דף הבית » תרופות סבתא » המדריך המוחלט לתרופות סבתא עצבניות שלפוחית השתן

המדריך המוחלט לתרופות סבתא עצבניות שלפוחית השתן

מה זה תרופת סבתא עצבנית שלפוחית השתן?

רפואת הרגיזות שלפוחית השתן (BIGM) היא סוג של רפואה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בתסמינים של עצבנות שלפוחית השתן, כולל שתן תכוף, דחיפות ובריחת שתן.BIGM היא תרופה טבעית העשויה משילוב של עשבי תיבול ומינרלים, כולל חורבן, ג’וניפר, ג’ינג’ר, ליקוריץ ויארו.על פי ההערכה, עשבי התיבול והמינרלים המשמשים ב- BIGM עובדים יחד כדי להפחית דלקת וגירוי בשלפוחית השתן, ובכך מספקים הקלה מהתסמינים של עצבנות שלפוחית השתן.

איך BIGM עובד?

BIGM עובד על ידי הפחתת דלקת וגירוי בשלפוחית השתן.לצמחי המרפא והמינרלים ב- BIGM הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית כאב ואי נוחות הנגרמת כתוצאה מעצבנות שלפוחית השתן.BIGM עוזר גם לחזק את שרירי השלפוחית, מה שמסייע להפחתת התדירות והדחיפות של שתן.בנוסף, הוכח כי BIGM יעיל בשיפור בקרת השלפוחית, ובכך להפחית את הסיכון לבריחת שתן.

טיפים לקיחת BIGM

BIGM היא תרופה צמחית בטוחה ויעילה לתסמינים של עצבנות שלפוחית השתן, אך יש כמה טיפים שעוקבים אחריהם בעת נטילת BIGM:

  • עקוב תמיד אחר הוראות המינון בתווית המוצר.
  • יש ליטול ביג עם אוכל או אחרי ארוחות.
  • שתו הרבה מים שיעזרו לשטוף רעלים ובזבוז מהגוף.
  • הימנע מארוחות גדולות ומאכלים עתירי שומן בעת ליטול ביג.
  • אל תיקח את BIGM אם יש לך אלרגיות לאף אחד מהמרכיבים.

טיפ ייחודי: בנוסף לנקוט ביג ‘כביכול, חשוב גם לתרגל הרגלי בריאות טובים שלפוחית השתן.זה כולל שתיית הרבה מים, הימנעות מקפאין ואלכוהול, והליכה לשירותים כשאתה צריך.כמו כן, תרגילי תרגילי רצפת אגן יכולים לעזור בחיזוק שרירי השלפוחית ולהפחית את הסימפטומים של עצבנות שלפוחית השתן.

יש מגוון של תרופות לסבתא עצבניות שלפוחית השתן הזמינות לטיפול במצב זה.רבות מהתרופות הללו הן ללא מרשם, אך חלקן עשויות לדרוש מרשם מרופא.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שנטילת תרופות כלשהן כדי להבטיח שהיא תהיה בטוחה ויעילה לטיפול בסבתא עצבנית שלפוחית השתן.

אנטי -פיסמודיקים

אנטי -פיסמודיות הן תרופות המשמשות להקלה על עוויתות שרירים.ניתן ליטול תרופות אלה דרך הפה או באמצעות הזרקה.תרופות אנטי -פסמודיות נפוצות כוללות:

  • baclofen
  • טיזנידין
  • dicyclomine

אנטי -פיסמודיקים פועלים על ידי חסימת עצבים הגורמים לעוויתות שרירים, המסייעות להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לסבתא עצבנית שלפוחית השתן.

מרפי שרירים

מרגיעים שרירים הם תרופות שיכולות לעזור להפחית את מתח השרירים ועוויתות.ניתן ליטול תרופות אלה דרך הפה, באמצעות הזרקה או באמצעות יישומים אקטואליים.תרופות מרגיעות שרירים נפוצות כוללות:

  • cyclobenzaprine
  • carisoprodol
  • methocarbamol

מרגיעים של שרירים פועלים על ידי חסימת העברת דחפי עצב לשרירים, מה שמסייע להפחתת הכאב והאי הנוחות הקשורים לסבתא עצבנית שלפוחית השתן.

טיפולים אלטרנטיביים

בנוסף לתרופות, ישנם גם מגוון טיפולים אלטרנטיביים שעשויים לעזור להפחית את הסימפטומים של סבתא עצבנית שלפוחית השתן.חלק מהטיפולים הללו כוללים:

  • דיקור סיני
  • יוגה
  • ביופידבק
  • תוספי צמחים

טיפולים אלה פועלים על ידי מיקוד לסיבות הבסיסיות לסבתא עצבנית שלפוחית השתן, כמו לחץ וחרדה.על ידי הפחתת לחץ וחרדה, טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למצב זה.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לסבתא עצבנית שלפוחית השתן?

התרופות הטובות ביותר לסבתא עצבנית שלפוחית השתן תהיה תלויה בסימפטום של האדםS והיסטוריה רפואית.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שנטילת תרופות כלשהן כדי להבטיח שהיא תהיה בטוחה ויעילה לטיפול בסבתא עצבנית שלפוחית השתן.

האם יש טיפולים אלטרנטיביים לסבתא עצבנית שלפוחית השתן?

כן, ישנם מגוון טיפולים אלטרנטיביים שעשויים לעזור להפחית את הסימפטומים של סבתא עצבנית שלפוחית השתן.טיפולים אלה כוללים דיקור סיני, יוגה, ביופידבק ותוספי צמחים.

לסיכום, סבתא עצבנית שלפוחית השתן היא מצב שיכול לגרום לכאב ואי נוחות.ישנם מגוון של תרופות וטיפולים אלטרנטיביים הזמינים לטיפול במצב זה.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שנטילת תרופות כלשהן כדי להבטיח שהיא תהיה בטוחה ויעילה לטיפול בסבתא עצבנית שלפוחית השתן.בנוסף, טיפולים אלטרנטיביים כמו דיקור סיני, יוגה, ביופידבק ותוספי צמחים עשויים גם לסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים למצב זה.

רפואת סבתא עצבנית שלפוחית השתן היא מונח המשמש לתיאור תרופות המשמשות לטיפול בסבתא עצבנית שלפוחית השתן.תרופות אלה עשויות לכלול אנטי -פיסמודיות, מרגיעות שרירים ותרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים למצב זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן