עור פנים יבש תרופות סבתא

תרופות הצרידות של סבתא

צרידות היא מצב שיכול להיגרם מכמה סיבות. זה נגרם לרוב מעישון, שתייה או שירה. ישנן תרופות טבעיות רבות לצרידות שכדאי לשקול כמו גם טיפולים אחרים כגון אנטיביוטיקה וסטרואידים.

תרופות טבעיות לצרידות:

– תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר שימש לטיפול בדלקת גרון וצרידות במשך מאות שנים

– דבש: דבש מכיל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לסייע בדלקת בגרון

– מיץ לימון: מיץ לימון שימש בעבר לטיפול בדלקות גרון וצרידות

ניתן לטפל בצרידות באמצעות תרופות טבעיות בטוחות לשימוש ויכולות לסייע בהפחתת התסמינים. התרופה הטבעית היעילה ביותר לצרידות היא דבש מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות המפחיתות נפיחות בגרון.

צרידות בגרון

צרידות בגרון היא לא מצב שפוגע רק בזמרים. זה יכול להיות סימפטום למצבים רבים ושונים, כגון שיתוק מיתרי הקול, דלקת גרון וסרטן בלוטת התריס.

הגורמים לצרידות בגרון יכולים לנבוע מסיבות שונות. הסיבה השכיחה ביותר היא שיתוק מיתרי הקול – מצב בו השרירים השולטים בקול נפגעים או משותקים. זה מוביל לצרידות בגרון ולקושי בדיבור.

צרידות בגרון נגרמת לעתים קרובות ממצבים אחרים כמו דלקת גרון וסרטן בלוטת התריס. דלקת גרון היא דלקת במיתרי הקול שמובילה לצרידות ולקושי בדיבור לפרק זמן קצר. סרטן בלוטת התריס גורם לעיתים קרובות לצרידות בשל השפעותיו על אופן פעולת ההורמונים בגוף

צרידות שלא עוברת

צרידות היא סימפטום שכיח שיכול להיגרם ממספר מצבים שונים. זה יכול לקרות כתוצאה מעוויתות מיתרי הקול, שיתוק מיתרי הקול, סרטן הגרון או הפרעה חוזרת של עצב הגרון.

צרידות מוגדרת כחוסר יכולת מתמשכת לדבר ללא קושי או הפקה של איכות קול מחוספסת. זה יכול להיות מתואר גם כקול לא נורמלי שמגיע מהגרון שלך כשאתה מדבר.

אם אתה חווה צרידות במשך יותר משבועיים והקול שלך נשאר מחוספס, חשוב לראות את הרופא שלך כי זה יכול להצביע על משהו חמור יותר.

מה עושים שמאבדים את הקול

כאשר אתה מאבד את הקול שלך, אתה עלול להרגיש שאתה כבר לא מסוגל לדבר או להישמע. לפעמים זה יכול לנבוע ממצב רפואי, אבל לרוב זה נובע ממתח וחרדה.

הצעד הראשון להתגבר על תחושת איבוד הקול הוא להכיר בכך שהתחושה הזו אמיתית, ושזה לא רק בראש שלך. לאחר מכן, נסה תרגילי נשימה שיעזרו להרגיע את הגוף והנפש שלך. זה יאפשר לך להתמקד בטיפול בעצמך תוך כדי יכולת לדבר בשם עצמך בעת הצורך.

אם האסטרטגיות האלה לא עובדות, שוחח עם איש מקצוע שיוכל לעזור בבעיה ולמצוא דרכים להחזיר את הקול שלך.

קול צרוד תרופת סבתא

תרופת סבתא בקול צרוד היא תה צמחים שנמצא בשימוש במשך דורות. זוהי תערובת של עשבי תיבול שיכולה לעזור לשפר את קולה של סבתא שלך.

המרכיבים בתה הם:

1 חלק דבש

1 חלק שורש ג’ינג’ר

2 חלקים קליפת לימון

2 חלקים עלי טימין מיובשים

2 חלקים פרחי כשות מיובשות

צרידות מתמשכת

צרידות היא מצב בו הקול צרוד או חלש ויש לו צליל מחוספס. זה יכול להתרחש לאחר הצטננות, וזה יכול להיגרם גם מאלרגיות, זיהומים, עישון ושימוש לרעה באלכוהול.

צרידות מתמשכת היא תוצאה של דלקת כרונית במיתרי הקול הגורמת לנזק קבוע לקפלי הקול. המצב עלול לגרום לצרידות שנמשכת חודשים או שנים.

גרון צרוד תרופה

אם יש לך גרון ניחר, הנה כמה תרופות ביתיות להקלה על התסמינים.

התרופה הפופולרית ביותר היא גרגור עם מי מלח. חשוב לגרגר 10 דקות ולירוק. אתה יכול גם לנסות לגרגר עם מים חמים, שיעזור להקל על כאבי גרון ויעזור לך לישון טוב יותר בלילה.

גרגור עם מי מלח יכול לעזור להקל על כאבי גרון ולעזור לך לישון טוב יותר בלילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן