דף הבית » תרופות סבתא » התרופה של סבתא לאף נזלת ירוקה: פיתרון טבעי

התרופה של סבתא לאף נזלת ירוקה: פיתרון טבעי

מה גורם לאף נזיר ירוק?

אפים נזלים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, הצטננות וסינוסיטיס.כאשר הריר המיוצר על ידי גופך ירוק או צהוב, הוא בדרך כלל אינדיקציה לזיהום חיידקי.הגורם השכיח ביותר לאף נזיר ירוק הוא סינוסיטיס.סינוסיטיס מתרחש כאשר הסינוסים נדלקים, וכתוצאה מכך הצטברות ריר ולחץ.זה יכול לגרום לריר להיות עבה יותר ולא לצבע.

גורמים נפוצים אחרים לאף נזלים כוללים אלרגיות והצטננות.אלרגיות גורמות לגוף לייצר עודף ריר כדי להילחם באלרגן.הצטננות נגרמת על ידי וירוס ויכולים להוביל גם לאף נזיר.בשני המקרים, הריר המיוצר עשוי להיות ברור, צהוב או ירוק.

התרופה של סבתא לאף נזיר ירוק

רבים מאיתנו שמעו על הסעדים של סבתנו לאף נזיר ירוק.בעוד שתרופות ביתיות אלה לא תמיד מגובות בראיות מדעיות, הם הועברו לאורך דורות ויכולים להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת התסמינים.

תרופה ביתית אחת שלעתים קרובות מומלצת היא תערובת של דבש ולימון.תערובת זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.שלב 1 כפית דבש עם 1 כפית של מיץ לימון סחוט טרי.צרכו תערובת זו לפחות פעמיים ביום.

תרופה נוספת היא השימוש בקיטור.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת, לוכד את הקיטור.שאפו את הקיטור למשך 15 דקות.זה יעזור לשחרר את הריר ולהקל על העומס.

תרופה שלישית היא השימוש בסיר נטי.סיר נטי הוא מיכל המשמש להשקיה של מעברי האף.מלאו את הסיר במים חמים וסטריליים וקורט מלח.השעיר את הראש לצד מעל כיור, ושופך בעדינות את התערובת לנחיר אחד.תן לפיתרון להתנקז מהנחיריים האחר.זה יעזור לשטוף את הריר ולהפחית את הדלקת.

טיפ מועיל

חשוב לשמור על מעברי האף לחות בזמן שאתה סובל מאף נזיר ירוק.נסה להשתמש בתרסיס מלח באף או השקיה באף כדי לשמור על מעברי האף שלך.

בנוסף לתרופות הביתיות הללו, חשוב לקבל הרבה מנוחה ולהישאר לחות.שתו הרבה נוזלים כדי לדלל את הריר ולעזור לו להתנקז ביתר קלות.לבסוף, הימנע מעישון ומגרינים אחרים, מכיוון שהם יכולים להחמיר את הסימפטומים.

מהם היתרונות של תרופת סבתא של סבתא נזלת ירוקה?

סבתות מטפלות בהצטננות כבר מאות שנים עם תרופות ביתיות.הרפואה של סבתא של סבתא נוזלת ירוקה היא תרופה ביתית פופולרית שאומרים כי היא עוזרת להקל על תסמיני קר כמו אף נזלת, גודש וכאבי גרון.זה עשוי משילוב של עשבי תיבול ותבלינים ולרוב נלקח כתה.החומרים הפעילים בתה מאמינים כי הם מספקים יתרונות אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות.

היתרון העיקרי של התרופה של סבתא נזלת ירוקה הוא שזה טבעי.שלא כמו תרופות ללא מרשם, התרופה של סבתא אינה מכילה מרכיבים או כימיקלים מלאכותיים.זה הופך את זה לאופציה בטוחה יותר מאשר טיפולים רבים אחרים ויכולים לקחת על ידי אנשים בכל הגילאים.בנוסף, לרבים מעשבי התיבול והתבלינים בתה יש היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי, מה שיכול לספק תחושת נוחות למי שמחפש תרופה טבעית לתסמיני הקור שלהם.

החומרים הפעילים ברפואה של סבתא נזלת ירוקה מאמינים גם שהם מסייעים להגביר את מערכת החיסון.עשבי התיבול והתבלינים בתה נחשבים לספק תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור לגוף להילחם בזיהום.בנוסף, התה מיוצר לרוב עם דבש, שידוע שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות גם לעזור להגביר את החסינות.זה יכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני הקור ויכול אפילו לעזור במניעת הצטננות עתידית.

כיצד להכין תרופות של סבתא של סבתא נזלת ירוקה

קל להכין בבית.ניתן למצוא את המרכיבים ברוב חנויות המזון הבריאות או ברשת.אתה יכול להכין את התה עם עשבי תיבול טריים או יבשים, אבל עשבי תיבול יבשים מרוכזים יותר ויספקו את התועלת המרבית.להלן מתכון בסיסי לרפואה של סבתא של סבתא נזלת ירוקה:

  • 1 כפית ג’ינג’ר מיובש
  • 1 כפית מנטה מיובשת
  • 1 כפית מרווה מיובשת
  • 1 כפית טימין מיובש
  • 1 כפית של לימון מיובש בלאם
  • 1 כפית דבש
  • 1 כוס מים רותחים

התחל על ידי הוספת עשבי התיבול והדבש לספל.שופכים את המים הרותחים על עשבי התיבול ומניחים לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש נוסף לפי הטעם, אם רוצים.תיהנו מהתה חם או קר.

מהן תופעות הלוואי של תרופת סבתא של נזלת ירוקה?

תרופות של סבתא נזלת באף ירוק נחשבת בדרך כלל לבטוחה עבור מרבית האנשים.עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בתרופה ביתית ויש להשתמש בו בזהירות.חלק מעשבי התיבול בתה, כמו מנטה ומרווה, יכולים לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.בנוסף, חלק מהעשבים יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה נוטל תרופות כלשהן.נשים בהריון ואמהות מניקות צריכות להיות זהירות גם בעת נטילת תרופות ביתיות.

שאלות נפוצות על תרופות סבתות סבתא נוזלות ירוקות

  • ש: מהי תרופת סבתא של סבתא נזלת ירוקה?

    א: התרופה של סבתא של סבתא נזלת ירוקה היא תרופה ביתית פופולרית שאמורה לסייע בהקלה על תסמיני קר כמו אף נזלת, גודש וגרון.זה עשוי משילוב של עשבי תיבול ותבלינים ולרוב נלקח כתה.

  • ש: מהם היתרונות של תרופת סבתא של סבתא נזלת ירוקה?

    א: היתרון העיקרי של התרופה של סבתא נוזלת ירוקה הוא שזה טבעי.בנוסף, לרבים מעשבי התיבול והתבלינים בתה יש היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי ויכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.

תרופת סבתא של סבתא נזלת ירוקה היא תרופה ביתית פופולרית המשמשת לטיפול בתסמינים קרים.זה עשוי משילוב של עשבי תיבול ותבלינים ולרוב נלקח כתה.על פי ההערכה, החומרים הפעילים בתה מספקים יתרונות אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן