דף הבית » תרופות סבתא » תרופות סבתות מפתיעות להתמודד עם יבלות במיתרי הקול

תרופות סבתות מפתיעות להתמודד עם יבלות במיתרי הקול

מהן יבלות במיתרי הקול?


יבלות במיתרי הקול, הידועים גם בשם נודולי כבל ווקאלי, הם גידולים שפירים (לא סרטניים) שעלולים לגרום לצרידות ולהשפיע על יכולתו של האדם לדבר ולשיר.הם נגרמים כתוצאה ממתח חוזר על מיתרי הקול ויכולים להיות מטרידים למדי.ניתן לטפל ביבלות במיתרי הקול במגוון טיפולים רפואיים, אך אנשים מסוימים עשויים להעדיף להשתמש בתרופות טבעיות.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה לטפל ביבלות במיתרי הקול.

הסעדים של סבתא ליבלות במיתרי הקול

סבתות ידועות זה מכבר בסעדות הבית שלהן למגוון מחלות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ליבלות במיתרי הקול שהועברו לאורך הדורות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא ליבלות במיתרי הקול:

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות ומהווה טיפול יעיל ליבלות במיתרי הקול.פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע כמה פעמים ביום ואפשר לו לשבת.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר חיטוי ואנטיבקטריאלי חזק.ידוע גם כי הוא מפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את גודל היבלות במיתרי הקול.פשוט מדללים את החומץ במים (חומץ אחד חלק ל -4 חלקים מים) ולהשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח אותו על האזור הפגוע כמה פעמים ביום.

3.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות ומהווה טיפול יעיל ביבלות במיתרי הקול.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמות קטנה של שמן זית.החל את התערובת על האזור המושפע כמה פעמים ביום.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נוספת ליבלות במיתרי הקול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות.פשוט מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על האזור המושפע כמה פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה במתינות.אם אתה מגלה שתרופות אלה אינן פועלות, או אם הסימפטומים שלך מחמירים, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי.בנוסף, חשוב לוודא שאתה שותה הרבה מים ונמנע ממתח ווקאלי מוגזם.

הם יבלות במיתרי הקול נושא רציני?

יבלות במיתרי הקול יכולים להיות רציניים למדי, תלוי בגודל ובמיקום של היבלות.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי כדי לקבוע את חומרת מצבך.אם לא מטופלים, יבלות במיתרי הקול יכולים לגרום לשינויים בקול, לקושי לדבר ואפילו לקושי בנשימה.תסמינים של יבלות במיתרי הקול עשויים לכלול צריכות, קושי בבליעה ושיעול.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, עליך לפנות מייד לטיפול רפואי.

תרופות סבתות ליבלות במיתרי הקול

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לטפל ביבלות במיתרי הקול באמצעות תרופות סבתות.סעדים אלה כוללים שימוש בחומרים טבעיים ומרכיבים כדי לסייע בהפחתת גודל וחומרת היבלות.כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לטיפול ביבלות במיתרי הקול כוללים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול ביבלות במיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו ישירות על היבלת.תן לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

2.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול ביבלות במיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה שיני שום וטוחן אותם לעיסה.החל את העיסה ישירות על היבלת ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.Repeaהתהליך הזה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמת.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול ביבלות במיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מבצל על ידי חיתוךו לשניים וסחיטת המיץ החוצה.מרחו את המיץ ישירות על היבלת ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול ביבלות במיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של שמן קיק וסודה לשתייה ומרחו את התערובת ישירות על היבלת.תן לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר ליבלות במיתרי הקול?

התרופה הטובה ביותר ליבלות במיתרי הקול תלויה בגודל ובמיקום של היבלות.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות חומץ תפוחים, שום, מיץ בצל ושמן קיק.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.

האם ניתן למנוע יבלות במיתרי הקול?

כן, אפשר למנוע יבלות במיתרי הקול.הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתרגל היגיינה טובה, כמו לשטוף את הידיים באופן קבוע והימנעות ממגע עם אנשים נגועים.בנוסף, חשוב להימנע מעישון ולהגביל את החשיפה לכימיקלים קשים, מה שעלול לעצבן את מיתרי הקול ולהפוך אותם לרגישים יותר לזיהום.

לסיכום, יבלות במיתרי הקול יכולות להיות חמורות למדי ויש לטפל בהן בהקדם האפשרי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת גודל וחומרתם של היבלות.תרופות אלה כוללות חומץ תפוחים, שום, מיץ בצל ושמן קיק.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולהגביל את החשיפה לכימיקלים קשים כדי לסייע במניעת יבלות במיתרי הקול. ניתן לנהל ולטפל בגישה הנכונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן