דף הבית » תרופות סבתא » רפואת סבתא: תרופות טבעיות לכאבי שיניים בילדים

רפואת סבתא: תרופות טבעיות לכאבי שיניים בילדים

כאבי שיניים בילדים: רפואת סבתא

אין זה מפתיע שילדים חווים לעתים קרובות כאבי שיניים.עם פיתוח שיניים, חללים ומחלות חניכיים, כאבי שיניים יכולים להיות לא נוחים וגם לגבי.אמנם חשוב לבקר אצל רופא שיניים לאבחון וטיפול נאותים, אך ישנם גם כמה תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לספק הקלה.המכונה “הרפואה של סבתא”, הסעדים המנוסים והאמיתיים הללו הם אפשרות נהדרת להקלה על כאב כאב שיניים.

מה גורם לכאבי שיניים אצל ילדים?

כאבי שיניים אצל ילדים יכולים להיגרם על ידי מגוון סוגיות.חללים, מחלת חניכיים או שן מורסבת עלולים לגרום לכאב.כאבי שיניים יכולים להיגרם גם על ידי משהו פשוט כמו שן רופפת או חתיכת מזון תקועה בין שיניים.לא משנה מה הגורם לכאב, חשוב לקבל חוות דעת מקצועית בהקדם האפשרי להבטיח טיפול נכון.

הרפואה של סבתא למשקפי שיניים לילדים

הרפואה של סבתא היא אוסף של תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לעזור לספק הקלה מכאב של כאב שיניים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • שטיפת מי מלח: שטיפה של מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי בחניכיים ובפה.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושטפו את הפה למשך 30 שניות לפני שיירוקו.
  • שום: שום הוא חיטוי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת כאב ונפיחות.כדי להשתמש בשום, פשוט ללעוס שן שום ואז לשטוף את הפה במי מלח חמים אחר כך.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין הוא משכך כאב טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב של כאב שיניים.לשימוש, מערבבים כפית פלפל קאיין עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.
  • בצל: בצל יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות וניתן להשתמש בהן להפחתת כאב ונפיחות.כדי להשתמש בבצל, פשוט ללעוס חתיכת בצל גולמי ואז לשטוף את הפה במי מלח חמים אחר כך.

ניתן להשתמש ב

תרופות אלה כדי לספק הקלה זמנית מכאב של כאב שיניים.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם הכאב נמשך או מחמיר, חשוב לבקר אצל רופא שיניים לאבחון וטיפול נאותים.

טיפים מועילים להתמודדות עם כאבי שיניים

  • שמור על האזור המושפע נקי ונקי מחלקיקי מזון.
  • הימנע מאכילה או שתיית משהו חם מדי או קר מדי.
  • קח תרופות להקלה על כאבים על פי מכוון.
  • השתמש בקומפרס קר כדי להפחית נפיחות וכאב.
  • הימנע ממזון ממותק וחומצי מכיוון שהם יכולים להחמיר את הכאב.
  • הימנע מלעיסה בצד הפגוע של הפה.

חשוב גם לזכור שכאבי כאב שיניים יכולים להיגרם על ידי מגוון סוגיות, ולכן חשוב לבקר אצל רופא שיניים לאבחון וטיפול נאותים.

טיפ מועיל: אם הכאב חמור, נסה לקחת משכך כאב ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה ולהתייעץ עם הרופא או רופא השיניים שלך אם הכאב נמשך.

טיפול במשקפי שיניים לילדים עם תרופות סבתא

הרפואה של סבתא היא מונח המשמש להתייחס לתרופות מסורתיות וביתיות שהועברו לאורך דורות.סעדים אלה הם לרוב דרכים טבעיות, לא פולשניות וחסכוניות לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי שיניים.אמנם אין הוכחות מדעיות לכך שסעדים אלה עובדים, אך אנשים רבים נשבעים על ידם, והם יכולים להיות דרך טובה להקל על התסמינים ולהפחית כאב עד שניתן יהיה לחפש פיתרון קבוע יותר.

תרופות נפוצות למשקפי שיניים

כמה מהתרופות הנפוצות ביותר עבור כאבי שיניים המשמשים את הסבתות כוללות:

  • באמצעות שטיפה חמה מי מלח כדי להפחית את SWEחיידקים להרג והורגים.
  • החלת שמן ציפורן או משחת שום ישירות לאזור הפגוע.
  • לעיסה על חתיכת בצל גולמי כדי להפחית את הכאב והדלקת.
  • שתיית כוס תה קמומיל כדי לעזור להרגיע את העצבים.
  • הצבת קומפרס קר בחלק החיצוני של הלחי כדי להפחית נפיחות.

ניתן להשתמש בתרופות אלה לבד או בשילוב זה עם זה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.חשוב לציין כי שיטות אלה לא צריכות להחליף טיפול רפואי מקצועי ואסור להשתמש בהן לטיפול בכאבי שיניים חמורים או מתמשכים.

טיפים לשימוש ברפואה של סבתא לכאבי שיניים

בעת השימוש בתרופות של סבתא לכאבי שיניים, ישנם כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור:

  • עקוב תמיד אחר ההוראות בזהירות.יתכן שיהיה צורך ליישם כמה סעדים מספר פעמים ביום או במשך מספר ימים לפני שהם יתחילו לעבוד.
  • הקפד לשטוף את הפה שלך במים לאחר השימוש בכל תרופה כדי להסיר שאריות כלשהן.
  • אם אתה משתמש בכל סוג של שמן, הקפד לדלל אותו בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, כדי להפחית את הסיכון לגירוי.
  • אל תשתמש בשום תרופה אם אתה אלרגי למרכיבים.
  • אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, פנה לטיפול רפואי מקצועי.

הרפואה של סבתא יכולה להיות דרך יעילה לטיפול בכאבי כאב שיניים, אך חשוב להשתמש בה באחריות.אם הסימפטומים שלך לא ישתפרו לאחר שניסו את הסעדים הללו, עדיף להתייעץ עם רופא שיניים לקבלת פיתרון קבוע יותר.

שאלות נפוצות

כיצד אוכל להשתמש ברפואה של סבתא לכאבי שיניים?

התרופה של סבתא לכאבי שיניים עשויה לכלול שטיפה במי מלח חמים, מריחת שמן ציפורן או משחת שום על האזור הפגוע, לעיסה על בצל גולמי, שתיית תה קמומיל והנחת דחיסה קרה בחלק החיצוני של הלחי.חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולשטוף את הפה שלך במים לאחר שימוש בכל תרופה כדי להסיר שאריות.

האם תרופות אלה בטוחות?

בעוד שתרופות אלה בדרך כלל בטוחות, חשוב להשתמש בהן באחריות.אם אתה אלרגי לאחד המרכיבים, אל תשתמש בתרופה.אם הסימפטומים שלך לא ישתפרו לאחר שניסו את הסעדים הללו, עדיף להתייעץ עם רופא שיניים לקבלת פיתרון קבוע יותר.

הרפואה של סבתא יכולה להיות דרך נהדרת להקל על הכאב ואי הנוחות של כאבי שיניים.אמנם אין הוכחות מדעיות לכך שסעדים אלה עובדים, אך אנשים רבים נשבעים על ידם, והם יכולים להיות דרך טובה להפחית כאב עד שניתן יהיה לחפש פיתרון קבוע יותר.הקפידו להשתמש בתרופות אלה באחריות ולפנות לטיפול רפואי מקצועי אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים. שיניים שיניים הוא מצב שכיח ולעתים קרובות כואב שיכול להשפיע על ילדים ומבוגרים כאחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן