דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » התרופות הטובות ביותר של סבתא לכאבי שרירים
תרופות סבתא לכאבי שרירים

התרופות הטובות ביותר של סבתא לכאבי שרירים

תרופות סבתא לכאבי שרירים הן לא תמיד הפתרון הטוב ביותר, אבל הן יכולות להיות טובות יותר מכלום.

השרירים הם חלק חיוני בגופנו. הם הכוח שמאפשר לנו לנוע ולבצע את המשימות היומיומיות שלנו. הם גם תחנות הכוח שמאפשרות לנו לעשות כל סוג של פעילות גופנית.

תרופות סבתא לכאבי שרירים ניתן למצוא בארון המטבח, בגינה בחצר האחורית, או אפילו בגינת התבלינים הביתית. התרופות של סבתא אינן יעילות כמו הרפואה המודרנית אך הן מספקות הקלה מסוימת בכאבים ובדלקות הנלווים לפציעה בשריר.

יש אנשים שטיפולים אלטרנטיביים מועילים לצרכי הקלה בכאבי השרירים שלהם. אלה כוללים צורות שונות של טיפול בעיסוי וטיפולים טבעיים כמו יוגה או דיקור.

לכולנו יש תרופות משלנו לכאבי שרירים. אבל מה עם אלה שאינם זמינים לנו? מה לגבי הסבתות שלנו והתרופות שלהן לכאבי שרירים?

המאמר הבא דן בתרופות השונות שסבתות היו משתמשות בהן כדי לרפא כאבי שרירים. זה גם מדבר על היעילות של תרופות אלה.

המאמר מתחיל באזכור כיצד התרופה של סבתא לכאבי שרירים היא לרוב מיושנת ולא ידועה לרוב האנשים בימינו. לאחר מכן הוא ממשיך להזכיר כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות המשמשות סבתות על מנת לרפא כאבי שרירים. אלה כוללים שימוש בקרח, אמבטיה חמה, מריחת שמן חרדל או ניקוי אלכוהול על האזור הפגוע ושתיית מים מרובה. המאמר גם מזכיר כיצד תרופות ביתיות אלו יעילות לרוב בריפוי כאבי שרירים, אך הם יכולים להיות די זמן

כדור לכאבי שרירים

גלולה לכאבי שרירים היא סוג של תרופה המיועדת במיוחד לטיפול בכאבי שרירים. אנשים רבים חווים כאבי שרירים בגופם בשלב מסוים בחייהם, וזה יכול להיות די מתיש. ישנם סוגים רבים ושונים של תרופות המשמשות לטיפול במצב זה, אך אחת שצוברת פופולריות היא מה שנקרא “תרופת הפלא”.

תרופת הפלא הזו הוכרזה כתרופה לכל סוגי כאבי השרירים ושימשה אנשים רבים שחוו כאבים כרוניים. מאמר זה יבדוק את היתרונות ותופעות הלוואי של תרופה זו, כמו גם כיצד היא פועלת בגוף.

דלקת מפרקים תרופות סבתא

דלקת פרקים היא מצב שכיח הגורם לכאב, נוקשות ונפיחות במפרקים. זה יכול להיות מאוד מתיש.

תרופות סבתא לדלקת פרקים הן התרופות הביתיות הנפוצות ביותר שאנשים משתמשים בהן כדי להקל על כאבי דלקת פרקים. הם לא יקרים, קלים להכנה וקלים למצוא אותם במטבח או בגינה.

כמה מתרופות הסבתא הפופולריות ביותר לדלקת פרקים הן:

שלבקת חוגרת תרופות סבתא

כמה מתרופות הסבתא הפופולריות ביותר לשלבקת חוגרת הן חומץ תפוחים ושום.

חומץ תפוחים הוא חומר טבעי בעל יתרונות בריאותיים רבים. זוהי גם דרך מצוינת להקל על הכאב משלבקת חוגרת. הוכח שצריכת חומץ תפוחים יכולה להפחית את הכאב מכיוון שהיא מפחיתה את הדלקת בגוף.

שום הוא עוד תרופת סבתא פופולרית לשלבקת חוגרת. שום נמצא כטיפול יעיל להפחתת משך המחלה וחומרת התסמינים, כגון כאב ותחושות עקצוץ, הקשורים לשלבקת חוגרת.

כאבי שרירים ברגליים

הסיבה השכיחה ביותר לכאבי רגליים היא מתיחת שרירים. כאבי שרירים ברגליים יכולים להיגרם מריצה, רכיבה על אופניים או כל פעילות אחרת הדורשת כיפוף ויישור חוזרים של הברך.

כאבי שרירים ברגליים הם לרוב תוצאה של שימוש יתר או פציעת מאמץ חוזרת. הסיבה השכיחה ביותר לכאבי שרירים ברגליים היא מתיחת שרירים מריצה, רכיבה על אופניים או כל פעילות אחרת הדורשת כיפוף ויישור חוזרים של הברך.

כאבי שרירים עשויים להיות גם תוצאה של מצב בסיסי כמו דלקת פרקים, זיהום, קריש דם או סרטן.

כאבי שרירים וחולשה

כאבי שרירים וחולשה הם תסמינים נפוצים של מחלות רבות. הם יכולים להיגרם על ידי פציעה, וירוס או זיהום חיידקי, הפרעה אוטואימונית, או שהם יכולים להיות תוצאה של מצב כרוני כמו סוכרת.

כאבי שרירים וחולשה הם גם תסמינים של כמה סוגי סרטן. הם יכולים לנוע בין אי נוחות קלה לכאב חמור המגביל את הניידות. כאבי שרירים וחולשה עשויים להיות גם תוצאה של תת תזונה או התייבשות.

שריר תפוס

שריר כואב הוא מצב שכיח שיכול להיגרם מהרבה דברים. הסיבה השכיחה ביותר לכאבי שרירים היא פעילות גופנית. זה יכול להיגרם גם מתנועות חוזרות ונשנות, כמו ישיבה ליד שולחן זמן רב מדי או שינה במצב לא נוח.

ישנן דרכים רבות לטפל בשרירים כואבים, אך הדרך המהירה והקלה ביותר היא להפעיל חום באמצעות כרית חימום או בקבוק מים חמים.

מתיחת שריר בחזה

מתיחת שרירי החזה היא דרך מצוינת להפיג מתח ומתח. זה גם עוזר עם כאבים בחזה, לחץ או כאב.

מתיחת שרירי החזה היא טכניקה שניתן לעשות בבית ללא כל ציוד. אבל חשוב להכיר את הטכניקה הנכונה ולעשות אותה כמו שצריך.

מי טוניק התכווצות שרירים

מי טוניק עווית שרירים הוא סוג של מי טוניק שנועד לספק הקלה להתכווצויות שרירים. הוא מכיל כינין ומרכיבים אחרים שנועדו להפחית את התדירות והעוצמה של התכווצויות שרירים.

מי טוניק לעווית שרירים משמשים בדרך כלל לטיפול בהתכווצויות שרירים, כאבי גב, כאבי רגליים ומצבים אחרים הגורמים להתכווצויות שרירים. ה-FDA אישר את המשקה הזה כאפשרות טיפול בטוחה למצבים אלה.

השימוש במשקה זה יכול לסייע בהתכווצויות מכיוון שהוא מכיל כינין הפועל כחומר נוגד עוויתות. מי טוניק לעווית שרירים מכילים גם אלכוהול המסייע להרפיה ויכול לסייע בהקלה על כאבים הנגרמים כתוצאה מהתכווצויות שרירים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן