דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » מהן תרופות סבתא לדלקת בכתף
דלקת בכתף תרופות סבתא

מהן תרופות סבתא לדלקת בכתף

.דלקת בכתף היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים מבקרים את הרופא שלהם. הסיבה השכיחה ביותר נובעת מתנועות חוזרות ונשנות כמו הרמת חפצים ופעילויות גופניות אחרות.

חלק מהתרופות הטבעיות לדלקת בכתף הן: חבילות חמות, חבילות קרח, עיסוי ומשככי כאבים כמו איבופרופן.

הדרך הטובה ביותר למנוע דלקת בכתף היא הימנעות מתנועות חוזרות ונשנות וכל פעולה שעלולה לגרום לכאב או לגירוי באזור הכתף.

ישנם גורמים רבים לדלקת בכתף, והנפוץ שבהם הוא תסמונת הפגיעה. מצב זה נגרם על ידי דלקת של הרקמה המכסה את השוליים הגרמיים של מפרק הכתף שלך.

התסמין השכיח ביותר של תסמונת הפגיעה הוא כאב בכתף שמחמיר כאשר אתה מגיע מעל הראש או מאחורי הגב. הכאב יחמיר גם כאשר תניע את היד לכיוונים מסוימים.

אתה יכול להפחית את הכאב על ידי מנוחה, מריחת שקיות קרח על האזור ונטילת תרופות אנטי דלקתיות כמו איבופרופן או נפרוקסן נתרן.

התרופה הטבעית הפופולרית ביותר לכאבי צוואר היא קרח. זה עוזר להקל על התכווצויות שרירים ולהפחית נפיחות ברקמות סביב הצוואר. עליך לעטוף מגבת סביב צווארך לפני מריחת הקרח עליה למשך 20 דקות בכל פעם.

תרופה פופולרית נוספת היא טיפול בחום. זה כולל כריות חימום ואמבטיות חמות כדי להגביר את זרימת הדם ברקמה סביב הצוואר שלך. ניתן גם למרוח אותו ישירות על העור באמצעות קומפרס חם או על ידי עטיפתו במגבות ספוגות במים חמים.

-צריכת נוזלים: שתו הרבה מים כדי לשמור על לחות הגוף ולהימנע מהתייבשות.

-הרמה: הרמת משקולות יכולה לסייע בחיזוק הצוואר והכתפיים. השתמש במשקל קל יותר אם יש לך כאבים בצוואר או במפרקי הכתפיים.

-עיסוי: עיסויים מועילים להפגת מתח ומתח משרירים באזור הגב והצוואר.

דלקת בכתף כדורים

הכתף היא מפרק כדור ושקע. הכדור הוא המקום שבו הזרוע מתחברת לגוף והשקע הוא המקום שבו עצם הזרוע העליונה (הומרוס) משתלבת. השרירים בגב עוזרים לשמור את היד קרוב לגופך בזמן שאתה עומד או יושב זקוף. שרירי השרוול המסובב שלך עוזרים לשמור על יציבות הזרוע שלך בזמן שהיא נעה בחלל.

דלקת של מפרק כדור ושקע כמו הכתף יכולה לקרות עקב פציעה או שימוש יתר. התסמינים עשויים לכלול כאב בלילה כאשר ישנים בצד זה של

דלקת מפרקים תרופות סבתא

דלקת פרקים היא הפרעה במפרקים הגורמת לכאב, נפיחות ונוקשות במפרקים. זה יכול להשפיע על כל מפרק בגוף שלך ויכול להיות מאוד כואב. זוהי מחלה כרונית. הכאב של דלקת פרקים מתגבר עם הזמן מכיוון שהדלקת לא נעלמת והסחוס המקיף את המפרקים מתחיל להתפרק.

ישנן דרכים רבות להקל על כאבי דלקת פרקים, אך לכולן יש את החסרונות שלהן. לדוגמה, יש אנשים שקשה להם ליטול תרופות כל יום או שהם לא רוצים לקחת אותן בכלל כי יש להם תופעות לוואי כמו בחילות או כאבי ראש. יש אנשים שמנסים תרופות אחרות כמו דיקור או יוגה, אך ייתכן שגם טיפולים אלו לא יעבדו עבור כולם.

דלקת בכתף תסמינים

דלקת בכתף היא הפציעה השכיחה ביותר בקרב ספורטאים. זה יכול להיגרם ממגוון סיבות, כולל שימוש יתר, פציעה או מצב ספציפי. התסמינים עשויים להשתנות בהתאם לסוג הדלקת והגורם לה.

התסמין השכיח ביותר הוא כאב בחלק הקדמי או בצד של הכתף. תסמינים נוספים כוללים נפיחות, רגישות למגע, קושי להזיז את הזרוע ותחושת מתיחה באזור הכתפיים.

אנטיביוטיקה לדלקת בכתף

הכתף היא אתר שכיח של דלקת, ולעתים קרובות היא מטופלת באנטיביוטיקה.

הסוג הנפוץ ביותר של דלקת בכתף הוא דלקת בגיד המסובב. זה יכול להיגרם משימוש יתר או טראומה לכתף. זה מתחיל בדרך כלל ככאב בחלק הקדמי של הכתף, שמתקדם לכאב בגב ובצוואר, ובסופו של דבר לחוסר תחושה בזרוע.

מצב זה עשוי לנבוע גם מקרע או קרע של גיד אחד או יותר הנצמדים לגיד הדו-ראשי בחלק העליון של עצם הזרוע העליונה (הומרוס).

דלקת בגיד הכתף

מפרק הכתף הוא מפרק מסוג כדור ושקע. המשמעות היא שראש עצם הזרוע (עצם הזרוע העליונה) יושב בשקע רדוד בעצם השכמה (שכמות). השרירים, הגידים והרצועות סביב הכתף פועלים יחד כדי לאפשר תנועה. שרירי השרוול המסובב והגידים הם אלה שמחזיקים את ראש עצם הזרוע במקומו בתוך השקע הזה.

דלקת בגיד הכתף היא דלקת או גירוי של אחד או יותר מהמבנים הללו. זה יכול להיגרם משימוש חוזר, שימוש יתר, פציעה, או אפילו סתם יציבה גרועה לאורך היום.

דלקת בכתף זריקה

הזרקת חומר לכתף היא טיפול נפוץ בדלקת.

אין להשתמש בטיפול בהזרקה בחולים עם אלרגיות חמורות, זיהומים או הפרעות עור.

חשוב לשמור על האזור נקי ויבש לפני ההזרקה.

רופא בדרך כלל יזריק קורטיקוסטרואידים למפרק הכתף ומסביבו על מנת להפחית את הדלקת.

דלקת בגיד ביד תרופות סבתא

דלקת גידים היא מצב שכיח שניתן לטפל בו באמצעות תרופות.

דלקת בגיד היא דלקת של גיד והיא יכולה להשפיע על כל חלק בגוף, כולל הידיים. הסוג הנפוץ ביותר של דלקת בגידים הוא ביד והוא נקרא De Quervain’s Tendonitis. זה קורה כאשר אדם אוחז או משתמש ביד שלו יותר מדי, מה שגורם לנפיחות בגיד אחד או יותר באזור פרק כף היד שלך.

הטיפול הטוב ביותר לדלקת גידים בתרופה של סבתא ביד הוא נטילת תרופות אנטי דלקתיות כמו איבופרופן או נפרוקסן נתרן להפחתת נפיחות וכאב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן