דף הבית » מחלות עור/פציעה תרופות ביתיות » תרופות סבתא לאלרגיה בעור: דברים שחשוב לדעת
תרופות סבתא לאלרגיה בעור

תרופות סבתא לאלרגיה בעור: דברים שחשוב לדעת

אלרגיות בעור הן בעיה נפוצה בחברה שלנו. הם יכולים להיגרם מגורמים שונים כמו מזון, זיהום אוויר וחשיפה סביבתית.

המטרה העיקרית של מאמר זה היא לתת לך כמה טיפים כיצד לטפל באלרגיה בעור שלך מבלי ללכת לרופא. זה גם יגיד לך איך לטפל בזה באופן טבעי עם תרופות סבתא.

להלן כמה תרופות טבעיות שתוכלו להשתמש בהן כדי לרפא אלרגיות עור:

תוכן העניינים:

אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מרכיב נפוץ במוצרי טיפוח העור ללא מרשם כיום. ניתן להקל על הגירוד בעזרת אמבטיה המכילה שיבולת שועל קולואידית. מוצרי אמבט מסחריים משיבולת שועל, כגון Aveeno, נמכרים באריזות מוכנות לשימוש המותאמות לאמבטיה בודדת. לחילופין, אפשר להשתמש במעבד מזון או בבלנדר כדי לכתוש דק מאוד שיבולת שועל רגילה, ואז להוסיף כוס אחת למי האמבט.

אלוורה

צמח האלוורה נוצל במשך דורות כעזר לעור ולבריאות. השימוש בו כדי להאיץ את הריפוי של חתכים קלים במטבח אולי מוכר לכם.

אלוורה שימשה כנוגד חמצון, אנטי דלקתי, אנטי ויראלי ואנטי בקטריאלי בנוסף לטיפול בפצעים. למרות השימוש הנרחב בו, רוב העדויות ליעילותו הן אנקדוטליות, ונדרש מחקר נוסף.

שמן קוקוס

מאז ימי קדם, מדינות טרופיות השתמשו בשמן קוקוס, המופק מבשר וחלב של אגוזי קוקוס, כשמן בישול וכקרם לחות לעור. הוא מכיל איכויות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות וכבד בשומנים רוויים.

אנשים עם אלרגיה לקוקוס צריכים לנסות את זה תחילה על אזור קטן של הזרוע הפנימית שלהם. זה אמור להיות בסדר להשתמש אם אין תגובה בתוך 24 שעות. במקרה שמתעורר גירוי, הפסק להשתמש.

חומץ תפוחים

מריחת חומץ תפוחים בעוצמה מלאה או בדילול מספר פעמים בשבוע יעזור להרגיע את הקרקפת המגרדת. עם זאת, אם הקרקפת שלך מדממת או שיש בה סדקים, הימנע משימוש בה.

אמבט חומץ תפוחים עשוי להיות טיפולי עבור אנשים מסוימים.

סיכום:

עור אדום, גבשושי ומגרד יכול להיות מטריד, לא נוח ומכוער. גורמים רבים, כולל מגע עם צמחים ספציפיים (כגון קיסוס רעיל), אלרגיות לתרופות או מזונות וגורמים אחרים, עלולים לגרום לפריחה. מחלה כמו חצבת או אבעבועות רוח יכולה גם לגרום לפריחה. שניים מהסוגים הנפוצים ביותר של פריחות בעור הם אקזמה וכוורות, שניהם נגרמות על ידי אלרגיות. אלרגיסט יכול לזהות ולטפל בבעיה שלך אם מחלת העור שלך נגרמת על ידי אלרגיה כדי שתוכל לחיות את החיים במלואם.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן