דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » כתף קפואה: תרופות סבתא לשחרור הכתף
כתף קפואה תרופות סבתא

כתף קפואה: תרופות סבתא לשחרור הכתף

כתף קפואה היא מצב שיכול לקרות לכל אחד, לא משנה באיזה גיל. מצב זה קורה כאשר התנועה של אחת הכתפיים שלכם הופכת מוגבלת עקב דלקת של המפרק.

ישנן תרופות טבעיות רבות לכתף קפואה, שניתן למצוא באזורים שונים בעולם. קיימים אנשים רבים היעידו על כך שתרופות אלו עובדות באופן יעיל במיוחד, בעוד שאחרים מוצאים אותן לא יעילות.

כתף קפואה היא מצב כואב ומתיש הגורם לאובדן תנועה במפרק אחד או יותר. תרופה טבעית אחת למצב זה היא להשתמש בחום של בקבוק מים חמים כדי לחמם את האזור הפגוע.

ישנן תרופות טבעיות רבות לכתף קפואה, כגון שימוש בחימום אזורי של המקום, אמבט מלח אפסום ושתיית תה עם לימון ודבש לחימום פנימי של הגוף והחזרה של ויטמינים ומינרלים.

אחת התרופות הטבעיות היעילות ביותר לכתף קפואה היא שמן לבנדר. השמן שימש במשך מאות שנים והוא מעניק תוצאות מבטיחות בכל הנוגע לשיכוך כאבים מקומיים באזורים שונים בגוף, ובייחוד באזור הכתף הקפואה.

תוכן העניינים:

טיפול בכתף קפואה בחיסון

חיסון בכתף קפואה הוא חיסון חדש המסייע במניעה של הגורם לתופעה. חיסון בכתף קפואה עוזר למנוע החמרה של הדלקת. הוא גם עוזר להפחית את מספר הטיפולים הדרושים בכתף קפואה. חיסון בכתף קפואה הוא זריקה הניתנת למטופלים שאובחנו עם כתף קפואה. הזריקה יכולה לעזור להפחית כאב, דלקת ולשפר את איכות החיים עבור אנשים הסובלים ממצב זה. חיסונים בכתף קפואה הם פופולריים במיוחד מכיוון שהם עוזרים לאנשים הסובלים ממצב זה תוך שמירה על טיפול יעיל.

כתף קפואה בראי הנפש

במצב זה, שרירי השרוול המסובב המקיפים את הכתף הופכים דלקתיים ונפוחים, מה שגורם לכאב ולהגבלה בתנועה. הגורם לכתף קפואה יכול להיות מיוחס לטראומה, זיהום או הפרעות אוטואימוניות. כתף קפואה במראה הנשמה מתייחסת לתופעה שבה ההשתקפות של האדם נראית כאילו יש לה כתף קפואה ואתם מרגיש שגם לכם יש כזו.

טיפול בכתף קפואה

כתף קפואה היא מצב המתרחש כאשר השרירים והגידים התומכים במפרק הופכים דלקתיים ונפוחים. התוצאה היא טווח תנועה מוגבל במפרק הכתף.

טיפול בכתף קפואה כולל בדרך כלל פיזיותרפיה, משככי כאבים ומנוחה. לעיתים הוא עשוי גם לכלול תרופות בכדי להקל על תסמינים של כאב עצבי.

מחקר חדש מראה שדיקור סיני עשוי להיות דרך יעילה לטיפול בכתפיים קפואות.

כתף קפואה טיפול טבעי

הטיפול היעיל ביותר לכתף קפואה הוא טיפול במנוחה ובקרח, המפחית דלקות ונפיחות. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות אי נוחות בעת שימוש בשיטות אלה. אם אתם חשים באי נוחות עם קור, כדאי לשקול לנסות תרופות טבעיות אחרות עבור הכתף הקפואה שלכם.

טיפול טבעי בכתף קפואה לרוב כולל את הדברים הבאים:

– טיפול בעיסוי – עיסוי עוזר להפחית נוקשות בשרירים ולשחרר מתחים בגידים הגורמים לכאבים בכתפיים ובצוואר. כמו כן הוא גם משפר את זרימת הדם כדי לעזור להפחית דלקת.

– דיקור סיני – הטיפול עוזר לשיכוך כאבים על ידי גירוי קצות עצבים סביב הכתף השולטים בתחושה מהאזור הזרוע.

פלדנקרייז לכתף קפואה

פלדנקרייז היא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בתנועות עדינות ונשימות עמוקות כדי לעזור לאנשים להחלים מפציעות או מחלות. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית שנמצאת בשימוש למעלה מ-60 שנה.

טיפול פלדנקרייז יכול להיות מועיל בהקלה על הכאב ושיקום טווח תנועה מסוים בכתף. סוג זה של טיפול יכול לעזור לאלו מכם הסובלים מכתף קפואה להחזיר את הניידות ולתפקודם על ידי שיקום דפוסי התנועה הטבעיים שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן