דף הבית » תרופות סבתא » תרופות אקזמה סודיות של סבתא: דרך מיושנת להילחם באקזמה

תרופות אקזמה סודיות של סבתא: דרך מיושנת להילחם באקזמה

תרופות לסבתא אקזמה: טיפולים טבעיים וטיפים להקלה

אקזמה, מצב עור נפוץ, עלולה לגרום לעור אדום, מודלק ומגרד.זה יכול גם לגרום לבעיות עור אחרות כמו פיצוח, שלפוחיות, נפיחות וקילוף.אמנם אין תרופה אחת מתאימה לכל אקזמה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור בניהולו.תרופות סבתות אקזמות מיושנות אלה יכולות לספק הקלה מאי הנוחות והגרד של אקזמה.

מה זה אקזמה?

אקזמה היא מצב הגורם לעור להיות אדום, מגרד ומודלק.זה ידוע גם בשם דרמטיטיס אטופית והוא שכיח מאוד, ומשפיע על עד 20% מהילדים ו -3% מהמבוגרים.זהו מצב כרוני, כלומר הוא יכול לבוא וללכת לאורך זמן.הגורם המדויק לאקזמה אינו ידוע, אך על פי ההערכה, הוא מופעל על ידי שילוב של גורמים גנטיים וסביבתיים.

סוגי אקזמה

אקזמה מחולקת לשני סוגים עיקריים: דלקת עור אטופית ודלקת דרמטיטיס מגע.דלקת עור אטופית היא הסוג הנפוץ ביותר של אקזמה ונראה בדרך כלל אצל ילדים.זה יכול לגרום לכתמים אדומים, מגרדים וקשקשים של עור על הפנים, הצוואר, המרפקים והברכיים.דלקת דרמטיטיס מגע נגרמת כאשר העור בא במגע עם מגרה, כמו חומר כימי, בד או חומר ניקוי.זה יכול לגרום לעור אדום, מגרד ומודלק שלעתים קרובות מוגבל לאזור שבא במגע עם המעצבן.

אקזמה תרופות לסבתא

סעודות סבתא הן טיפולים טבעיים שהועברו לאורך דורות וידוע כי הם מספקים הקלה מאקזמה.ייתכן שסעדים אלה אינם יעילים כמו תרופות מרשם, אך הן יכולות לעזור לספק הקלה מאי הנוחות והגרד של אקזמה.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לסבתא אקזמה:

H2 – אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לאקזמה.שיבולת שועל מכילה תרכובות שידועות כמרגיעות את העור ומפחיתות דלקת.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט למדוד כוס שיבולת שועל אחת או שתיים והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 15 עד 20 דקות, ואז שטפו במים קרירים.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה לאקזמה בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-מיקרוביאליות שלו.זה יכול לעזור להרגיע ולהרטיב את העור, להפחית אדמומיות, גירוד ויובש.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות בעור.

H3 – טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמן קוקוס בתולי שלא עובר או מעודן.

H2 – אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית הידועה כמי שיש לה תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-מיקרוביאליות וריפוי עור.זה יכול לעזור להרגיע את העור, להפחית אדמומיות וגירוד ולקדם ריפוי.כדי להשתמש באלוורה, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

סיכום

תרופות לסבתא אקזמה יכולות להיות דרך נהדרת לנהל את הסימפטומים של אקזמה.למרות שהם עשויים להיות לא יעילים כמו תרופות מרשם, טיפולים טבעיים אלה יכולים לעזור לספק הקלה מאי הנוחות והגרד של אקזמה.נסה להשתמש במרחצאות שיבולת שועל, שמן קוקוס ואלוורה כדי לעזור להרגיע את תסמיני האקזמה ולהפחית דלקת.

תרופות ביתיות לאקזמה

אקזמה, המכונה גם דרמטיטיס אטופית, היא מצב עור כרוני המאופיין על ידי טלאים מגרדים, אדומים ומודלקים על העור.למרות שאין תרופה לאקזמה, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לנהל את הסימפטומים, כמו חומרים טבעיים טבעיים, אמבטיות שיבולת שועל וחומץ תפוחים.

emollients טבעיים

חומרים טבעיים טבעיים, כמו שמן קוקוס, חמאת שיאה ושמן זית, יכולים לעזור להרגיע את העור היבש והמגרד הנגרם על ידי אקזמה.הם פועלים כמחסום מגן לשמירה על לחות בעור ולמנוע מגרים להיכנס. בעת יישום חריפה טבעית, חשוב להשתמש בו בנדיבות ובעיתים קרובות.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה יעילה להקלה על הגירוד והדלקתנגרם על ידי אקזמה.שיבולת שועל מכילה תרכובות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר של אפל יש מספר תכונות מועילות שיכולות לעזור להקל על תסמיני האקזמה.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרוג חיידקים ולאזן בין רמות החומציות של העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של חומרים טבעיים טבעיים?

חומרים טבעיים טבעיים, כמו שמן קוקוס, חמאת שיאה ושמן זית, יכולים לעזור להרגיע את העור היבש והמגרד הנגרם על ידי אקזמה ולפעול כמחסום מגן לשמירה על לחות בעור ולמנוע מגרים להיכנס.

באיזו תדירות עלי להשתמש באמבט שיבולת שועל?

ניתן להשתמש במרחצאות שיבולת שועל לעתים קרובות ככל שצריך כדי להקל על הגירוד והדלקת הנגרמת על ידי אקזמה.חשוב לזכור כי יותר מדי מהתרופה עלולה להוביל לעור יבש, ולכן עדיף להגביל את השימוש פעמיים בשבוע.

מתי עלי למרוח חומץ תפוחים?

ניתן ליישם חומץ תפוחים בתדירות גבוהה ככל הצורך כדי לעזור בתסמיני האקזמה.חשוב לזכור לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו על העור כדי למנוע גירוי.

תרופות לסבתא אקזמה הן דרך יעילה לנהל את הסימפטומים של אקזמה.חומרים טבעיים טבעיים, אמבטיות שיבולת שועל וחומץ תפוחים יכולים כולם לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי המצב.למרות שסעדים אלה יעילים, חשוב לזכור שהם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן לאקזמה.

לסיכום, תרופות לסבתא אקזמה הן דרך פופולרית ויעילה לנהל את תסמיני האקזמה.חומרים טבעיים טבעיים, אמבטיות שיבולת שועל וחומץ תפוחים יכולים כולם לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הנגרמים על ידי המצב.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בהם תמיד בשילוב עם המלצות הרופא. אקזמה הוא מצב כרוני הדורש טיפול ובניקוח רפואי מתמשך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן