דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » ריפוי כאבי רגליים על ידי תרופות סבתא
כאבי רגליים תרופות סבתא

ריפוי כאבי רגליים על ידי תרופות סבתא

ישנן סיבות רבות מדוע אדם עלול לחוות כאבים ברגליים. חלק מהגורמים השכיחים לכאבים ברגליים הם התכווצות שרירים, דלקת פרקים, סיאטיקה ודורבן בעצמות.

התסמין השכיח ביותר של כאב ברגליים הוא כאב או כאב חד באזור הגב התחתון והישבן. זה נגרם לרוב מישיבה ממושכת או עמידה ממושכת.

אם אתה חווה כאבים ברגליים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להקל עליהם. אחת הדרכים היא להשתמש בכריות חימום באזור הגב והישבן לפני השינה בלילה. אפשרות נוספת תהיה נטילת תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן או נפרוקסן נתרן.

הגורמים השכיחים ביותר לכאבי רגליים הם התכווצות שרירים או מתיחת שרירים, או פציעה. כאב ברגליים יכול להיות גם סימפטום למצב חמור יותר כמו פקקת ורידים עמוקים או תסחיף ריאתי.

ישנן תרופות רבות לכאבי רגליים שניתן להשתמש בהן בבית. חלק מאלה כוללים:

– חבילות קרח: ניתן ליישם אותן ישירות על אזור הדאגה שלך ויספקו הקלה בנפיחות ודלקת.

– קומפרסים קרים: אלה יכולים גם לספק הקלה בנפיחות ודלקת וכן להפחית אדמומיות ונפיחות. החל אותם במשך 15 דקות בכל שעה עד שתרגיש טוב יותר.

– הרמת הרגליים: הרמת הרגליים תאפשר זרימת דם

מחקר שפורסם ב-Journal of the American Medical Association מצא כי יישום מקומי של שמן לבנדר הפחית את הכאב והגדיל את טווח התנועה בחולים עם דלקת מפרקים ניוונית בברך.

– שקיות קרח – אמבטיות או מקלחות חמות

– טיפול בעיסוי

– טיפול בחום

– לעשות אמבטיות חמות

-מרחו קרח

-השתמש בקרמים מקומיים

ישנן מספר תרופות טבעיות שכדאי לדעת עליהן. הם כוללים קינמון, ג’ינג’ר וכורכום. שלושת התבלינים הללו יכולים לעזור להקל על כאבים ודלקות והם שימשו במשך מאות שנים כדי להיפטר מכאבי רגליים.

כאבי רגליים אבחון עצמי

יש הרבה דברים שיכולים לגרום לכאבים ברגליים, וחשוב לדעת מהם לפני שמתחילים לאבחן את הבעיה.

הגורמים השכיחים ביותר לכאבי רגליים הם:

– זרימת דם לקויה

– התכווצות שרירים

– כאב בגב התחתון

כאיך להוריד נפיחות ברגליים

ישנן דרכים רבות להפחית נפיחות ברגליים, כגון:

1) שתו הרבה מים כדי למנוע התייבשות.

2) הימנע מעמידה לפרקי זמן ארוכים או מישיבה עם רגליים משוכלות לפרקי זמן ממושכים.

3) התאמן באופן קבוע ואל תתאמץ יתר על המידה.

4) ללבוש גרבי דחיסה או צינור תמיכה אם יש לך הפרעה ורידית כגון דליות או אי ספיקת ורידים.

דלקת בכתף תרופות סבתא

תרופת הסבתא היא תרופה עממית שאמורה לסייע בדלקת בכתף. לא ידוע כיצד נוצרה תרופה זו, אך היא הועברה לדורות של בני משפחה.

דלקת בגיד ביד תרופות סבתא

דלקת בגיד היא דלקת של הגיד, שהיא הרקמה המחברת בין שרירים לעצם. דלקת בגידים ביד היא פגיעה תעסוקתית שכיחה בקרב אנשים שעובדים עם הידיים.

הדרך הטובה ביותר להימנע מדלקת גידים ביד היא לא להשתמש בידיים יותר מדי. זה כולל הימנעות מפעילויות כגון הקלדה, משחק משחקי וידאו או נגינה על כלים לפרקי זמן ארוכים.

דלקת מפרקים תרופות סבתא

דלקת פרקים היא מחלה הפוגעת במפרקים וגורמת לכאב, נוקשות ונפיחות. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל גיל, השמנת יתר, גנטיקה או הפרעה אוטואימונית. הצורה הנפוצה ביותר של דלקת פרקים היא דלקת מפרקים ניוונית.

ישנן דרכים רבות להקל על הסימפטומים של דלקת פרקים. יש אנשים שמשתמשים בתרופות ללא מרשם כמו איבופרופן או אספירין כדי להפחית כאב ודלקת. אחרים משתמשים בקרמים מקומיים כדי להרגיע את העור סביב המפרקים ולהקל על כאבים ונוקשות.

דלקת באצבע תרופות סבתא

דלקת של תרופת סבתא אצבע היא בעיה שכיחה המופיעה לעיתים קרובות אצל קשישים. זה בדרך כלל משפיע על האצבעות, אבל זה יכול להשפיע גם על אזורים אחרים בגוף.

דלקת באצבע יכולה להיגרם על ידי דברים רבים, כגון פגיעה בעור או זיהום מחיידקים או פטריות. רוב המקרים של דלקת באצבעות אינם חמורים ויחלפו מעצמם ללא כל טיפול.

דלקת באצבע תרופת סבתא היא מצב הפוגע באנשים רבים וניתן לטפל בו בתרופות טבעיות ובטיפולים ללא מרשם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן