דף הבית » תרופות סבתא » תרופות רוזציאה סודיות של סבתא: תרופות ביתיות טבעיות לעור אדום ומרוגז

תרופות רוזציאה סודיות של סבתא: תרופות ביתיות טבעיות לעור אדום ומרוגז

מבוא

רוזציאה היא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים, במיוחד אלה מעל גיל 30. זה גורם לאדמומיות, שטיפה וחבטות על הפנים, ויכול להיות קשה לטיפול.סבתא, יתכן שאתה תוהה מה אתה יכול לעשות כדי לעזור לנהל את תסמיני הרוזציאה שלך ולהשאיר את העור שלך נראה במיטבו.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור.במאמר זה נדון בכמה מהתרופות הטובות ביותר של רוזציאה שסבתא יכולה לנסות.

תרופות טבעיות לרוזציאה

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לטיפול במצבי עור רבים, כולל רוזציאה.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות, גירוי ודלקת.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ישירות על הפנים שלך.אתה יכול גם לרכוש קרמים ופרמי לחות עם לחות אלוורה הניתנים ליישום מדי יום.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של רוזציאה.זה עיקרי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.אתה יכול לרכוש לוז מכשפה בצורה נוזלית ולהחיל אותו ישירות על הפנים שלך.אתה יכול למצוא גם טונרים ופנים עם פנים עם מכשפות לוז, שניתן להשתמש בו מדי יום.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את הסימפטומים של רוזציאה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, גירוי ודלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו ישירות על הפנים שלך.אתה יכול גם להשתמש בו כדי להכין קרמים ופרמי לחות תוצרת בית.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית יעילה לטיפול ברוזציאה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש ב- OatMeal, פשוט הכינו משחה על ידי שילובו עם מים והפעלתו ישירות על הפנים שלכם.אתה יכול גם להוסיף שיבולת שועל למי האמבט שלך כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים של רוזציאה.

5.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של רוזציאה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את האדמומיות.כדי להשתמש בדבש, פשוט מרחי שכבה דקה ישירות על הפנים שלך.אתה יכול גם להכין מסיכת דבש על ידי שילוב של אותה מרכיבים אחרים כמו יוגורט ושיבולת שועל.

טיפים וטריקים

  • הימנע ממקלחות וסאונות חמות, מכיוון שהם יכולים להחמיר את הסימפטומים של רוזציאה.
  • הגן על עורך מפני השמש.ללבוש כובע רחב שוליים והשתמש בקרם הגנה עם SPF של לפחות 30.
  • הגבל את צריכת המזון החריף והחם שלך, מכיוון שהם יכולים להחמיר את רוזציאה.
  • הימנע מנקיה קשים ופילינג, מכיוון שהם יכולים לעצבן את העור.
  • נסה להפחית את הלחץ, מכיוון שהוא יכול להחמיר את רוזציאה.

סבתא, עם שינויים באורח החיים הנכון ותרופות טבעיות, אתה יכול לעזור בניהול תסמיני הרוזציאה שלך ולשמור על עורך נראה במיטבו.נסה כמה מהתרופות המפורטות לעיל ולראות מה הכי מתאים לך.כמו תמיד, התייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

טיפ ייחודי: שקול להשתמש בכוכב אדים בביתך כדי לעזור לשמור על עורך לחות ולהפחית את הסימפטומים של רוזציאה.רמות לחות נמוכות מדי יכולות לגרום ליובש וגירוי, מה שעלול להחמיר תסמיני רוזציאה.
ניתן להתייחס לרוזציאה של סבתא במגוון תרופות צמחי מרפא.עשבי תיבול הם דרך טבעית, בטוחה ויעילה להפחתת דלקת, אדמומיות וגירוי הקשורים לרוזציאה.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול ברוזציאה כוללים קמומיל, קלנדולה, לבנדר ותה ירוק.

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול להפחית את אדמומיות וגירוי הנגרם כתוצאה מרוזציאה.זה יכול גם לעזור להרגיע ולהגן על העור.קלנדולה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לרוזציאה.לבנדר יש תכונות מרגיעות ומרגיעות ויכול לעזור להפחית את העור IRריטוף.תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק נוסף ולהפחתת הדלקת.

סבתא יכולה להשתמש בצמחי מרפא אלה כחלק מטיפול אקטואלי.היא יכולה להכין תה באמצעות כל אחד מהעשבי התיבול הללו ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.היא יכולה גם להכין משחה באמצעות עשבי התיבול והדבש ולהפעיל אותה על העור.סבתא יכולה גם ליצור אדים בפנים צמחי מרפא על ידי הרתחת עשבי התיבול בסיר מים ואז לשאוף את הקיטור.

שינויים תזונתיים כדי לסייע בטיפול ברוזציאה של סבתא

סבתא יכולה גם לבצע כמה שינויים תזונתיים כדי לעזור לטפל ברוזציאה שלה.מזונות ומשקאות מסוימים יכולים לעורר התלקחות ויש להימנע מהם.אלה כוללים מזונות חריפים, אלכוהול ומשקאות המכילים קפאין.סבתא צריכה גם להגביל את צריכת המזון המעובד והמוותר שלה.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאותה הכללית.

סבתא צריכה לשלב מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3 בתזונה שלה, מכיוון שאלו יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור.מזונות כמו דגים שומניים, זרעי פשתן ואגוזי מלך הם כולם עשירים באומגה 3.סבתא צריכה גם להגדיל את צריכת המזונות העשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קפיר וקימצ’י, מכיוון שאלו יכולים לעזור להפחית את הדלקת.

שינויים באורח החיים כדי לעזור בניהול רוזציאה של סבתא

בנוסף לתרופות תזונתיות וצמחי מרפא, סבתא יכולה גם לבצע שינויים באורח החיים כדי לעזור לנהל את הרוזציאה שלה.עליה ללבוש קרם הגנה כל יום, מכיוון שקרני UV יכולות להחמיר את רוזציאה ולגרום להתלקחויות.סבתא צריכה להימנע גם מפעילויות שיכולות לגרום לה להתחמם יתר על המידה, כמו יוגה חמה או סאונות, מכיוון שאלו יכולים גם לעורר התלקחות.

סבתא צריכה גם לנסות לנהל את רמות הלחץ שלה, מכיוון שהמתח יכול להגביר את הדלקת ולהחמיר את רוזציאה.סבתא יכולה לתרגל טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה או מדיטציה כדי לעזור להפחית את רמות הלחץ שלה.היא צריכה גם לקבל מספיק שינה, מכיוון שחוסר שינה יכול להחמיר דלקת ולהחמיר את רוזציאה.

שאלות נפוצות על תרופות רוזציאה לסבתא

  • ש: מהם כמה תרופות צמחי מרפא לרוזציאה של סבתא?

    A: עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול ברוזציאה כוללים קמומיל, קלנדולה, לבנדר ותה ירוק.סבתא יכולה להשתמש בצמחי מרפא אלה כחלק מטיפול אקטואלי או ליצור אדים לפנים צמחי מרפא.

  • ש: אילו שינויים תזונתיים צריכה לסבתא כדי לעזור להתייחס לרוזציאה שלה?

    א: סבתא צריכה להימנע ממזונות ומשקאות מסוימים שיכולים לעורר התלקחות, כמו אוכל חריף, אלכוהול ומשקאות קפאיים.עליה גם לשלב מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3 בתזונה שלה, מכיוון שאלו יכולים לעזור להפחית את הדלקת.סבתא צריכה גם להגדיל את צריכת המזונות העשירים בפרוביוטיקה.

  • ש: אילו שינויים באורח החיים יכולה לסבתא כדי לעזור לנהל את הרוזציאה שלה?

    א: סבתא צריכה ללבוש קרם הגנה כל יום, להימנע מפעילויות שיכולות לגרום לה להתחמם יתר על המידה ולנהל את רמות הלחץ שלה.היא צריכה גם לקבל מספיק שינה, מכיוון שחוסר שינה יכול להחמיר דלקת ולהחמיר את רוזציאה.

סבתא עשויה גם לרצות לשקול לדבר עם הרופא שלה על טיפולים אחרים לרוזציאה שלה.ניתן לרשום טיפולים כמו אנטיביוטיקה, קרמים אקטואליים וטיפול בלייזר כדי לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים שלה.

נקיטת גישה הוליסטית לטיפול ברוזציאה של סבתא יכולה להיות יעילה.שילוב תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאותה הכללית.סבתא צריכה לדבר גם עם הרופא שלה על טיפולים אחרים עבור

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן