דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים המיושנים של סבתא: הדרך הטבעית לטיפול בכינים!

הסעדים המיושנים של סבתא: הדרך הטבעית לטיפול בכינים!

הכינים האיומות: הסעדים של סבתא שעדיין רלוונטיים כיום
נגיעות בכינים יכולות להוות מקור לתסכול גדול ומבוכה, אך ישנם תרופות טבעיות ויעילות בהן תוכלו להשתמש כדי להילחם בהם.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך הדורות, כאשר הסבתות הן המקור לשפע של ידע וחוכמה בכל מה שקשור לטיפול בכינים.

מהשימוש בשמנים ועשבי תיבול אתרים, לחניקת הכינים בג’לי נפט, ואפילו השיטה המיושנת להסרת ידנית את הכינים וה- NITs, ישנן מגוון דרכים בהן תוכלו להילחם בכינים באופן טבעי.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות המסורתיות לכינים שסבתות משתמשות בהן כבר שנים.

שמנים אתרים לטיפול בכינים

שמנים אתריים הם דרך יעילה וטבעית להרוג ולהדוף כינים.שמנים אתרים נפוצים לטיפול בכינים כוללים שמן עץ התה, שמן לבנדר, שמן נים ושמן רוזמרין.ידוע כי שמנים אלה בעלי תכונות אנטי -חיטוי, נוגדי פטרייה ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הכינים והביצים שלהם.

כדי להשתמש בשמנים אתרים לטיפול בכינים, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי לבחירתך לשמן נשא כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן שקדים ואז למרוח אותו על שיערך, קרקפתך וצווארך.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי לשמפו בעת שטיפת השיער שלך.

תרופות צמחיות לטיפול בכינים

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כתרופה טבעית להתפשטות כינים.עשבי תיבול נפוצים לטיפול בכינים כוללים שום, חילבה ואקליפטוס.

שום הוא טיפול בכינים יעיל מכיוון שהוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בשום לטיפול בכינים, אתה יכול להכין משחת שום ולהחיל אותו על הקרקפת שלך, או שתוכל להוסיף שום שום לשמפו שלך בעת שטיפת השיער שלך.

חילבה היא עשב נוסף שיכול לשמש לטיפול בכינים.הוא מכיל תכונות חיטוי, אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הכינים והביצים שלהם.כדי להשתמש בחילבה לטיפול בכינים, אתה יכול להכין משחה מזרעי חילבה קרקעית ולהחיל אותו על הקרקפת שלך.

אקליפטוס הוא גם טיפול בכירים יעיל.זה יכול לעזור להדוף את הכינים, ותכונותיו האנטי -חיוביות, נגד פטריות ואנטיבקטריאליות יכולות לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש באקליפטוס לטיפול בכינים, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס לשמן נשא כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן שקדים, ואז למרוח אותו על קרקפתך.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לציין כי יש להשתמש בזהירות בשמנים אתרים, עשבי תיבול ותרופות טבעיות אחרות.עשו תמיד בדיקת טלאים על שטח קטן של עור לפני שתשתמשו בשמנים אתרים או תרופות צמחיות לטיפול בכינים, מכיוון שאנשים מסוימים עשויים להיות רגישים או אלרגיים לחומרים אלה.

תרופות טבעיות יעילות כדי להיפטר מכינים

נגיעות בכינים יכולות להיות מאוד לא נוחות וקשות להיפטר מהן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטפל בבעיה.מהתרופות של סבתא לפתרונות מודרניים יותר, בואו נסתכל על כמה מהשיטות היעילות ביותר להיפטר מכינים.

שמנים אורגניים

אחד מתרופות הכינים הנפוצות והיעילות ביותר הוא השימוש בשמנים טבעיים.ניתן ליישם שמנים כמו קוקוס, זית ושמן עץ התה ישירות על הקרקפת, ולהשאיר על הלילה.השמן יחנק את הכינים, יהרוג אותם ויקל עליהם על הסרתם.חשוב לבחור שמן אורגני, מכיוון שהכימיקלים הקשים בגרסאות שאינן אורגניות עלולות לעצבן את הקרקפת עוד יותר.

חומץ

חומץ הוא תרופה פופולרית נוספת לכינים.זה יכול לשמש כשטיפה לאחר השמפו, או להחיל על הקרקפת בבקבוק ריסוס.חומץ יכול לעזור להמיס את הדבק בו משתמשים הכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.זה נחשב גם לעזור להרגיע את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי כינים.

שום

שום שימש כתרופת כינים עבור Centuריס.ניתן לכתוב אותו ולערבב במים כדי ליצור משחה, שניתן ליישם ישירות על הקרקפת.לשום תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להיפטר מכינים וביצותיהם.

הסעדים של סבתא לכינים

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות כדי להיפטר מכינים במשך דורות.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות:

  • מיונז: ניתן ליישם מיונז ישירות על הקרקפת ולהשאיר על הלילה.השמנים במאונז יחנקו את הכינים ויקלו על הסרתם.
  • מלח: ניתן לערבב מלח עם מים לייצור משחה, שניתן ליישם על הקרקפת.המלח יתייבש את הכינים, יהרוג אותם.
  • אלוורה: אלוורה ניתן ליישם ישירות על הקרקפת כדי להרגיע את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי כינים.
  • מיץ לימון: מיץ לימון יכול לשמש כשטיפה לאחר השמפו, או להחיל ישירות על הקרקפת בבקבוק ריסוס.החומציות של מיץ הלימון עוזרת להמיס את הדבק בו משתמשים הכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.
  • חומץ וסודה לשתייה: ניתן לערבב יחד חומץ וסודה לשתייה כדי ליצור משחה, שניתן ליישם על הקרקפת.התערובת תעזור להמיס את הדבק בו משתמשים הכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב זה עם זה, או לבד.חשוב להשתמש במרכיבים טבעיים ואורגניים, מכיוון שהכימיקלים הקשים בגרסאות שאינן אורגניות עלולות לעצבן את הקרקפת.

מסקנה

נגיעות בכינים יכולות להיות לא נוחות במיוחד וקשות להיפטר מהן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטפל בבעיה.מהתרופות של סבתא לפתרונות מודרניים, השיטות לעיל הן כמה מהדרכים היעילות ביותר להיפטר מכינים.חשוב לבחור מרכיבים טבעיים ואורגניים, מכיוון שהכימיקלים הקשים בגרסאות שאינן אורגניות עלולות לעצבן את הקרקפת.

שאלות נפוצות

  • מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לכינים?
    התרופה הטבעית הטובה ביותר לכינים היא השימוש בשמנים אורגניים, כמו קוקוס, זית ושמן עץ התה.השמן ייחנק את הכינים, ויקל עליהם על הסרתם.
  • מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ לכינים?
    הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ לכינים היא להשתמש בו כשטיפה לאחר השמפו, או למרוח אותו על הקרקפת בבקבוק ריסוס.זה יעזור להמיס את הדבק בו משתמשים הכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.

תרופות טבעיות יכולות להיות דרך יעילה להיפטר מכינים, ורבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים.חשוב לבחור מרכיבים טבעיים ואורגניים, מכיוון שהכימיקלים הקשים בגרסאות שאינן אורגניות עלולות לעצבן את הקרקפת.למידע נוסף על טיפול בכירים, <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/lice_treatmen

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן