דף הבית » תרופות סבתא » ריפוי טפילי מעיים עם רפואת סבתא: כמה תרופות עתיקות יכולות לעזור לך היום

ריפוי טפילי מעיים עם רפואת סבתא: כמה תרופות עתיקות יכולות לעזור לך היום

מפנק את המעי עם הרפואה של סבתא

זה לא סוד שלסבתא תמיד היו הסעדים הטובים ביותר לכל מה שהעלו לנו.ניתן לומר את אותו הדבר לגבי טפילי מעיים.סבתא לרוב הייתה רושמת תרופה טבעית שתסייע בפטר את משפחתה מהבעיה.במאמר זה נדון מהם טפילי מעיים, כיצד למנוע אותם וכיצד לטפל בהם באמצעות הרפואה של סבתא.

מהם טפילי מעיים?

טפילי מעיים הם אורגניזמים שחיים במעי ומאכילים את האורגניזם המארח.הם יכולים לנוע בין אורגניזמים חד-תאיים כמו פרוטוזואה וג’יארדיה לתולעים רב-תאי כמו תולעי סיכה ותולעים עגולות.טפילים אלה יכולים לגרום למגוון תסמינים בהתאם לסוג החומרה של הזיהום.התסמינים עשויים לכלול כאבי בטן והתכווצויות, שלשול, בחילה והקאות, ירידה במשקל ואנמיה.

כיצד למנוע טפילי מעיים

הדרך הטובה ביותר למנוע טפילי מעיים היא לתרגל היגיינה טובה.זה כולל שטיפת ידיים לאחר השימוש בשירותים, לפני הכנת אוכל, ואחרי טיפול בשרים גולמיים.חשוב גם לשטוף פירות וירקות לפני שאוכלים אותם, כמו גם לבשל ביסודיות בשרים.בנוסף, הקפידו להתייחס לחיות המחמד שלכם לטפילים על בסיס קבוע מכיוון שהם יכולים להתפשט בקלות לבני אדם.

טיפים למניעת טפילי מעיים

• שטפו את הידיים לעיתים קרובות, במיוחד לאחר השימוש בשירותים ולפני הכנת אוכל.
• לשטוף פירות וירקות לפני שאוכלים אותם.
• מבשלים בשרים היטב.
• התייחס לחיות המחמד שלך לטפילים על בסיס קבוע.
• הימנע משתיית מים לא מטופלים.
• לנעול נעליים כשאתה הולך בחוץ.

הרפואה של סבתא לטפילי מעיים

הרפואה של סבתא הייתה לרוב תרופה טבעית לסייע בהפחתת גוף טפילי המעי.התרופה שלה כללה בדרך כלל עשבי תיבול כמו שום, ג’ינג’ר ושומר, כמו גם מוצרים טבעיים אחרים כמו דבש וחומץ תפוחים.

שום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בטפילי מעיים.הוא מכיל תרכובות כמו אליצין ואג’ואן שנמצאו יעילות כנגד טפילים מסוימים.

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-טפיליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולהיפטר מגוף הטפילים.

שומר הוא עשב מכרע שיכול לעזור לגרש גז, להפחית את הנפיחות ולגרש טפילים.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות.

לדבש יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי-טפיליות שיכולות לעזור להרוג טפילים ולהפחתת דלקת בדרכי העיכול.

חומץ תפוחים יכול לעזור בשיפור העיכול, הפחתת דלקת ולגרש טפילים.

טיפ ייחודי ומועיל

הוספת כפית או שתיים של כורכום לארוחות שלך יכולה גם לעזור לגרש טפילים מהגוף.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותו לנשק רב עוצמה נגד טפילי מעיים.

סוגי טפילי מעיים תרופת סבתא

הרפואה של סבתא לטפילי מעיים שימשה במשך מאות שנים, וישנם סוגים רבים של טיפולים.להלן כמה מהטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר:

עשבי תיבול ושמנים אתרים

עשבי תיבול ושמנים אתרים הם חלק מהטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר לטפילי מעיים.ניתן לבטל עשבי תיבול כמו עץ עץ, ציפורן ואגוז שחור כדי לגרש טפילי מעיים מהגוף.שמנים אתרים כמו אורגנו, עץ התה ושמן לבנדר יכולים לשמש כתרופה נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.

צום

צום הוא נוהג עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לשטוף את גוף הרעלים, כולל טפילי מעיים.צום למשך 24 עד 48 שעות מומלץ לכל מי שיש לו התפשטות טפילית קלה עד בינונית.לצורך התפשטות קשה יותר, יתכן שיהיה צורך בצום ארוך יותר של עד 10 ימים.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לפארה במעיאתרים.הוא מכיל אליצין, תרכובת שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות.אכילת שום גולמי באופן קבוע יכולה לעזור לגרש טפילים מהגוף.

שינויים תזונתיים

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור במניעה וטיפול בטפילי מעיים.אכילת מזונות עשירים בסיבים ובפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, יכולה לעזור לשטוף את גוף הטפילים.בנוסף, הימנעות ממזון ממותק ומעובד יכולה לעזור במניעת טפילים להתייחס לגוף.

סיכום

הרפואה של סבתא לטפילי מעיים שימשה במשך מאות שנים וכוללת טיפולים רבים ושונים.טיפולים פופולריים כוללים עשבי תיבול ושמנים אתרים, צום, שום ושינויים תזונתיים.אכילת תזונה בריאה והימנעות ממזון ממותק ומעובד יכולה לעזור במניעה וטיפול בטפילי מעיים.

שאלות נפוצות

האם יש תופעות לוואי משימוש בתרופת סבתא לטפילי מעיים?

מרבית הטיפולים בטוחים לשימוש ויש להם תופעות לוואי מינימליות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו, מכיוון שטיפולים מסוימים עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי אחרות.

מה הדרך הטובה ביותר למנוע טפילי מעיים?

הדרך הטובה ביותר למנוע טפילי מעיים היא לתרגל היגיינה טובה, כמו שטיפת ידיים ובישול אוכל ביסודיות.בנוסף, אכילת תזונה בריאה והימנעות ממזון ממותק ומעובד יכולה לסייע במניעת טפילים לנקוט בגוף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן