דף הבית » תרופות סבתא » לכו בית ספר ישן עם תרופות סבתא של כינים ערוות אלה

לכו בית ספר ישן עם תרופות סבתא של כינים ערוות אלה

מה הם כינים ערוות?

כינים ערוותיות הן חרקים קטנים, דמויי סרטנים שחיים בשיער הערווה של בני אדם.הם מחברים את עצמם לשיער וניזונים מדם של האדם.התפשטות כינים ערווה, המכונה גם “סרטנים”, נפוצה מאוד ומופצת בקלות באמצעות מגע מיני.הם יכולים להתפשט גם דרך מגע עם מצעים שורצים, בגדים או מגבות.במקרים מסוימים, כינים ערוותיות יכולות להתפשט לחלקים אחרים בגוף, כמו ריסים, בתי השחי, החזה או הזקן.

טיפולים מסורתיים לכיני ערווה

הטיפולים הנפוצים ביותר לכינים ערווה כוללים שמפו וקרמים ללא רופא, תרופות מרשם ותרופות ביתיות.שמפו וקרמים ללא מרשם מכילים קוטלי חרקים חזקים ההורגים את הכינים והביצים שלהם.תרופות מרשם חזקות יותר ובדרך כלל נקבעות להדבקות חמורות יותר.תרופות ביתיות לכינים ערוותיות קיימות כבר מאות שנים ויכולות להיות דרך יעילה ובטוחה לטיפול בתנפילי כינים.

תרופות לסבתא לכינים ערבי

תרופות סבתות הן תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו מדור לדור.לעתים קרובות הם פשוטים ויעילים וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מחלות ומחלות.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לטיפול בכינים ערווה:

  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא דוחה טבעי וחרקים טבעי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב בשמן נשא ולהחיל אותו כשמפו.שמן עץ התה יכול להיות מעצבן את העור, ולכן חשוב לבדוק תחילה אזור קטן.
  • שום: שום שימש במשך מאות שנים כחומר חיטוי ונוגד פטרייתי.ניתן לכתוב אותו ולערבב אותו עם שמן נשא ולהחיל ישירות על האזור המושפע.שום יכול לגרום לגירוי בעור, ולכן חשוב לבדוק תחילה אזור קטן.
  • חומץ: חומץ הוא חומר אנטי -חיטוי טבעי ונוגד פטרייתי.זה יכול לשמש כשטיפה לאחר שמפו או מיושם ישירות על האזור המושפע.חומץ יכול להיות מעצבן את העור, ולכן חשוב לבדוק תחילה אזור קטן.
  • מלח: מלח הוא חיטוי טבעי וקוטל חרקים טבעי.ניתן לפזר אותו על האזור הפגוע או לערבב בשמן נשא ולהפעיל כשמפו.מלח יכול להיות מעצבן את העור, ולכן חשוב לבדוק תחילה אזור קטן.
  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא חומר אנטי -חיטוי טבעי ונוגד פטרייתי.זה יכול לשמש כשטיפה לאחר שמפו או מיושם ישירות על האזור המושפע.מיץ לימון יכול להיות מעצבן את העור, ולכן חשוב לבדוק תחילה אזור קטן.

כל התרופות הסבתות הללו יכולות להיות יעילות בטיפול בכינים ערוותיות, אך חשוב לזכור שיש להשתמש בהן רק כתוסף לטיפולים מסורתיים.אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ או טיפול רפואי.חשוב גם לזכור לבדוק תחילה אזור קטן כדי לוודא שהתרופה אינה גורמת לגירוי בעור.

טיפ מועיל לזכור בעת שימוש בסעדים לסבתא לכינים ערווה הוא לעקוב אחר שמפו לכינים לאחר כל טיפול כדי להבטיח את כל הכינים והביצים נהרגו.זה יעזור במניעת חיבור מחדש ולעזור להבטיח טיפול מוצלח.

תרופות טבעיות לסבתא של כינים ערווה

סבתא של כינים ערווה היא מצב הנגרם על ידי אורגניזם טפילי מיקרוסקופי המכונה Phthirus pubis, או “סרטנים”.הוא מתפשט באמצעות מגע מיני, כולל נגיעה, מין אוראלי, ושיתוף של ביגוד ומצעים.הזיהום יכול לגרום לגירוד ואודם באזור המושפע.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בסבתא של הכינים הערווה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי המופק מעלי צמח עץ התה.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי שיכולות לעזור להרוג את הכינים ולמנוע התפשטותן.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס,ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להרוג את הכינים.לשימוש, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותו עם מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה מספר דקות לפני השטיפה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטי -חיטוי טבעי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להרוג את הכינים.לשימוש, פשוט מערבבים כמה כפות מהחומץ עם כוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

מניעת סבתא של כינים ערווה

הדרך הטובה ביותר למנוע סבתא של כינים ערווה היא לתרגל סקס בטוח.זה כולל שימוש בקונדומים במהלך מגע מיני והימנעות משיתוף בגדים, מצעים ומגבות.חשוב גם לשמור על האזור הפגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הכינים.

שאלות נפוצות

  • מהי סבתא של כינים ערבי?
    סבתא כינים ערווה היא מצב הנגרם על ידי אורגניזם טפילי מיקרוסקופי המכונה Phthirus pubis, או “סרטנים”.זה מתפשט באמצעות מגע מיני, כולל נגיעה, מין אוראלי, ושיתוף של ביגוד ומצעים.
  • מהן כמה תרופות טבעיות לסבתא של כינים ערוות?
    כמה תרופות טבעיות לסבתא של כינים ערווה כוללות שמן עץ התה, שום וחומץ סיידר תפוחים.
  • כיצד אוכל למנוע סבתא של כינים ערבי?
    הדרך הטובה ביותר למנוע סבתא של כינים ערווה היא לתרגל סקס בטוח, כולל שימוש בקונדומים במהלך מגע מיני והימנעות משיתוף בגדים, מצעים ומגבות.חשוב גם לשמור על האזור הפגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הכינים.

סבתא כינים ערווה היא מצב שיכול להיות לא נוח ומביך, אך עם טיפול ומניעה נאותים, ניתן לנהל אותו.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות כמו שמן עץ התה, שום וחומץ תפוחים לטיפול בזיהום ולמנוע התפשטותו.בנוסף, תרגול מין בטוח ושמירה על האזור הנגוע נקי ויבש יכול לעזור במניעת התפשטות הכינים.למידע נוסף על סבתא כינים ערבי, אתה יכול להתייחס ל הגדרת Wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן