דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » תרופות סבתא לבחילות בהריון
תרופות סבתא לבחילות בהריון

תרופות סבתא לבחילות בהריון

נשים הרות רבות חוות בחילות במהלך ההריון. עם זאת, חלק מהתרופות הנפוצות ביותר לבחילות בהריון אינן בטוחות לשימוש לנשים הרות.

ישנן דרכים רבות לטפל ולנהל את הסימפטומים של בחילות בהריון. מאמר זה ידון בכמה מהתרופות הנפוצות ביותר בהן משתמשות נשים בהריון, תופעות הלוואי והסיכונים שלהן וכיצד ניתן להשתמש בהן בבטחה במהלך ההריון.

התרופה הראשונה היא תה ג’ינג’ר. ג’ינג’ר שימש כתרופה עממית למגוון מחלות כמו בחילות, בחילות בוקר, הפרעות עיכול וצרבת מאז ימי קדם. החומר הפעיל בג’ינג’ר הוא ג’ינג’רול אשר הוכח כבעל תכונות נוגדות בחילה קלות כאשר נלקח דרך הפה או מיושם מקומי (למשל, שמן ג’ינג’ר).

תה ג’ינג’ר בטוח לצריכה

ישנן דרכים רבות להקל על תסמיני הבחילה במהלך ההריון. חלקם כוללים תרגילי נשימה, אכילת כמויות קטנות ושתיית נוזלים חמים.

רוב האנשים לא יודעים שיש הרבה תרופות לבחילות בהריון שאפשר למצוא במטבח של סבתא. תרופות אלו כוללות תה ג’ינג’ר, תה מנטה ומי לימון.

פתרון טבעי לבחילות בהריון

כאשר בחילות בהריון הופכות לתופעה שכיחה, יש צורך בפתרון טבעי. פתרון אחד כזה שנמצא יעיל הוא תה ג’ינג’ר.

תה ג’ינג’ר עמוס בנוגדי חמצון ובתכונות אנטי דלקתיות שיכולים לעזור עם תסמיני בחילות בהריון. זה גם עוזר עם בחילות בוקר וצרבת. ניתן לצרוך אותו חם או קר וניתן להכין אותו משורש ג’ינג’ר טרי או אבקת ג’ינג’ר.

בחילות בוקר

בחילות בוקר היא אחת מתסמיני ההריון השכיחים ביותר והיא יכולה להימשך עד שבועיים.

להלן כמה מהתסמינים הנפוצים ביותר של בחילות בוקר:

-בחילות, הקאות, שלשולים והתכווצויות/כאבי בטן.

באיזה שלב בהריון מתחילות בחילות

הבחילה היא אחת התסמינים השכיחים ביותר בתחילת ההריון. זה יכול להשתנות בעוצמתו במהלך השליש הראשון ולעתים קרובות מוביל להקאות. אין זה נדיר שנשים יחוו בחילות במהלך כל ההריון.

הבחילות מתחילות בדרך כלל בסביבות היום 2-3 להריון, כאשר חלק מהנשים חוות אותן כבר ביום 1. חומרת הבחילות משתנה עם כל אישה ועשויה לרדת או לעלות עם הזמן.

חלק מהנשים מסוגלות להתמודד עם הבחילות שלהן על ידי נטילת תרופות נגד בחילה כגון זופרן, רגלן ודרמאמין.

למה מקיאים בהריון

הריון הוא תקופה מרגשת ומשמחת עבור נשים רבות. הם מרגישים נהדר עם היכרות עם הקטן שלהם והיכולת לחלוק את החוויה עם בן הזוג שלהם. אבל עבור חלקם, בחילות, הקאות ותסמיני הריון אחרים הם מאבק אמיתי.

סימפטום נפוץ אחד של הריון הוא בחילות והקאות. יש הרבה סיבות למה זה קורה אבל זה קורה בדרך כלל בגלל שינויים הורמונליים בגוף במהלך ההריון או בגלל וירוס או חיידק שעושים את דרכם למערכת שלך דרך מזון או מים שאתה צורך. זו הסיבה שחשוב לשמור על לחות לאורך כל ההיריון כדי שלא תחלי לעתים קרובות יותר מהנדרש.

הקאות בחודש שמיני

החודש השמיני הוא זמן של שמחה והתרגשות גדולה להורים לעתיד, כשהם מחכים בקוצר רוח לבוא ילדם. הציפייה מצטברת עד לנקודה שבה לעתים קרובות קשה לנשים בהריון לחכות עד סוף החודש השמיני לפני הלידה.

בשלב זה של ההריון, אמהות טריות רבות חוות בחילות, הקאות ואפילו שלשולים. הגורם לתסמינים אלו נובע משינויים הורמונליים המתרחשים אצל נשים בהריון בתקופה זו.

השליש הראשון עשוי להיות מרגש ומלא ציפייה, אבל זה לא קל לנשים הרות שחוות את התסמינים הללו במהלך החודש השמיני לחייהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן