דף הבית » תרופות סבתא » לרפא זיהום בדרכי השתן אצל גברים עם רפואה של סבתא!

לרפא זיהום בדרכי השתן אצל גברים עם רפואה של סבתא!

מהי דלקת בדרכי השתן (UTI)?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום בכל חלק במערכת השתן, כולל שלפוחית השתן, השופכה, השופכה והכליות.זה נפוץ יותר אצל נשים, אך גברים יכולים גם לפתח מצב זה.UTIs עלול לגרום לכאב ושריפה במהלך שתן, דחפים תכופים להשתין, ושתן מעונן או עקוב מדם.אם לא מטופלים, UTI יכול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים, כמו זיהום בכליות או אלח דם.

גורמי סיכון ל- UTI אצל גברים

UTIs נפוצים יותר אצל נשים מאשר אצל גברים, אך גברים עדיין יכולים להשיג אותם.גורמי סיכון ל- UTI אצל גברים כוללים:

  • יש צנתר שתן
  • יש מערכת חיסון מוחלשת
  • בעל ערמונית מוגדלת
  • סוכרת
  • יש היסטוריה של אבני כליות
  • עם זיהום המועבר במגע מיני (STI) כמו כלמידיה או זיבה
  • קיום יחסי מין לא מוגנים

הרפואה של סבתא עבור UTI

ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בדרכי השתן.חלק מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות ונודעים בשם “הרפואה של סבתא”.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • מיץ חמוציות – שתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- Utis.
  • חומץ תפוחים – שתיית תערובת של חומץ תפוחים ומים יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של Uti.
  • סודה לשתייה – הוספת כפית סודה לשתייה לכוס מים יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לאוטי.
  • שום – אכילת שום גולמי יכולה לעזור להילחם בזיהום.

חשוב לציין כי תרופות ביתיות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם אתם חווים תסמינים של UTI, חשוב לראות את הרופא שלכם בהקדם האפשרי כדי לקבל את הטיפול המתאים.

טיפים למניעת UTI אצל גברים

ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט כדי להפחית את הסיכון שלכם לפתח UTI:

  • שתו שפע של נוזלים – שתיית שפע נוזלים עוזרת לשטוף חיידקים מדרכי השתן, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.
  • השתין כשאתה צריך – להחזיק בשתן שלך זמן רב מדי יכול להגדיל את הסיכון שלך ל- UTI.
  • נגב מקדימה לאחור – ניגוב מקדימה לאחור לאחר השימוש בשירותים יכול לעזור במניעת כניסה של חיידקים לדרכי השתן.
  • ללבוש בגדים רופפים-לבישת בגדים הדוקים עלולה לגרום לחיידקים להילכד באזור איברי המין, ולהגדיל את הסיכון של UTI.

טיפ: הימנע משימוש בסבונים מבושמים, אמבטיות בועות ומוצרים אחרים באזור איברי המין מכיוון שהם יכולים לעצבן את העור ולהוביל לזיהום.

מהם הסימפטומים שלUTI אצל גברים?

דלקות בדרכי השתן (UTI) אצל גברים יכולים לגרום למגוון תסמינים, כולל כאב וקושי להעביר שתן.הסימפטום השכיח ביותר של UTI אצל גברים הוא תחושת שריפה בעת מעבר שתן.תסמינים אחרים עשויים לכלול שתן מעונן או עקוב מדם, צורך תכוף להשתין וכאב בבטן התחתונה.אם UTI נותר לא מטופל, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר, כמו זיהום בכליות או אלח דם.

הרפואה של סבתא ל- UTI אצל גברים

הרפואה של סבתא, המכונה גם רפואה מסורתית, יכולה להיות דרך יעילה לטיפול ב- UTI אצל גברים.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לטיפול ב- UTI אצל גברים כוללים זנב סוס, ערער, סרפד וחמוציות.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה גלולה או כתה.בנוסף, שתיית שפע נוזלים, כמו מים ומיץ חמוציות, יכולה לעזור לשטוף חיידקים הגורמים ל- UTI.

HORSETAIL

Horsetail הוא עשב ששימש לטיפול ב- UTI בגברים במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשתן, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.ניתן לקחת זנב סוס בצורת גלולה או כתה.זה חשובלציין ש- HorseTail יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח אותו.

ג’וניפר

ג’וניפר הוא עשב נוסף שניתן להשתמש בו לטיפול ב- UTI בגברים.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.ניתן לקחת אותו בצורת גלולה או כתה.בנוסף, ניתן לצרוך מיץ יער ג’וניפר כדי לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.

טיפולים אחרים ל- UTI בגברים

בנוסף לרפואה של סבתא, ישנם מגוון טיפולים אחרים שניתן להשתמש בהם לטיפול ב- UTI אצל גברים.טיפולים אלה כוללים אנטיביוטיקה, תרופות ללא מרשם ושינויים באורח החיים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו ב- UTI, מכיוון שטיפולים מסוימים עשויים שלא להתאים לאנשים מסוימים.

  • אנטיביוטיקה: אנטיביוטיקה היא הטיפול הנפוץ ביותר ב- UTI אצל גברים.הם פועלים על ידי הריגת החיידקים הגורמים לזיהום.חשוב לעבור את מהלך המלא של אנטיביוטיקה כפי שנקבע על ידי רופא כדי להבטיח שכל החיידקים ייהרגו.
  • תרופות ללא מרשם: תרופות ללא מרשם, כמו AZO, יכולות לעזור להקל על הסימפטומים של UTI.עם זאת, הם לא מטפלים בזיהום עצמו.
  • שינויים באורח החיים: ביצוע שינויים באורח החיים, כמו שתיית הרבה מים והימנעות מאלכוהול וקפאין, יכול לעזור במניעת UTI בגברים.בנוסף, שתן לאחר קיום יחסי מין יכול לעזור לשטוף חיידקים שיכולים לגרום ל- UTI.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר ב- UTI בגברים?

הטיפול הטוב ביותר ב- UTI אצל גברים תלוי באדם.טיפולים נפוצים כוללים אנטיביוטיקה, תרופות ללא מרשם ורפואה של סבתא.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו ב- UTI.

האם שתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור ב- UTIS?

כן, שתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור ב- UTIs אצל גברים.מיץ חמוציות מכיל תרכובות שיכולות לעזור לשטוף חיידקים הגורמים ל- UTI.בנוסף, שתיית שפע נוזלים, כמו מים ומיץ חמוציות, יכולה לעזור לשטוף חיידקים הגורמים ל- UTI.

דלקות בדרכי השתן (UTI) אצל גברים יכולים לגרום למגוון תסמינים, כולל כאב וקושי להעביר שתן.הרפואה של סבתא, המכונה גם רפואה מסורתית, יכולה להיות דרך יעילה לטיפול ב- UTI אצל גברים.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול ב- UTI אצל גברים כוללים סוס סוס, ערער, סרפד וחמוציות, שניתן לקחת בצורת גלולה או כתה.בנוסף, ניתן להשתמש גם באנטיביוטיקה, תרופות ללא מרשם ושינויים באורח החיים לטיפול ב- UTI אצל גברים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו ב- UTI, מכיוון שטיפולים מסוימים עשויים שלא להתאים לאנשים מסוימים.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/urinary_tract_infection"

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן