דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לטיפול ביבלות בכף הרגל – חשפו את הסודות העתיקים!

הסעדים של סבתא לטיפול ביבלות בכף הרגל – חשפו את הסודות העתיקים!

מהן יבלות ברגל?

יבלות נגרמות על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).הם יכולים להופיע בכל מקום בגוף, כולל הרגליים.יבלות על הרגליים נמצאות בדרך כלל על הסוליות או בהונות.הם יכולים להיות קטנים ושטוחים, או גדולים ומורמים.יתכן שיש להם משטח מחוספס או חלק, ויכולים להיות כואבים או מגרדים.

יבלות בכף הרגל יכולות להיות מביכות ומטרידות, אך בדרך כלל הן אינן מזיקות.עם זאת, במקרים מסוימים יבלות עשויות להתפשט לאזורים אחרים בגוף או לאנשים אחרים.

הסעדים של סבתא ליבלות בכף הרגל

תרופות טבעיות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול ביבלות בכף הרגל במשך מאות שנים.ייתכן שאין סעדים אלה אין ראיות מדעיות לגיבוין אך הם שימשו בהצלחה על ידי אנשים רבים.כמה מהתרופות הנפוצות ביותר הן:

  • שום – ידוע כי שום בעל תכונות אנטי -ויראליות וניתן ליישם אותו ישירות על היבלת.
  • חומץ תפוחים – ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי להחיל ישירות על היבלת.על פי ההערכה, היא עוזרת לרכך ולהקטין את גודל היבלת.
  • דבש – ניתן ליישם דבש ישירות על היבלת כדי לעזור להפחית את גודלו ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • סודה לשתייה – ניתן לערבב סודה לשתייה עם מים ולהחיל ישירות על היבלת.על פי ההערכה, היא מסייעת לייבוש היבלת ולהפחית את הדלקת.

טיפולים רפואיים

אם תרופות טבעיות אינן עובדות או היבלת עקשן במיוחד, ישנם מספר טיפולים רפואיים זמינים.אלו כוללים:

  • קריותרפיה -זה אינו כרוך בהקפאת הווארט עם חנקן נוזלי.לאחר מכן היבלת תיפול תוך מספר שבועות.
  • תרופות אקטואליות -תרופות אלה, כמו חומצה סליצילית, יכולות להיותמיושם ישירות על היבלת כדי לעזור לצמצם את גודלו.
  • ניתוחים -זה בדרך כלל נעשה במקרים בהם היפת גדולה גדולהאו כואב.זה כרוך בחיתוך היבלת ותפור את העור בחזרה זה לזה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם יש לך יבלות על הרגליים, חשוב לשמור על כפות הרגליים נקיות ויבשות.לנעול נעליים וגרביים שמתאימים כראוי יכולה לעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות ולהפחית את הסיכון להפיץ את הנגיף לחלקים אחרים בגוף או לאנשים אחרים.

תרופות צמחיות ליבלות בכף הרגל

סבתות עוברות תרופות צמחיות ליבלות בכף הרגל במשך דורות.עשבי תיבול שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, ויבלות בכף הרגל אינן יוצאת דופן.יש כמה תרופות צמחי מרפא ליבלות בכף הרגל שהוכחו כיעילות.

שום

שום שימש כטיפול טבעי ביבלות בכף הרגל במשך מאות שנים.שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית ליבלות.כדי להשתמש בשום לטיפול ביבלות בכף הרגל, אתה יכול למרוח משחת שום ישירות על היבלת או לקחת תוסף שום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות בכף הרגל.חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי לטפל ביבלות בכף הרגל, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו.

תרופות אחרות ליבלות בכף הרגל

בנוסף לתרופות צמחיות ליבלות בכף הרגל, ישנם עוד כמה תרופות שהוכחו כיעילות.אלה כוללים חומצה סליצילית, קריותרפיה וקלטת צינור.

חומצה סליצילית

חומצה סליצילית היא כימיקל המשמש לטיפול ביבלות בכף הרגל.זה עובד על ידי פירוק השכבות החיצוניות של היבלת, ומאפשר למערכת החיסון של הגוף להילחםנגיף.חומצה סליצילית זמינה במגוון צורות, כמו קרמים, ג’לים ומשחות.

קריותרפיה

קריותרפיה היא שיטה לטיפול ביבלות בכף הרגל על ידי הקפאתם בחנקן נוזלי.הטמפרטורה הקרה של החנקן הנוזלי גורמת להקפאת היבלת ובסופו של דבר ליפול.קריותרפיה היא טיפול פופולרי ויעיל ביבלות בכף הרגל, אך היא יכולה להיות כואבת ועלולה לגרום לגירוי בעור מסוימת.

קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה לא סבירה ליבלות בכף הרגל, אך הוכח כי הוא יעיל.כדי להשתמש בקלטת צינור כדי לטפל ביבלות בכף הרגל, פשוט חתוך חתיכת קלטת צינור כדי להתאים את היבלת ולהשאיר אותה במשך שישה ימים.לאחר שישה ימים, הסר את הקלטת וספג את היבלת במים חמים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נעלמה.

שאלות נפוצות

האם תרופות צמחיות יעילות לטיפול ביבלות בכף הרגל?

כן, הוכח כי תרופות צמחיות כמו שום וחומץ תפוחים הוכחו כיעילות לטיפול ביבלות בכף הרגל.

מה הטיפול הטוב ביותר ליבלות בכף הרגל?

הטיפול הטוב ביותר ביבלות בכף הרגל יהיה תלוי באדם ובסוג היבלת.חלק מהטיפולים הנפוצים ביותר כוללים חומצה סליצילית, קריותרפיה וקלטת צינור.עדיף להתייעץ עם רופא או רופא עור לקבלת תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך הספציפי.

לסיכום, ניתן לטפל ביבלות בכף הרגל בתרופות צמחיות כמו שום וחומץ תפוחים, כמו גם טיפולים מסורתיים כמו חומצה סליצילית, קריותרפיה וקלטת צינור.חשוב להתייעץ עם רופא או רופא עור כדי לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך הספציפי. טיפול ביבלות הוא צעד חשוב בניהול המצב ומניעת התפשטותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן