דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » מהן התרופות של סבתא לכאבי שיניים
תרופות סבתא לכאבי שיניים

מהן התרופות של סבתא לכאבי שיניים

התרופות של סבתא לכאבי שיניים הן לא רק נחלת העבר. בהודו, יש דור חדש של אנשים שנשבעים בתרופות האלה. לטענתם, התרופות הביתיות הללו יעילות כמו כל משכך כאבים.

אין שום הוכחה מדעית שתגבה את הטענות של האנשים האלה. אבל אם אתם מחפשים פתרונות טבעיים לכאב השיניים שלכם, אז אולי שווה לנסות את התרופות המיושנות של סבתא!

תרופות סבתא לכאבי שיניים עדיין נמצאות בשימוש על ידי אנשים רבים. הם לא רק סיפורים של נשים זקנות, הם באמת עובדים!

1. שימו שן שום על השן הכואבת והשאירו אותה שם למשך הלילה.

2. ללעוס שן שום עם קצת סוכר כדי להקל על הכאב בפה.

3. הניחו בקבוק מים חמים על הלחי או הלסת כדי לעזור בהקלה על הכאב.

4. שתו הרבה נוזלים כדי לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות באזור הפה והגרון

תרופות לכאבי שיניים

כאבי שיניים הם אחת מבעיות השיניים הנפוצות ביותר ויכולות להיגרם ממגוון גורמים, כולל חורים ומחלות חניכיים.

חשוב לציין שתסמיני כאב שיניים משתנים בהתאם לגורם. אם יש לך כאב שיניים, עליך להתייעץ עם רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק או סיבוכים קבועים.

הטיפול בכאב שיניים יהיה תלוי בגורם, אך לרוב מדובר במשככי כאבים, באנטיביוטיקה או בשניהם. הטיפול בכאבי שיניים יכול לכלול גם:

-סתימת שיניים

-טיפול שורש

-עקירה של השן

דלקת חניכיים תרופות סבתא

דלקת חניכיים, או מחלת חניכיים, היא מצב המשפיע על החניכיים. דלקת חניכיים יכולה להיגרם עקב היגיינת פה לקויה ולעיתים קרובות קשורה לעישון.

הסימן הראשון לדלקת חניכיים הוא בדרך כלל דימום מהחניכיים בעת צחצוח שיניים. דימום זה יכול להיות בצבע אדום בוהק או אפילו להיות בעל גוון כתום. השלב הבא של דלקת חניכיים הוא כאשר החניכיים מתנפחות ומודלקות. דלקת זו עלולה להוביל לנסיגת קווי חניכיים ואובדן שיניים במקרים קיצוניים.

מחלת חניכיים היא אחת ממחלות השיניים הנפוצות ביותר והיא גם אחת הקלות לטיפול אם מתגלים מוקדם מספיק.

סגולה לכאב שיניים

כאב שיניים הוא מצב מאוד מציק וכואב. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כמו חורים, עששת או מחלת חניכיים.

קיימות תרופות רבות לכאבי שיניים בשוק. חלקם תרופות טבעיות כמו שמן ציפורן, סודה לשתייה ומי מלח. בעוד שחלקם הם בצורת תרופות כמו אנטיביוטיקה ומשככי כאבים.

כאב שיניים בלילה

כאב שיניים בלילה הוא בעיה נפוצה. הכאב יכול להיות בלתי נסבל ואי הנוחות עלולה להקשות על השינה.

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב, אך חשוב שתפנה לרופא השיניים שלך בהקדם האפשרי.

דלקת שן בינה

שיני בינה הן הטוחנות השלישיות שצומחות בחלק האחורי של הפה. בדרך כלל הם מגיעים במהלך הבגרות המוקדמת, ולרוב האנשים יש ארבע שיני בינה.

דלקות בשיני בינה יכולות להיגרם מסיבות שונות. הסיבה השכיחה ביותר היא כאשר אין מספיק מקום עבורם לגדול כראוי או כאשר הם מושפעים משיניים או עצם אחרים. זה יכול לגרום לזיהום בחניכיים וכן לנפיחות וכאבים בלסת, בצוואר ובפנים.

אנטיביוטיקה לדלקת חניכיים

אנטיביוטיקה היא סוג של תרופה המשמשת להרוג חיידקים ולטפל בסוגים שונים של זיהומים. דלקת חניכיים היא דלקת בחניכיים, שעלולה להוביל לאובדן שיניים אם לא מטפלים בה.

בדרך כלל לא רושמים אנטיביוטיקה לדלקת חניכיים מכיוון שאין זיהום חיידקי ואנטיביוטיקה יעילה רק נגד זיהומים חיידקיים. במקרים מסוימים, ניתן לרשום אנטיביוטיקה למצבים אחרים כמו אקנה או סינוסיטיס ואם נקבע כי למטופל יש סיכון לפתח זיהום חיידקי בעתיד.

השימוש באנטיביוטיקה לדלקת חניכיים אינו מומלץ מכיוון שאין להן כל השפעה על המצב.

כאבי שיניים תינוקות

זוהי טעות נפוצה שכל שיני החלב זהות. שיני חלב שונות זו מזו ויש להן סדר מסוים של בקיעות. השן הראשונה שבוקעת היא החותכת המרכזית התחתונה, ואחריה החותכת המרכזית העליונה, החותכת הצדית התחתונה, החותכת הצדדית העליונה ולבסוף הניבים.

הסיבה השכיחה ביותר לכאב שיניים לתינוק היא טראומה לפה או לרקמת החניכיים. זה יכול לקרות כאשר ילד נושך את הלשון או הלחי שלו בזמן שהוא לועס משהו קשה כמו עיפרון או צעצוע. סיבה שכיחה נוספת לכאבי שיניים לתינוק היא זיהום בפה הגורם לנפיחות וגירוי.

שן בינה כאבים

שן יודעת כאב הוא ציטוט של הבודהה. ציטוט זה אומר שלמרות שהגוף חווה כאב, השן תדע זאת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן