אתרים להקלה על כאבים.היא ממליצה להשתמש בשמנים אתרים לבנדר, אקליפטוס ושמנים אתרים של מנטה לכאבי כתפיים.לשמנים אלה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.אתה יכול למרוח את השמנים האתריים ישירות על העור או להוסיף אותם על קומפרס חם או קר.

שינויים תזונתיים

סבתא ממליצה גם לבצע שינויים תזונתיים כדי לעזור להפחית את כאבי הכתפיים.היא מציעה להפחית את צריכת המזון המעובד והדלקתי שלך, כמו סוכר ושומני טרנס, ולהגדיל את צריכת המזון האנטי דלקתי, כמו פירות, ירקות וחומצות שומן אומגה 3.סבתא ממליצה גם להגביל את צריכת האלכוהול שלך, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הדלקת ולהחמיר כאב.

הסעדים של סבתא לכאבי כתפיים עשויים להיראות מיושנים, אך יש להם פוטנציאל לספק הקלה ללא שימוש ברפואה מודרנית.נסה כמה מהתרופות הללו ובדוק אם הם יכולים לעזור להפחית את כאבי הכתפיים שלך.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים הטובים ביותר לכאבי כתפיים?

התרופות הטובות ביותר לכאבי כתפיים כוללות קומפרסים חמים וקרים, תה צמחים, מתיחות ועיסוי, דיקור סיני, שמנים אתרים ושינויים תזונתיים.

האם דיקור סיני עוזר לכאבי כתפיים?

כן, דיקור סיני הוא תרגול רפואי סיני מסורתי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות בכתף.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכאבי כתפיים עשויים להיראות מיושנים, אך יש להם פוטנציאל לספק הקלה ללא שימוש ברפואה מודרנית.נסה כמה מהתרופות הללו ובדוק אם הם יכולים לעזור להפחית את כאבי הכתפיים.בנוסף, אם אתם סובלים מכאבי כתפיים כרוניים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מאיש מקצוע בתחום הבריאות.

כאב כתפיים

הוא בעיה שכיחה שניתן לטפל בהן במגוון תרופות, כולל אלה שסבתא נשבה לידם.קומפרסים חמים וקרים, תה צמחים, מתיחות ועיסוי, דיקור סיני, שמנים אתרים ושינויים תזונתיים יכולים כולם לעזור להפחית את כאבי הכתפיים.זכור לפנות לייעוץ רפואי אם הכאב נמשך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן