דף הבית » מחלות עור/פציעה תרופות ביתיות » מהן התרופות של סבתא לפסוריאזיס
תרופות סבתא לפסוריאזיס

מהן התרופות של סבתא לפסוריאזיס

פסוריאזיס היא הפרעה אוטואימונית שעלולה להשפיע על הקרקפת, הציפורניים והעור. זוהי מחלה כרונית שבה מערכת החיסון של הגוף תוקפת תאי עור בריאים.

ישנן דרכים רבות לטיפול בפסוריאזיס. חלק מהאנשים מוצאים שמעקב אחר דיאטה ספציפית או טיפול בפסוריאזיס עוזר להם להיפטר מהתסמינים שלהם. עם זאת, יש גם כמה תרופות טבעיות שעשויות להיות יעילות בדיוק כמו טיפולים רפואיים.

תרופות סבתא לפסוריאזיס יכולות לעזור לך להיפטר מהתסמינים המציקים האלה מבלי שתצטרך לעבור את הטרחה של ללכת לפגישה יקרה לרופא או נטילת תרופות יקרות.

בעוד שפסוריאזיס ידוע כחשוכת מרפא, התרופות הביתיות של סבתא יעילות בהקלה על תסמינים וריפוי העור. התרופות שלה לפסוריאזיס כוללות מריחת דבש עם מיץ לימון על האזורים הפגועים, שתיית תה עם דבש ולימון, ורחצה בחלב עם שמן לבנדר.

קרקפת מגרדת תרופות סבתא

אנשים רבים סובלים מגירוד בקרקפת, אך אין הרבה פתרונות יעילים. אבל עכשיו, יש תרופה שיכולה לעזור לך להיפטר מהגירוד ולהפוך את השיער שלך לבריא שוב.

תרופות סבתא בקרקפת מגרדת הן דרך קלה ויעילה להיפטר מהגירוד בצורה טבעית ללא כל תופעות לוואי.

הסיבה השכיחה ביותר לגירוד בקרקפת היא יובש. אתה יכול למנוע זאת על ידי שימוש בשמפו לחות, מרכך או סרום לשיער כדי לשמור על השיער שלך רך ולחות.

קרם לפסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב עור הגורם להופעת כתמים אדומים וקשקשים על העור. זה לא מדבק וזה לא מועבר במגע. ישנם סוגים שונים של פסוריאזיס כמו פסוריאזיס פלאק, פסוריאזיס גוטט ופסוריאזיס אריתרודרמי.

חולי פסוריאטה צריכים להשתמש בקרמים אנטי דלקתיים המסייעים בהפחתת הדלקת והגירוד הקשורים למצב. לקרמים אלו יש גם יתרונות נוספים כמו מניעת זיהומים, שיפור הריפוי ומתן הקלה בכאב הנגרם על ידי דלקת פרקים.

חולי פסוריאטיה יכולים גם לקחת תרופות דרך הפה המסייעות בשליטה על הסימפטומים של המצב ולהפחית תסמינים הקשורים לדלקת כמו כאבי פרקים, נפיחות, נוקשות וכו’.

פצעים בקרקפת

פצעים בקרקפת הם בעיה נפוצה שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה. זה נגרם על ידי זיהום חיידקי וניתן לטפל בו באמצעות אנטיביוטיקה או תרופות נגד פטריות.

התסמין השכיח ביותר של פצעים בקרקפת הוא גירוד וכאב עזים, שיכולים להימשך שבועות או חודשים. התסמינים משתנים בהתאם לסוג החיידק שהדביק את הקרקפת.

פצעי הקרקפת נגרמים לרוב על ידי חיידקי Staphylococcus aureus, שעלולים לגרום גם לזיהומים בחלקים אחרים של הגוף כגון העור, העצמות, מסתמי הלב, הריאות והמפרקים.

קרקפת מתקלפת

קרקפת מתקלפת היא מצב עור המשפיע על אנשים עם שיער מתולתל. המצב יכול לגרום לגירוד, כאב ואי נוחות באזור הקרקפת.

בליטות בקרקפת

בליטות בקרקפת היא מצב שכיח המשפיע על כ-20% מהאוכלוסייה. זה יכול לגרום לאי נוחות וכאב משמעותיים.

זה תופעה שכיחה שלאנשים יש בליטות בקרקפת, אבל זה יכול להיות גם סימן למשהו רציני יותר. הדרך הטובה ביותר למנוע בליטות היא לשמור על שיער בריא ונקי. חשוב לחפוף את השיער כל יום ולהשתמש בשמפו ומרכך באיכות טובה.

קרקפת יבשה ומגרדת

ישנן דרכים רבות לטפל בקרקפת יבשה ומגרדת, אך אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בקשקשים היא שימוש בשמן עץ התה. שמן עץ התה ניתן למצוא בשמפו ומרככים רבים. זה יכול לשמש גם כתרופה טבעית לקשקשים על ידי מריחתו ישירות על הקרקפת במשך כ-10 דקות בכל יום.

קרקפת יבשה ומגרדת יכולה לגרום לך להרגיש אומלל, אבל יש הרבה פתרונות זמינים שיעזרו לך להיפטר מהבעיה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן