דף הבית » תרופות סבתא » בטל את נעילת הסודות של סבתא: טיפול טבעי לכינים – הסעדים של סבתא!

בטל את נעילת הסודות של סבתא: טיפול טבעי לכינים – הסעדים של סבתא!

מה הם כינים?

כינים הם חרקים קטנים וחסרי כנפיים הניזונים מדם אנושי.הם מתפשטים באמצעות קשר ישיר עם אדם או חפץ שורץ, והם יכולים לחיות במגוון סביבות, כולל בגדים, ריהוט ומצעים.כינים נמצאים בדרך כלל על הקרקפת, מאחורי האוזניים ועל ערפת הצוואר.הם יכולים לגרום לגירוד, לגירוי ובמקרים מסוימים, תגובה אלרגית.

טיפול טבעי לכינים

טיפול בכינים יכול להיות מאתגר וחשוב להשתמש בשיטה בטוחה ויעילה.התרופות של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול בכינים באופן טבעי.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר לכינים:

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי חזק, וניתן להשתמש בו לטיפול בכינים.כדי להשתמש בשום, לקלף ולמועות כמה שיני ציפורן ולערבב עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזורים הפגועים וכיסוי עם מכסה מקלחת או מגבת.השאירו את העיסה לילה ושטפו בבוקר.

שמן זית

שמן זית הוא טיפול בטוח ויעיל לכינים.כדי להשתמש בשמן זית, החל אותו באופן חופשי על האזורים הפגועים וכיסוי במכסה מקלחת או מגבת.השאירו את השמן לילה ושטפו בבוקר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכינים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים ומורחים על האזורים הפגועים.מכסים במכסה מקלחת או מגבת ויוצאים על פני לילה.לשטוף בבוקר.

חומץ

חומץ הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרוג כינים.כדי להשתמש בחומץ, מערבבים כוס חומץ עם כמה טיפות מים ומורחים על האזורים הנגועים.מכסים במכסה מקלחת או מגבת ויוצאים על פני לילה.לשטוף בבוקר.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה באיזו שיטת טיפול טבעית תבחרו, חשוב להשתמש בה בעקביות ובקביעות.בנוסף, חשוב לנקות ביסודיות את האזורים המושפעים, כמו לבוש, מצעים וריהוט, למניעת חיבור מחדש.

סבתות מפיקות תרופות ביתיות לכינים ראש במשך מאות שנים.למרבה המזל, רבים מהם עדיין עובדים.טיפולי כינים ראש טבעיים הם בטוחים ויעילים יותר מטיפולים כימיים, והם פחות יקרים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בכינים הראשיות המשמשות את הסבתות.

חומץ ושמן זית

חומץ ושמן זית הם שניים מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לכינים ראש.החומץ משמש להמיסת הדבק המחזיק את ביצי הכינים במקום, ושמן הזית משמש לחנק את הכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ ושמן זית בקערה.לעסות את התערובת לקרקפת ולשיער ולהשאיר אותה לפחות שעה.יש לשטוף את התערובת מהשיער ואז מסרק דרכו עם מסרק NIT כדי להסיר את הכינים והביצים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכינים ראש.האופי החומצי של מיץ הלימון עוזר להמיס את הדבק המחזיק את ביצי הכינים במקום, מה שמקל על הסרתם.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת והשיער ומשאיר אותה לפחות שעה.יש לשטוף את התערובת מהשיער ואז מסרק דרכו עם מסרק NIT כדי להסיר את הכינים והביצים.

ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא עוד תרופה ביתית יעילה לכינים ראש.הג’לי עוזר להחניק את הכינים, מה שמקל על הסרתם מהקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של ג’לי נפט על הקרקפת והשיער.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שטפו אותו.סרבו דרך השיער עם מסרק NIT כדי להסיר את הכינים והביצים.

תרופות טבעיות אחרות

ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות לכינים ראש המשמשות את הסבתות.חלקם כוללים מיונז, שום, שמן עץ התה, שמן לבנדר וחומץ תפוחים.כל הסעדים הללו פועלים באותו אופן כמו הסעדים שהוזכרו לעיל.הם עוזרים להמיס את הדבק שמחזיק את ביצי הכינים במקום ומחניק את הכינים.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטבעי הטוב ביותר לכינים?

הטיפול הטבעי הטוב ביותר לכינים הוא שילוב של חומץ ושמן זית.שילוב זה יעיל בהמסת הדבק המחזיק את ביצי הכינים במקום ומחניק את הכינים.

כמה זמן עלי להשאיר טיפול בכינים טבעיות בשיער שלי?

יש להשאיר את רוב טיפולי הכינים הטבעיים בשיער למשך שעה לפחות.לאחר מכן, עליך לשטוף אותו במים חמים ואז לסרוק את השיער עם מסרק NIT כדי להסיר את הכינים והביצים.

סבתות מגלמות טיפולים טבעיים לכינים ראש במשך מאות שנים, ורבים מהטיפולים הללו עדיין יעילים כיום.שמן חומץ ושמן זית, מיץ לימון וג’לי נפט הם כולם טיפולים טבעיים יעילים לכינים.ניתן להשתמש בטיפולים אלה כדי להמיס את הדבק המחזיק את ביצי הכינים במקום ולהחניק את הכינים.בנוסף, ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות לכינים בהן ניתן להשתמש, כולל מיונז, שום, שמן עץ התה, שמן לבנדר וחומץ תפוחים.טיפולים טבעיים הם אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לטיפולים כימיים, והם בדרך כלל פחות יקרים.

לסיכום, לסיכום, טיפולים טבעיים לכינים הם דרך נהדרת להיפטר מכינים מבלי להשתמש בכימיקלים קשים.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים, ורבות מהן עדיין יעילות כיום.שמן חומץ ושמן זית, מיץ לימון וג’לי נפט הם כולם טיפולים טבעיים יעילים לכינים.בנוסף, ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן.טיפולים טבעיים הם אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לטיפולים כימיים, והם בדרך כלל פחות יקרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן