דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » תרופות סבתא להגדלת הערמונית
ערמונית מוגדלת תרופות סבתא

תרופות סבתא להגדלת הערמונית

קשישים הם לא היחידים שסובלים מהגדלת הערמונית. זה גם מצב שכיח אצל גברים צעירים יותר. במאמר זה, נדבר על איך לטפל בערמונית מוגדלת אצל גברים ונשים כאחד.

ערמונית מוגדלת היא מצב המשפיע על גברים ונשים כאחד. ברוב המקרים, ערמונית מוגדלת נגרמת על ידי היפרפלזיה שפירה של הערמונית (BPH). זה יכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים אבל זה הופך לבעיה כאשר זה מתחיל לגרום לבעיות כמו בעיות במתן שתן או דלקות בשלפוחית השתן.

גבר עם ערמונית מוגדלת יכול לחוות תסמינים שונים כגון קושי במתן שתן, הטלת שתן תכופה והטלת שתן כואבת. מצב זה עלול להיגרם על ידי דלקות בדרכי השתן או היפרפלזיה שפירה של הערמונית (BPH).

ישנן תרופות טבעיות רבות עבור ערמונית מוגדלת. אלה כוללים צריכת יותר סיבים, פעילות גופנית ושינה מספקת.

אחת התרופות הטבעיות לערמונית מוגדלת היא לנסות לקחת דיאטה עשירה בסיבים. זה עוזר להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית ולהגדלה.

תרופות טבעיות עבור ערמונית מוגדלת כוללות:

– דיאטה עשירה בסיבים: היא מפחיתה את הסיכון לסרטן הערמונית ולהגדלה.

– פרוביוטיקה: הם מועילים לבריאות הכללית, כולל מניעת ערמונית מוגדלת.

מכיוון שהגדלת הערמונית היא בעיה שכיחה בקרב גברים, רבים פנו לתרופות טבעיות להקלה. כמה מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר עבור ערמונית מוגדלת הן:

– תה צמחים

– כוסברה

– ג’ינג’ר

– חומץ תפוחים

פרוסטטה דרכי טיפול

ישנן מספר שיטות שונות לטיפול בערמונית שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולשפר את איכות החיים שלך. אלה כוללים ניתוחים, הקרנות, טיפול הורמונלי ועוד.

הרבה גברים מהססים לבחור באחד או באחר, כי הם לא יודעים מה יתאים להם ביותר. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, תהליך זה נעשה קל יותר עם המלצה מותאמת אישית.

ערמונית מוגדלת קפה

קפה הוא משקה שנקשר למספר יתרונות בריאותיים. עם זאת, יש אנשים שלא מתלהבים מדי מהרעיון של שתיית קפה מכיוון שהוא נקשר לערמונית מוגדלת.

אמנם אין הוכחות לכך שקפה יכול לגרום או להחמיר את המצב, אך נבון להתרחק מקפאין אם יש לך ערמונית מוגדלת.

טיפול חדשני בערמונית מוגדלת

הטיפול החדשני בערמונית מוגדלת הוא גישה חדשנית לטיפול בהיפרפלזיה שפירה של הערמונית. הוא מבוסס על שימוש בשדות מגנטיים וגלי אולטרסאונד המופעלים בפולסים, ולאחר מכן מחזור הקפאה-הפשרה. מחזור ההקפאה-הפשרה עוזר להפחית את הנפיחות בערמונית ולהפחתת הכאב בזמן מתן שתן.

הטיפול החדשני הוכח כמסייע למטופלים עם תסמיני BPH כגון תדירות השתן, דחיפות, היסוס ונוקטוריה (מתן שתן לילי).

סלניום ערמונית

סלניום ערמונית היא סוג של דלקת הערמונית הנגרמת על ידי זיהום של הערמונית. זה יכול להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים או פטריות.

מצב זה מתרחש כאשר הזיהום גורם לדלקת ונפיחות בבלוטת הערמונית. דלקת זו עלולה לגרום לכאב ולקושי במתן שתן.

ערמונית סלניום היא סוג של דלקת בערמונית הנגרמת על ידי זיהום בבלוטת הערמונית, אשר יכול להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים או פטריות. הדלקת עלולה לגרום לכאבים ולקושי במתן שתן.

הומאופתיה ערמונית

הומאופתיה של הערמונית היא טיפול טבעי שנעשה בו שימוש במשך מאות שנים בהודו ובסין. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית והיא שימשה לטיפול בבעיות ערמונית כגון דלקת בדרכי השתן, דלקת הערמונית, היפרפלזיה שפירה של הערמונית וסרטן הערמונית.

הומאופתיה של הערמונית משתמשת בצמחי מרפא כדי להקל על הסימפטומים של בעיות בערמונית ללא צורך בניתוח או בתרופות. הטיפול אינו מיועד רק לגברים אלא גם לנשים הסובלות מסרטן השד או גיל המעבר.

ישנם מספר אנשים שרוצים להשתמש בטיפול הטבעי הזה אך הם לא יודעים מאיפה להתחיל. מאמר זה יספק מידע כיצד תוכל למצוא את התרופה המתאימה לצרכים שלך וכיצד תוכל לטפל בבריאות הערמונית שלך באופן טבעי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן